199- İki Erkeğin Böyle Yakınlaşması Uygunsuz

551 44 21
                                    

Wu Ruo, You Malikanesi'nden ayrıldıktan sonra onları bir hana yerleştirdi.

Öğle yemeğini yedikten sonra Hayalet Büyükanne için güneş yanığı ilacı yapmak için odada kaldı ve akşam yemeğine kadar dışarı çıkmadı.
Şaşırtıcı bir şekilde, Hayalet Büyükanne tedavi edilmeyi reddetme konusunda isteksizdi.

Birkaç denemeden sonra Wu Ruo pes etti. Hei Xuanyi'yi bulmak ilk öncelikti. Hei Xuanyi'yi bulduğunda, Hayalet Büyükanneyi iyileştirmenin bir yolunu bulabilirdi.

Wu Ruo, ertesi sabah eski kraliyet ailesinin bilgilerini sormak için belediye binasına gitti. Ancak eski aile o kadar gizemliydi ki, kimse nerede yaşadıklarını bilmiyordu. Hatta onlar hakkında konuşmak bile istemiyorlardı. Üstelik Xiang şehrinde hiç Hei ailesi adında büyük bir aile bilinmiyordu.

O vazgeçmedi. Üç gün boyunca evlere bakınarak ve insanlara sorarak geçirdi. En sonunda aramayı bırakmak zorunda kaldı ve Xiang Şehrinden Hayalet Büyükanne ile ayrılmak için bir plan yapmaya başladı.

Wu Ruo, bu üç günde büyük aileyi ararken hiçbir ipucu bulamamıştı.

Hana geri döndüğünde, hanın kapısında bir grup insanın toplandığını gördü.

"Sikeyim böyle işi! Bu çocuğun çok güçlü bir savunma büyüsü silahı var. Onları nasıl yakalayabiliriz?" diye biri bağırdı.

"Büyülü silahın içinde kalacaklarını ve ömür boyu dışarı çıkmayacaklarını sanmıyorum."

Wu Ruo'ya ses tanıdık geldi. Su Baishuang'a benziyordu. İleri gitti ve Eggie ve Hayalet Büyükannenin üstlerinde üst düzey bir savunma büyüsü silahıyla korunarak, yerde oturduklarını gördü.

Kalabalığı ayırdı ve "Eggie?" diye sordu.

"Baba!" Eggie'nin gözleri Wu Ruo'yu görünce parladı.

Wu Ruo önce dışarı çıkmamasını işaret etti. Döndü ve etrafına baktı. Üç gün önce gördüğü kadın Su Baishaung'u gördü.

"Bu o." Su Baishuang, Wu Ruo'yu göstererek heyecanla bağırdı, "Kâhya Liang, o benim oğlum, You Panyang!"

Hizmetçi Liang, Wu Ruo'ya bir göz atarak memnuniyetle başını salladı, "Usta You'ya çok benziyor. İkisi de son derece yakışıklı."

Su Baishuang, kocasının yakışıklı olduğu için gurur duydu ve güldü. Wu Ruo, Su Baishuang'a küçümseyerek baktı, "Leydim sen beni aileden attığına göre artık senin oğlun değilim."

Su Baishuang utanmıştı.

"Leydi You, sorun nedir?" diye Kahya Liang sordu.

"Birkaç gün önce ona bağırdım. Şimdi bana kızgın." diye Su Baishuang açıkladı.

Kahya Liang sordu, "Evlilik meselesini biliyor mu?"

Wu Ruo soğuk bir şekilde sordu, "Ne evliliği?"

Kadın onun için bir evlilik mi ayarlamıştı?

"Anne babaların çocukları için bir evlilik düzenlemesi gelenektir. Çocukların bunu bilmesine gerek yok." dedi Su Baishuang.

Kahya Liang bir süre tereddüt etti ve iblis arabasında oturan genç hanıma sordu, "Bu beyefendiyle ilgileniyor musunuz leydim?"

Kız perdeyi hafifçe kaldırdı ve perdeyi yeniden hızla indirmeden önce aralıktan Wu Ruo'yu gördü. "Mm."

Memnun olduğu anlamına geliyordu. Bayan Liang oğlunu sevdiği sürece Su Baishuang mutluydu.

Kahya Liang gülümsedi ve gardiyanlara "Onu götürün!" emrini verdi.
Liang ailesinden üç muhafız Wu Ruo'yu kuşattı. Wu Ruo ciddi bir ifade takındı ve sadece kolunu sallayarak üç korumayı uzaklaştırdı.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin