169- Aşk Laneti

231 39 9
                                    

Wu Chenzi kükreyen adam yüzünden kendine geldi. Wu Weixue'nin neden çenesine bastırdığını şaşırdı ve "Weixue, ne yapıyorsun?" diye sordu.

Wu Weixue endişeyle bağırdı, "Büyükbaba, ben senin torununum.  beni öpemezsin. Bu doğru bir şey değil." 

Wu Chenzi kükredi, "Ne saçmalığından bahsediyorsun?" 

Sonra kendinin Wu Weixue'yi sıkıca tuttuğun fark etti.

Daha da öfkelendi ve Wu Weixue'yi hemen bıraktı, "Neler oldu? Az önce şefle konuşuyordum!”

Wu Weixue içten içe üzgün hissetti.  Gözlerine bakmaya cesaret edemiyordu.

Wu ailesinin reisi kükredi, "Wu Chenzi, Wu Weixue, derhal dışarı çıkın!" 

Wu Chenzi, aklında sorularla Wu ailesinin reisi tarafından takip edilerek avludan çıktı.

Wu ailesinin şefi o kadar kızmıştı ki titredi, "Siz-Siz ikiniz geleneklere ve diğer kurallara aykırı bir şey yaptınız, bu kadar çok insanın ve atalarımızın önünde. Yazıklar olsun size!"

Wu Weixue. "....."

Onun da istediği bu değildi.

Aşk Laneti ancak iki kişi karşı karşıya geldiğinde yapılabilirdi. Ve Aşk Laneti'ne maruz kalan kişi, ilk görüşte gözünü diktiği kişiye aşık olurdu.

Bu yüzden Aşk Laneti'ni Hei Xuanyi'ye uygulamak için en iyi şansı arıyordu.  Ama bir şans bulamadı çünkü Wu Ruo ona karşı tetikte kalmıştı. Bugün cenazenin son günüydü. Aşk Laneti'ni şimdi kullanmasaydı, asla başka bir şans bulamazdı.  Çünkü Hei Xuanyi, Hei Malikanesi'nin dışına zar zor çıkıyordu. 

Wu Chenzi surat astı, "Ne demek istiyorsun? Ne zaman böyle korkunç bir şey yaptım?" 

Wu ailesinin şefinin kafası karışmıştı. "Az önce ne yaptığını hatırlamıyor musun?" 

"Tek hatırladığım, cenaze töreninden bahsettiğimiz. Ve bana altın bir ışık çarptı. Ve sonra ne olduğunu bilmiyorum. Kendime geldiğimde Weixue'yi kollarımda tutuyordum."

Wu ailesinin reisi, Wu Weixue'ye öfkeyle sordu, "Wu Weixue, az önce büyü mü yaptın?" 

Wu Weixue konuşmaya cesaret edemediği için korkuyla omuzlarını küçülttü.

Wu Chenzi ona baktı. "Söyle!"

"Bu-Bu Aşk Laneti!"

Wu Chenzi tekrar sordu, "Aşk Laneti mi?"

Wu Weixue alçak bir sesle açıkladı, "Bir adam bana Aşk Laneti'ni verdi ve laneti sevdiğim adama uygulayabileceğimi söyledi. Adam lanete uğrayanın bana bakmasını sağladığımda ilk görüşte bana aşık olacağını söyledi.” 

Wu ailesinin şefi. “!!!” 

Wu Chenzi Aşk Laneti'nin ne olduğunu biliyordu elbette, "Aşk Laneti tarafından vurulduğumu mu söylüyorsun?"

Wu Weixue başını salladı.

"Bu saçmalık! Bu saçmalık!  Absürt!"  dedi Wu Chenzi dehşet içinde.

Torununun Aşk Laneti tarafından vurulması çok saçmaydı. İnsanlar onları yargılar ve onlara gülerdi.

"Büyükbaba, bunun tam olarak nasıl olduğunu bilmiyorum. Hedefim Hei Xuanyi'ydi. Ama lanetin sana neden çarptığını bilmiyorum."

"Sen..." Wu Chenzi o kadar kızmıştı ki Wu Weixue'ye tokat atmak üzereydi.

Wu Weixue tokatını engellemek için sihirli bir silah çıkardı. Ama çok geçmeden Wu Chenzi elini indirdi ve şefkatle Wu Weixue'ye seslendi, "Weixue, sihirli silahla ne yapıyorsun?  Seni üzen biri mi var yoksa?" (Aklı gitti sanırım hepten)

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin