"Bunu hak ediyorsun, orospu çocuğu!"
Liu Xiaoru, bayılmış Wu Da'yı çok sert bir şekilde tekmeledi, kıyafetlerini giydi ve dışarı çıktı.
Birdenbire, arkasından gelen bir gölge fark etti.
Liu Xiaoru şaşırmıştı. Çığlık atmak üzereyken, o kişi aceleyle, "Benim, yenge." dedi.
"Ses çıkarmadan nasıl yürüyebilirsin? Beni neredeyse ölümüne korkutuyordun." Göğsünü yumruklarken kendini sakinleştirdi.
"Odanızdan çıkan genç usta Wu Zhu muydu?"
"Başka kim olabilir ki? Seni ve Wu Yu'yu biliyor. Ağabeyini sorgulamaya geldi ve ağabeyini doğruyu söylemediği takdirde onu öldürmesi için tehdit etti. Bu yüzden sadece ağabeyini kurtarmak için herşeyi itiraf ettim."
Wu Xiao endişeyle söyledi. "Bunu nasıl itiraf edersin? Wu ailesindeki işimizi kaybedeceğiz. "
"Ama yapmasaydım, muhtemelen seni bulmaya giderdi ve bir sonraki acı çeken sen olurdun."
"Baldızım, benim için endişeleniyor musun?" Wu Xiao odanın içine baktı ve Wu Da'nın hala komada yerde yatmakta olduğunu gördü. Kıkırdadı, Liu Xiaoru'nun elini tuttu, karanlık bir köşeye yürüdü ve onu duvara sıkıştırarak dudaklarından öpmeye başladı.(iğrenç mahlukatlar)
Liu Xiaoru, onu durdurmak için elini göğsüne dayadı, "Hadi ama. Kardeşin hala yerde yatıyor. "
Wu Xiao, göğüslerini kavradı."Onu biraz yalnız bırakalım."
Liu Xiaoru inledi, "Peki ya karın? Onu unuttun mu? "
Wu Xiao bu iki yumruyu biraz daha sıktı ve sesini alçalttı, "Ona tuvalete gideceğimi söyledim. Kardeşim uyanmadan bu şansı değerlendirsek iyi olur. "
Liu Xiaoru baştan çıkarıcı bir şekilde gülümsedi.
Hiçbiri yakınlarda bir köşede duran kişiyi fark etmedi. Wu Xiao'nun karısı Chen Xi neler olup bittiğini kontrol ediyordu.
Chen Xi köşede soluğun sesini duyunca küçümsedi ve mırıldandı, "Bu iki kardeş tam olarak iki pislik." Sonra kendi odasına geri döndü.
Wu Zhu, Wu Da'nın bahçesinden ayrıldıktan hemen sonra Hei Malikanesi'ne geri döndü.
Guan Tong iyi görünmediği için endişeyle sordu, yüzü hüzünlü, gözleri kızarmıştı, "A-Zhu, o kişiyi buldun mu?"
Diğerlerinin hepsi endişeyle ona baktı.
Wu Zhu boğuk bir sesle söyledi. "Evet, bir nevi."
Wu Qianqing sordu. "Bir nevi mi? Ne demek istiyorsun?"
Wu Ruo, Shiyuan'a Wu Zhu için bir fincan sıcak çay dökmesini işaret etti.
Wu Zhu, Wu Qianqing'e baktı, çaydan bir yudum aldı, "Şimdilik bunun hakkında konuşmak istemiyorum."
Wu Qianqing, oğlunun ona yaptığı bakıştan ona gerçeği söylemek istemediğini anlayabildiği için kaşlarını çattı.
"Peki. Kendine saklayabilirsin. Onun kim olduğunu bilmen yeterince iyi. Ah doğru. Uşak Hei, o kişinin kim olduğunu bilirsen eğitim yolculuğunun çok daha güvenli olacağını söyledi. Yani A- Zhu, o kişiye dikkat etmeli ve bu kişiden uzak durmalısın. Anladın mı? " Guan Tong onu rahatlattı ve sonra Wu Ruo'ya döndü, "A-Ruo, geç oluyor. Baban ve ben artık eve dönmeliyiz. "
"Tamam. Shiyuan, aileme benim için dışarıya kadar eşlik et. "
"Tabi..." Shiyuan, aileye önden gitmesi için işaret etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...