144- Mutluluk Üzerine Küçük Bir Bahis

276 35 4
                                    

İmparator bireysel kazananları ödüllendirdikten sonra sıra aileleri ödüllendirmeye geldi.

Wu ailesi sadece altı, yedi ve sekizinci seviye olmak üzere üç yarışma kazandı.

Wu Yu ve diğer iki uygulayıcı, kıskanç bakışlar altında ailelerine doğru yürüdüler.

En başta Wu Ruo'yu öldürmeyi hedefleyen Wu Shunren o kadar öfkeliydi ki gözleri kıpkırmızı olmuştu. O acınası adamın, gücünü bir sır olarak saklamasını beklemiyordu. Birinci seviye yarışmaya kaydolup sonradan altıncı seviye yarışmaya katılabilmesine şaşmamalıydı. Kayıt gününde, Wu Ruo kayıtlara geri dönmüş ve onlar gittikten sonra katılacağı seviyeyi değiştirmiş olmalıydı.

Her ne ise, bildiği şey Wu Ruo'dan nefret ediyor oluşuydu.

Ödül töreninden sonra Wu ailesinin şefi konuştu, "Benden bir talepte bulunabilirsiniz. Şimdi bir tane düşünemiyorsanız, bana daha sonra söyleyebilirsiniz. Ama gelecek yılki yarışmadan önce bana söylemeyi unutmayın. Beni duyuyor musunuz?"

Diğer iki ödül sahibi, "Evet." anlamında başını salladı.

Wu ailesinin şefi Wu Ruo'ya, "Wu Ruo, ya sen?" diye sordu.

Wu Ruo biraz düşündü ve cevapladı, "Tek bir isteğim var ama bunu sadece devlet başkanı gerçekleştirebilir."

Wu ailesinin reisi, konunun Wu Ruo'nun imparatordan ricasıyla bir ilgisi olduğunu varsaydı.

"Nedir? Öncesinde bana da söyleyebilirsin."

Ruo, Wu ailesinin şefine baktı ve şöyle dedi:

"Bunu majestelerine söyledim ve devlet başkanı da oradaydı. Bu yüzden tekrar etmeyeceğim. Eğer sizin için çok zorsa, o zaman başka bir istekte bulunacağım ve isteğimi sonra söyleyeceğim."

"Devlet Efendisi ile sonra bir konuşma yapacağım. Şimdi çok geç oldu. Dinlenmek için eve dönmelisin."

Herkes görev yerinden dağıldı.

Wu ailesinin şefi Wu Chenzi'ye sordu, "Wu Ruo'nun isteği nedir? Bana söylemedi."

Wu Chenzi kaşlarını çattı, "Kocasının Lianfo Tapınağı'ndaki Göksel silaha daha yakından bakmakla ilgilendiğini söyledi. Bu isteği için majestelerinin ödülünden vazgeçecekti."

Wu ailesinin reisi homurdandı, "Pagodaya girmek kolay değil. Majestelerinin ona böyle bir izin vermesi mümkün değildir."

Wu Chenzi, imparatorun tepkisinden yola çıkarak "Evet, yapamaz!" dedi.

En azından o anda aynı fikirde değildi.

"Yani imparator onu onaylamadığı için senden yardım mı istedi? Kötü bir şeyin peşinde mi?"

"Endişelendiğim şey de bu. İçimde bir şeyler planladığına dair bir his var."

"O zaman ona yardım etmeyin."

Wu Chenzi küçümsedi, "Kötü bir şey olmayabilir. Bize komplo kuruyorsa, değişikliği ona karşı kullanabiliriz."

"Ne yapmak istiyorsunuz?"

"Mükemmel bir plan bulmalıyım. Sahi... Bugün Gaoling kasabasından kaç kişi öldü?"

"Toplam 31."

"Çok değilmiş." Wu Chenzi kaşlarını çattı.

"Ölümler çoğalınca daha sonra ihtiyatlı oldular. Dolayısıyla bizim için karşı hamle yapmak kolay olmadı."

Wu Chenzi önerdi, "Eve dönerken onları öldürmek için çok iyi bir şans bulacağına bahse girerim."

Wu ailesinin şefi gülümseyerek söyledi, "Her şey çoktan ayarlandı."

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin