Wu Xia dudaklarını büzdü ve bir süre sessiz kaldıktan sonra isteksizce selamladı, "Kardeş Ruo."
"Mm." Wu Ruo başını salladı ve kafası karıştı, "Sen..."
Wu Sheng durumu açıkladı. "Babam bir özeleştiri yazdıktan sonra senden özür dilemesini istedi."
Wu Xia'ya tekrar dirsek attı, "Söyle!"
Wu Xia'nın sonunda mırıldanan bir sesle konuştuğunu duydular, "Ruo, buz yarışı gününde yaptığım şey için özür dilerim. Kazanmayı çok önemsiyordum ve çok rekabetçiydim. Ve gitmene izin vermemek için alçakça davrandım. Sana verdiğim tüm sıkıntılar için özür dilerim. Neredeyse seni yaraladığım için özür dilerim. Umarım yaptığım her şey için beni affedebilirsin."
Geçmiş yıllardaki her Aç Hayalet Festivali'nde o ve arkadaşları buz yarışlarına katılır ve biriyle para bahsine girerdi. Genellikle oyunu ve parayı kazanmak için kirli oynarlardı ve sonunda gidip büyük bir yemek yiyip parayı bölüşürlerdi.
Ama beklenmedik bir şekilde, bu yıl oyunu ruhsal gücü olmayan şişman bir adama kaptırdılar. Arkadaşlarının önünde itibarını yitirdi. Bu yüzden arkadaşlarına intikam alacağına yemin etti. Ama Wu Ruo o zamandan beri Hei Malikanesi'nden çıkmadığından, kinini Wu Xi'den çıkarmaya çalıştı.Wu Ruo, biraz bile samimiyeti olmadığı için özür dilediğinde Wu Xia'nın hiç de ciddi olmadığını söyleyebilirdi. Ama o kadar da rahatsız hissetmedi,
"Yanlış bir şey yaptığını bilmen harika. Umarım bir daha yapmazsın."
"Bir daha olmayacağına söz veriyorum. Bütün Güney Avlu ve Kuzey Avlu bu akşam yemek yiyeceğinden, seni tek başına yemeğe davet etmeyeceğim. O halde yarın diyelim. Ziyafeti Zuiyue Restaurant'ta yapacağız. Bir özür olarak kabul et. Anlaştık o halde. Orada görüşürüz."
Wu Ruo'nun reddedeceğinden korkuyormuş gibi, Wu Xia'yı hemen gitmesi için sürükledi.
Wu Ruo, Wu Xi'ye, "İki avlu için birlikte bir akşam yemeği partisi mi var?" diye sordu.
Wu Xi başını salladı. "Evet. Büyük büyükbaba, unutup affedebilmemiz için hepimizi akşam yemeğine Bujin Yard'a davet etti. Dersten sonra söyleyecektim. Ama önce Wu Sheng söyledi."
.....
Hiçbir şelilde mutlu olmadığı için Wu Ruo, Hei Xuanyi'yi yanında götürmedi. Hei Xuanyi'ye bugün akşam yemeği yemek için eve gitmeyeceğini söyleyen bir mesaj gönderdi.
O akşam, Güney ve Kuzey Avludan tüm aile üyeleri, büyülenmiş solucanlardan kurtulmamış olanlar bile, Bujin Yard'a gittiler.
Kuzey Avlu'nun gençleri, Güney Avlu'nun kararmış ve şiş yüzleri olan insanlarını gördüklerinde gizlice gülmeden edemediler. Ancak, Kuzey Avlu da iyi zamanlar geçirmiyordu.
Wu Bufang gerçeği öğrendikten sonra, Kuzey Avluyu ciddi şekilde cezalandırmıştı. (Ba Se'yi misafir edip başlarına bela olduğu için) Şimdi her yerlerinde ciddi yaralanmaları vardı. Yüzlerinde, bacaklarında ya da kollarında yaralar vardı. Koltuklara oturdukları an acıyla inlemeye başladılar.
Aslına bakarsanız, Kuzey Avlu olanlardan memnun değildi çünkü Güney Avlu'ya karşı savaşmak için adam tutmayı asla düşünmemişlerdi.
Ama Wu Anyu'nun arkadaşı Ba Se'yi ve onun özel yeteneğini gördüklerinde çok kötü bir fikir bulup uyguladılar. Aksi takdirde, Ba Se konukları olduğu için, Wu Bufang'a onları yakalama şansı verecek kadar aptal olmazlardı.
Birbirlerini gördükleri gibi uzun uzun surat astılar. Salonun iki yanına oturmuş birbirlerine bakıyorlardı.
Wu Bufang geldiğinde sadece gerginlik bir nebze geçti. Her iki avluya da birbirlerini daha fazla zarar vermeyeceklerine dair yemin ettirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasiTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...