Wu Ruo gözlerini kıstı. Sonunda oluyordu.Geçmiş hayatta da aynı şey olmuştu. İnsanlar İblis Klanına gitmiş ve orada grip kapmışlardı. Geri döndüklerinde, İmparatorluk şehri ve yakın kasabalardaki vatandaşlara da grip bulaşmıştı. Hastalık İblisler için soğuk algınlığıydı. Ama insanlar için çok daha farklıydı.
İnsan ırkının fiziksel sistemi iblislerinkinden daha zayıf olduğundan, iblis gribi temelde insanlar için bir vebaydı. Bir insan iblis gribine yakalandığında komaya girer, vücudu yanar, ancak başka hiçbir belirti olmazdı. Dört Klan Festivali on yıldan fazla bir süredir yapılıyordu ve daha önce hiç olmamıştı. İnsanları bu kez hazırlıksız yakaladı.
Numu surat astı, "Bu durumda, komada olan herhangi bir insandan bulaşıp diğerleri aynı gribe yakalanabilir."
Birdenbire bir düzineden fazla insan birer birer bayıldı.
Diğerleri bu insanları yatağa taşıdı. Çok geçmeden vücutları yandı ve sonunda korkunç derecede ısındı.
"Gidip Canavar Samanı çorbası alın ve onlara içirin." dedi Wu Ruo. (💡)
"Tamam."
Hiç kimse hayat kurtarmak için bir anını bile boşa harcamaya cesaret edemedi.
"Canavar Samanı mı?" dedi Numu ağır ağır, "Ruo, bana doğruyu söyle. Önceden gribin geleceğini biliyor muydun? Bu yüzden mi bir sürü Canavar Samanı hazırlıyordun?"
Wu Ruo dürüstçe açıkladı, "Evet, öyle. Ama sonunda olup olmayacağından emin değildim. O yüzden size söylemedim."
Gribin, geçmiş yaşamında çok ciddi olduğu ortaya çıkmıştı. Sadece üç gün içinde, İmparatorluk şehri ve yakın kasabalardaki insanların çoğu gribe yakalanmıştı. İnsanlar yedi gün sonra ölmeye başlamıştı. Biri Canavar Samanının ateşi iyileştirebileceğini bulana kadar salgın durmamıştı.
O zamanlar hâlâ Ruo, İmparatorluk Şehri'nden uzak olan Gaoling'deydi. Bu nedenle durumun tam olarak ne olduğundan emin değildi. Gaoling kasabasında kimse gribe yakalanmamıştı ama her ihtimale karşı hepsi Canavar Samanı kullanmıştı.
Numu ayağa kalktı, "O halde buradaki durumu anlatmak için klanıma yazacağım."
Wu Ruo, Numu'yu durdurdu, "Usta Shifu, acele etme. Klanın buradan oldukça uzakta. Virüsün bu kadar hızlı yayılması kolay değil. Bir haberci gönderirsen, klanınıza gribi bulaştırabilir."
Bu mantıklı geldi. Bu nedenle Numu planını iptal etti. Ayrıca, Büyücü klanı dünyanın her yerinden istihbarat toplamakta iyiydi. Ve Canavar Samanı klanın her yerinde bulunabilirdi. Gribe yakalansalar bile onlar için endişelenmeye gerek yoktu.
Bir saat sonra Hei Malikanesi'ndeki herkes canavar samanı çorbası içti. Hastalar sıvıyı içtikten sonra uyandılar ve ateşleri geçti. İyice dinlendikleri ve bir daha üşütmedikleri sürece kısa sürede tamamen iyileşirlerdi.
Numu, adamlarının iyileştiğini görünce rahatladı, "Canavar Saman'ın iblis gribini iyileştirebilmesi şaşırtıcı. Daha önce hiç duymadım."
Wu Ruo elinde Canavar Samanıyla oynarken düşüncelere daldı, "Çünkü daha önce hiç olmamıştı. Diğer etkilerini kimse fark etmedi."
Numu onun sözünü kesmedi. Öğrencisi Ruo, İmparatorluk Ülkesindeki tüm Canavar Samanını, Hei Malikanesi'nde toplamıştı, yani tüm ülkenin akıbeti onun kontrolündeydi. Ne yapacağını bilmiyordu.
Wu Ruo, Canavar Samanıyla oynamayı bıraktı ve "Usta Shifu, izninle." dedi.
"Mm."
Wu Ruo gittikten sonra Numu başını salladı, "Öğrencim tam bir çetin ceviz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...