Cennet onu kutsamıştı. Yeniden doğmasını sağlamış ve intikam alma şansı veriyordu. Ona ve ailesine zarar verecek tüm insanlara, hepsinin bedelini ödetmesi gerekiyordu.
Wu Ruo bir an için heyecanlandıktan sonra kendini depresif hissetti.
Yeniden yaşama şansı olmasına rağmen, zaman konusunda seçim yapmasına izin verilmemişti. Şu anda, en karanlık, en nefret ettiği, en şişman ve en güçsüz zamanlarına dönmüştü.
Efsunculuk için manevi gücü yoktu, aynı zamanda kendine bakma yeteneği de yoktu. Onu yataktan çıkartacak birine muhtaçtı. En üzücü olan şey, insanların tüm yaşamı boyunca ona bir adamla evlendiği için gülmesiydi. Gelecekte pek çok kişi artık ona zorbalık etmemesine rağmen, ona bir erkeğin eşi olduğu için gülüyorlardı.
İyi taraftan bakarsak, ailesi, şuan da ölmemişti ve güvendeydi.
Başka sorunları da çözebilirlerdi. Şuan onu rahatsız eden tek şey Uzun Ömür Kaplamasını bulmak ve tekrar kırmaktı.
Son yaşamında annesi, o 24 yaşına geldiğinde ona Uzun Ömür Kaplamasını vermişti. Kendisine de birisinin teslim ettiğini söylemişti. Fakat annesi asla ona uzun ömür kaplamasını kimin verdiğini söylememişti.
Annesinin,onun efsun uygulayamamasının asıl nedeninin Uzun Ömür Kaplaması olduğunu bilmediğine emindi. (Pek emin olmasan reis)
"A-Ruo."
Annesi Guan Tong ona sarıldı. Gözlerinde yaşlar vardı. Ama çok şişman olduğu için sadece karnını kucaklayabilmişti,
"Hasta mısın yoksa?"
Wu Ruo'nun gözleri, annesinin son hayatta nasıl öldüğünü hatırlayınca kızardı.
"Hayır."
Hei Xuanyi ile düğün gecesinde yeni evlerine gitmişlerdi. Ve Hei Xuanyi'nin ailesi ( Wu Ruo'nun kayınvalidesi ve kayınpederi) onlarla yaşamıyordu. Bu yüzden hizmetçilerin sunduğu yiyeceklerin iyi olmaması dışında, iki gün boyunca gayet iyiydi.
"O zaman iyi." Guan Tong rahatladı. Oğlunun çok şişman olmasının Hei ailesine sorun olacağından endişeliydi.
Wu Ruo'nun babası Wu Qianqing de rahatladı ve yeğeni Wu Yu'ya "Yu, neden sen de Ruo ile geldin?" diye sordu.
Wu Yu gülümsedi, "Çıkarken Ruo'nun hizmetçisini gördüm. Bana Ruo'nun Yu Tianbao ve çocuklar tarafından zorbalığa uğradığını söyledi. Bende onları kovaladım. Bu yüzden onunla geldim. "
"O piçler!" Wu Qianqing, Yu Tian'ın oğluna zorbalık ettiğini biliyordu.
"Amca, ben..."
Wu Ruo, Wu Yu'nun ne söyleyeceğini biliyordu. Ama söylemesini istemiyordu. Bu yüzden kuzenini "Baba!" diyerek böldü.
Wu Qianqing'in dikkati oğluna çekildi. "Kahvaltı yaptın mı? Yapmadıysan, biraz hazırlamalarını söyleyeceğim. "
"Yaptım baba. Sadece eve girmeme yardım etmeni istiyorum. "
Wu Qianqing gülümsedi, "Yetişkin bir adamsın. Ama hala bebek gibi davranıyorsun. "
İleri yürüdü ve Wu Ruo'yu desteklerken fısıldadı, "Neden o da seninle gelmedi?"
Wu Ruo, babasının Hei Xuanyiden bahsettiğini biliyordu, "Meşgul ama daha sonra gelecek."
Geçmiş yaşamında, Hei Xuanyi öğleden sonra gelmişti.
Wu Qianqing başını salladı, "Harika."
Wu Ruo, odanın içine girdi ve Wu Yu'nun gözleriyle ona güldüğünü gördü. Kendisi de Wu Yu'ya gözlerini kısarak baktı. Ruan Zhizheng'in son hayatında ölmeden önce ona söylediklerini hatırladı. Yumruklarını sıktı.
Ancak kuzeni Wu Yu herkes tarafından, Wu Ruo'ya özen gösteren ve onu koruyan saygılı bir beyefendi olarak biliniyordu. Wu Ruo ne zaman sorun yaşasa Wu Yu kesinlikle ona hep yardım ederdi.
Ama böyle yakışıklı ve kibar bir adam neden onun gibi şişko birine iyilik yapsındı ki? Ruan Zhizheng, Wu klanının tamamının, uzun zamandır ailesinin ve kendisinin arkasından işler çevirdiğini söylerken doğru mu söylüyordu?
"Sorun ne?" Wu Qianqing, Wu Ruo'nun bir sorunu olduğunu hissetti.
"Hiçbirşey." Wu Ruo sıkılı yumruklarını açtı ve babasının nabzını hissetme fırsatını yakaladı.(nabzı hissetmek sağlık ve efsun becerilerşmdeki sorunu bulmak için)
Son yaşamda, evlendikten sonra daha da şişmanladığı için bazı tıbbi bilgiler öğrenmişti. Öğretmeni sayesinde, fiziksel sorunu yüzünden değil, vücudu zehirli bir böcekle zehirlendiği için şişmanladığını öğrenmişti. Vücudundan sarkan şeyler yağ değildi sadece vücudu zehirlendiği için büyük bir balon gibi şişmişti.
Tıbbi beceride ustalaştığı zaman, babasının gücü on yıldan fazla bir süre mahvolmuştu,ve geri kazanmak ise imkansız hale gelmişdi.
Ama şimdi babası Wu Qianqing'in güçleri mahvolalı sadece yarım yıl olmuştu. Yeniden doğduğu ve tüm gerçekleri bildiği için belki babasına gücünü geri kazanmasında yardımcı olabilirdi.
Wu Yu dıları çıkınca, Ruo da ailesinin yanından ayrılmak için ayaklandı.
Wu Ruo neler olduğunu elbette deneyimlerinden( önceki hayatı) dolayı biliyordu, hizmetçisini mutfağa kahvaltı için gönderdi. Babası Wu Qianqing ile konuştu,"Baba, Wu Yu'ya diyecek bir şeyim var. Hemen döneceğim."
"Onu geri getirmesi için birini gönderebilirim." dedi Wu Qianqing.
"Gerek yok." Wu Ruo onu reddetti çünkü aslında Wu Yu'ya söyleyecek bir şeyi yoktu. Onu takip edecekti.
"Sana yardım etmek için eşlik edeyim mi?"
"Tek başıma hallderim."
Babası Wu Qianqing endişeliydi. Ama Wu konağındaydılar. Kimse oğluna zorbalık edemezdi. Böylece gitmesine izin verdi.
Wu Ruo, babası tarafından Shuqing Bahçesinden dışarı çıkartıldı ve babasından ayrılıp sokağa baktı.
Wu Yu, az önce bulundukları, üç çocuğun ona zorbalık yaptığı sokağa doğru yürüyordu.
Wu Ruo, vücudunu duvara destekleyerek saklandı. Ama çok geçmeden cübbesine bastı ve nerdeyse dengesiz bir şekilde yere düşecekti.
Eğer düşerse, burda gizlice saklandığı ortaya çıkardı.
"Bu kahrolası beden." Wu Ruo alnındaki terleri sildi. Yarın mutlaka kilo kaybetmesi gerekiyordu.
Wu Yu nihayet sokağın sonuna geldiğinde, Wu Ruo uzaktan Wu Yu'yu bekleyen birilerini gördü. Onlar Wu Ruo'ya eziyet eden üç genç çocuktu..
.
.Etrafımız yılanlarla sarılmış ama Ruo reisimiz artık o eski Ruo değil.
Anne babamız
Çizimlerin tatlılığına bakın aaa🤩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasiTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...