65- Aç Hayalet Festivali 3

447 65 10
                                    

Wu Ruo ve Hei Xuanyi, akşam yemeği için şehir merkezine geri döndü.
Akşam yemeğinden sonra dışarısı tamamen karanlıktı ve fener gösterisi başlamıştı.

Tüm Gaoling kasabası, her yerdeki fenerler sayesinde pırıl pırıl parlıyordu.

Sokaklar insanlarla dolup taşıyordu. Bazıları ateş ejderhası gösterisini izliyor, bazıları çiçek fenerleri ile oynuyor ve bazıları fener bilmecelerini tahmin ediyordu. Şehir gündüz vakti olduğu gibi hareketliydi.

Wu Ruo, fener bilmecelerinin peşinden gitti çünkü festivallerin ona göre olmadığını biliyordu. Bu nedenle, ateş ejderhası gösterisini ve fener gösterisini izledikten sonra, o ve Hei Xuanyi ile nehirdeki çiçek fenerlerini yüzdürmek için nehir kıyısına gittimeye karar verdiler.

Hei Xin, bunu öğrenir öğrenmez onlar için bir sürü çiçek fener aldı.

Wu Ruo, fenerlerin üzerine "Bütün ailemin güvende ve sağlıklı olmasını diliyorum " yazdı ve içindeki mumu yaktı, nehre koydu ve uçup gitmesini izledi.

Eggie elinde bir fener tutarak Hei Xuanyi' nin yanına geldi,

"Baba, benim için bir şeyler yazabilir misin?"

Hei Xuanyi, onu kollarına alarak sordu, "Ne yazmak istiyorsun?"

"Umarım sen ve babam sonsuza kadar birlikte olursunuz." (Of yerim seni bennn)

Bunu duyan Wu Ruo, onlara şaşkınlıkla baktı.

Hei Xuanyi de Wu Ruo'ya baktı. O anda ikiside birbirlerinin gözlerinin içine baktılar.

"Baba, şimdi yaz." Eggie ona doğru koştu.

Hei Xuanyi fenere baktı ve Eggie'nin dileğini yazdı. Sonra da  Eggie'nin fenerin üstüne koymasını izledi.
Wu Ruo fenere bakarken onlara  yardım edemedi ama Hei Xuanyi ve Eggie'yi izledi.

Fenerin ışığı altında, siyah pullarla dolu Hei Xuanyi'nin yüzü çok daha güzel ve daha az korkutucu görünüyordu. Uzun ve ince kirpikleri, kollarındaki çocukla birlikte nazikçe dalgalandı.
Wu Ruo kıkırdamasına engel olamadı. Onlar gerçekten baba ve oğuldu.

Hei Xuanyi kahkaha sesiyle ona baktı.
Wu Ruo aceleyle gözlerini çekip başka yöne baktı.

Hei Xin'nin satın aldığı çiçek fenerlerinden çok fazla vardı, bu yüzden başka bir tane seçti. Ama bu sefer dilek olarak ne yazacağını bilmiyordu.

Başka bir tane  için etrafına baktı ama yanlışlıkla Hei Xin ve Hei Gan'ın bakışlarını yakaladı.

Hei Xin ve Hei Gan, çiçek fenerlerine dilek yazıyormuş gibi çabucak başlarını çevirdiler. (Fenagiller sizi akzndjjajqjja)

Wu Ruo bir anda aklına gelen bir fikirle çiçek fenerine bir dilek yazdı ve suya koydu.

Hei Xin sudaki çiçek fenerine baktı ve kafasını arka tarafa  çevirerek orada duran bir muhafızı bir işaretle gönderdi. 

Muhafız başını salladı ve sessizce uzaklaştı.

"Baba, ne diledin? " diye sordu Eggie kendini kollarına atarak.

Wu Ruo gülümsedi. "Sana söylersem gerçek olmayacak." 

Eggie nerdeyse ağlayacak kadar üzüldü.
Wu Ruo, Eggie'nin onlara dileğini söylediğini hatırladı ve onu teselli etti,

"Dileğin bizimki gibi değil. Baban ve ben zaten birlikteyiz, bu bir gerçek. Kesinlikle sonsuza kadar birlikte olacağız. Senden ayrı olmayacağız. "

Gözleri yaşarmaya başlayan Eggie,"Gerçekten mi?" dedi.

"Elbette."

Wu Ruo, Hei Xuanyi'ye baktı, "Hei Xuanyi, bir şey söyle."

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin