Hei Gan, sıktığı yumruğuyla kahkasını engellemek için ağzını kapatmıştı. Kapı arasına sıkışmış devasa bir vücut görünce gülesi gelmişti.
Ama yine de kahyalara konakta ki 7 adımdan dar olan tüm kapıları kırmalarını ve yeni, daha büyük kapılar yaptırmalarını emretti.
Wu Ruo dersini almıştı, kurtarıldıktan sonra, arka bahçedeki odasına gitmiş ve ceset hizmetçilerine de kapının dışında beklemelerini söylemişti.
Kapıyı kapatmak üzereyken Hei Xuanyi içeri girdi.
"Naber?" Wu Ruo'nun kafası karışıktı.
Hei Xuanyi odaya sakince baktı, yani burada uyuyacaktı.
Wu Ruo: "....."
Son yaşamında, Hei Xuanyi odasına hiç gelmezdi. Dahası seks yaptıktan sonra bile, geceyi asla birlikte geçirmiyorlardı çünkü birlikte olduktan sonra ayrı ayrı uyuyorlardı.
Wu Ruo düşündükçe, önceki hayatında Hei Xuanyi'den ne kadar nefret ettiğini hatırlıyordu.
Şimdi Hei Xuanyi'ye karşı farklı bir tutum sergiliyor olmasına rağmen, onunla bu kadar samimi olması da hala iyi değildi.
Wu Ruo büyük yuvarlak karnını Hei Xuanyi'ye doğru doğrulttu, "Bu küçük yatağın ikimiz için yeterince büyük olduğundan emin misin yani öyle mi?"
Yatak sadece 7 metre genişliğindeydi ve sadece onun için zar zor yeterliydi.
"..."Hei Xuanyi, belini gözleriyle ölçtü ve tek kelime etmeden geri gitti.
Wu Ruo, geri gelmesi ihtimaline karşı kapıyı hızla kapattı ve sonra kapıya yaslanmış bir şekilde derin nefesler aldı.
Son yaşamında ilk birlikteliklerini yaşadıklarında Wu Ruo çoktan zayıflamıştı. Bu nedenle, Hei Xuanyi şuan şişman bir adam olan kendisi ile asla ilgileniyor olamazdı.
Wu Ruo vücudunu dikleştirdi ama duvardaki büyük kırmızı düğün karakterlerini görünce karmaşık duygular yaşamaya başladı. Önceki hayatında, bir zamanlar bu evde on yıldan fazla bir süre yaşamıştı. Ve şimdi, evlendiği günden üç gün sonrasına yeniden doğmuştu.
Kutuya tekrar baktı ve dev bedenini odanın içine doğru sürükledi, yatağa uzanarak kutuyu açtı ve Uzun Ömür kaplamasını çıkardı. Tombul yüzü yine heyecanla parladı.
Ruhani güçlerini geri kazandıktan sonra nihayet intikam alabilirdi.
Son hayatında nasıl öldürüldüğünü düşünen Wu Ruo, bir kez daha nefretle doldu. Odada yalnızdı. Bu yüzden duygularını gizlemesi de gerekmiyordu. Tüm öfkesini dışarı attı. Aşırı öfke yüzünden gözleri kırmızıya dönmüştü ve şişman yüzü çılgınca seğiriyordu.
Daha sonra Uzun Ömür kaplamasını hızla parçaladı ve hemen bel çevresinden yayılmaya başlayan gücü hissetti.
Vücudundaki ve kafasındaki tüm atık ve kötü nesneler temizleniyorken içinde ki gücün kanını ve kemiğini yaktığını hissetti. Vücudu, hatta her bir uzvu bile acı çekiyordu. Alnında terler birikmişti ve yüzü, dudakları solgunlaşmıştı. Uzun bir süre sonra acının hafiflediğini fark edebilmişti.
Wu Ruo bitkin bir haldeydi ve biraz kendine geldikten sonra zihnindeki gizli güçlerin ayrıntılarını kontrol etmeye başladı. Yedi gizli yetenek gelmişti. Son hayatta olduğu gibi, nasıl kullanıldığını bilmediği Gölge Hırsızlığı dışında, diğer altı gizli becerisi Hayalet Dondurma, Ruh kontrolü, Evren Künye, Gölge Bölgesi, Gölge Gizleme ve Gölge Öldürme idi.
Hayalet dondurma yeteneği,düşmanları etkisiz hale getiriyordu. Bu yeteneğe sahip kişiler ruhani yönden ne kadar güçlüyse, hedeflerde o kadar uzun süre hareket etmeden kalabiliyordu, bu sayede onları öldürmek daha kolay oluyordu.
Ruh kontrol yeteneği, Yin Yang Ustaları'nın kullandığı 'Dilin Ruhu' yeteneğine benzer şekilde çalışıyor ve İnsan zihinlerini kontrol altına alabilme yeteneği veriyordu.
Evren Künye, Yin Yang Üstatlarının ruhları kontrol alma tekniklerine benziyordu. Tek fark, Yin Yang Ustaları şeytanlar, canavarlar, hayaletler, elfler ve ölümsüzler gibi manevi yaratıkları kontrol altına alabilirken, Evren Künye gücüne sahip kişi, dünyadaki her şeyi kontrol altına alabilirdi, emirler vererek istediklerini yaptırabilir ve kendisine sadık yardımcılar oluşturabilirdi. Ayrıca ölmesini istediği yada nefret ettiği insanların hayatlarını kendi hayatına bağlayabilirdi.
Gölge Bölgesi'nin yeteneği bir gölge alanı yapabilir veya bu yeteneğe sahip kişinin, hedefini öldürebileceği bir gölge alanı yaratabilirdi.
Gölge Gizleme becerisi, bu güce sahip kişinin tehlike gibi anlarda herhangi bir gölgenin içinde kendini gizlemesini sağlardı. Yeteneğe sahip kişi küçücük bir iğnenin gölgesinde bile saklanabilirdi.(bu süpermiş işte)
Gölge öldürme becerisine sahip kişi, hedeflediği kişilerin gölgesine zarar verebilirdi.Hedefin gölgesini başarıyla öldürdüğünde, hedefi de öldürdü. Yeteneği uygulayan kişinin ruhani gücü ne kadar güçlü olursa, hedefi de bir o kadar başarılı ve hızlı bir şekilde öldürürdü.
Wu Ruo nihayet yatmadan önce tüm gizli becerilerin son yaşamdakilerle aynı olduğundan emin olduktan sonra rahatlamış hissetti..
.
.Uzun Ömür Kaplaması ve kırılışı😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...