Ama kırbaç üzerlerine düşmeden önce biri kadının bileğini tuttu.
Herkes bir an afalladı ve kardeşlerin annesinin arkasında duran adama baktılar.Hizmetçinin elindeki fenerin zayıf mum ışığı adamın yüzünde parladı ve obsidyen kadar parlak ve göz kamaştıran siyah gözbebekleri göründü.
Huşu uyandıran kahramanca bir auraya sahipti. Görünüşte sakin olan gözlerin altında keskin kartal gibi bakışlar gizliydi. Özenle yontulmuş gibi derin hatları olan yakışıklı yüzü heybetli, her an avının üzerine atlayacak siyah bir kaplanı andırıyordu. İfadesi tehlikelerle doluydu. (Geldi sanırım kitabın en kilit karakterlerinden biriymiş)
Wu Ruo'nun kalbi sıkıştı, adamın onlara yaklaştığını fark etmemişti bile. Bu kişinin manevi güç seviyesinin dokuzuncu seviyeye ulaştığı ve onun ruhani dalgasını saklayan yüksek seviyeli bir büyülü silah taşıdığı görülebiliyordu.
Bu adamın kafa tutacakları biri olmadığını gören hizmetçi, hızla iki adım geri gitti.
Kardeşlerin annesi de bu adamla uğraşmanın kolay olmadığını hissetti ve kekeledi ve "Sen kimsin?" diye sordu.
Adam onlara baktı ve gözleri buranın insanlarına göre uygunsuz giyinmiş olan Wu Ruo'ya takıldı.
Büyükanne Wu Ruo'yu korudu ve adama ihtiyatlı bir yüzle baktı.
Sonra, uzun ve zayıf başka bir adam arkasından geldi ve Wu Ruo'ya baktı: "Bu adam kim? On sekizinci kattan biri gibi görünmüyor."
Tabii ki, kimse sözlerine cevap vermedi.
Yakışıklı adam biraz güç uyguladı ve aniden zenginin annesinin bileğinden çatırdama sesi geldi. Şiddetli acı yüzünden neredeyse bayılacaktı.
Kardeşlerin annesi merhamet için yalvardı: "Lordum, beni affet!"
Hizmetçi çabucak, "Adı You Panyang ve o bir cadının oğlu!" dedi.
Yakışıklı adam gözlerini kıstı: "Soyadın You mu?"
Uzun boylu ve zayıf adam kaşlarını kaldırdı: "Cadı kim?"
Hizmetçi, Wu Ruo'nun önünde siper duran büyükanneyi işaret etti.
Uzun boylu, zayıf adam, Wu Ruo'ya bakarak soğuk bir şekilde dudak büktü: "Yaşlı kadın kaba kumaş giyiyor ve oğlu Çin kıyafetleri giyiyor. O gerçekten bu kadının oğlu mu?"
"Evet!" Hizmetçi onların inanmayacağından endişelendi ve ekledi: "Kasabadaki herkes onları tanıyor, inanmıyorsanız başkalarına sorabilirsiniz."
Wu Ruo: "........" (Cümleten mood)
Cidden büyükannenin oğluna çok mu benziyordu? Aksi halde, neden herkes onun Panyang olduğunu düşünsün?
Ama kimliğini gizlemek için tüm bunlar sorun değildi.
Yakışıklı adam kayıtsızca kardeşlerin annesini itti: "Gidin buradan!"
"Evet, derhal!" Hizmetçi aceleyle hanımının buradan çıkmasına yardım etti.
Wu Ruo ona teşekkür etti: "Yardım ettiğiniz için iki lorda da teşekkür ederim."
Uzun boylu ve zayıf adam konuştu, "Sen de iyi bir insan değilsin. Bir insanoğlu olarak abartılı görünüyorsun, yine de annenin böyle pejmürde giyinmesine göz yumuyorsun!" (Bi sen eksiktin yargı dağıtmayan)
Wu Ruo utandı ama durumun aslını onlara açıklamadı.
Yakışıklı adam bir süre Wu Ruo'ya baktı, sonra odadan gelen beyaz ışığa baktı, tek kelime etmeden arkasını döndü ve kavşağa doğru yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...