Yaklaşık on metre yürüdükten sonra, Wu Ruo sonunda geçidin sonuna geldi. Yağ lambasını tuttu ve sola baktı. Solda, sonu hiçbir yere gitmeyen bir geçit vardı. Üç fit yüksekliğinde ve genişliği yaklaşık iki fit kadardı. Uzakta hafifçe yanan bir ateşin ışığı görülüyordu.
Sağa bakmak için döndüğünde aniden önlerinde iki insan yüzü belirdi, öyle korktu ki Eggie onları patlatmak için neredeyse gizemli bir teknik kullanacaktı.
Wu Ruo şaşkınlığını gizleyerek oğlunun sırtını çabucak okşadı: "Korkma, korkma!"
Diğer kişilerin görünüşüne bakmak için gaz lambası kullandı. Onlar, biraz dağınık saçları ve pürüzlü yüzleri ile , gri kaba kumaş giyinmiş, ayaklarındaki ayakkabılar büyük deliklerle yıpranmış ondan daha uzun olan iki adamdı.
Uzun boylu adamlardan biri öfkeyle sordu, "Sen kimsin?"
Wu Ruo onlara baktı ve hiçbir şey söylemedi.
Başka bir adam dikkatle Wu Ruo'nun abartılı kıyafetlerine baktı ve gözlerini parladı: "Ah, güzel zengin bir leydi kasabamıza ne zaman geldi? Kardeş Jiu, sen biliyor musun?"
"Seni koca aptal, o bir adam." Kardeş Jiu, Wu Ruo'nun yüzüne gözlerini kısarak baktı: "Tsk, gerçekten iyi görünüyor, fakat bu zengin adam bir yerden tanıdık geliyor, yakından baksana, onunla önceden bir yerde karşılaştık mı?"
"Çok tanıdık gerçekten." Bir süre Wu Ruo'ya bakıp bir şey hatırlamış gibi aniden ellerini çırptı, "Bu o hayalet annenin oğlu, You Panyang değil mi? Hay sikeyim! Hayalet Büyükanne onu nasıl geri buldu? O aptal adam nehre düşerek ölmemiş demek! O çok şanslı. Kardeş Jiu, kıyafetine bir bak. Bahse girerim yüzlerce hatta binlerce tael gümüş eder.”
Kardeş Jiu'nun gözleri parladı ve Wu Ruo'nun pelerinini fark etti. Wu Ruo'nun kürkten yapılmış pelerinini incelerken gözleri parıldadı: "Aptal koca adam, son zamanlarda bu serveti nerede kazandın söyle bakalım? Bize de öğretirsen, zengin olduğumuzda seni asla unutmayacağız."
Wu Ruo kaşlarını çattı. You Panyang adlı adama çok mu benziyordu? Aksi takdirde, bu insanlar nasıl yanılabilirdi? Bu arada, Hayalet Büyük anne kimdi?
Wu Ruo, kendisini ve oğlunu kurtaran yaşlı kadını düşündü. Yanındayken çok heyecanlanıp ağlamıştı, belki de onu oğlu olarak düşündüğü içindi.
Adam Ruo'nun çenesini sıkarak sordu, "Aptal adam! Bir iş adamının ya da zengin bir kızın playboy'usun, değil mi? Güzel yüzün sayesinde böyle büyük bir servet kazanabildin demek! Aptal adam, söylesene kollarında taşıdığın çocuk oğlun mu?" (Bizim reisin bir playboy olmadığı kalmıştı 🤦🏻♀️)
Wu Ruo onları görmezden geldi, arkasını döndü ve yürümeye başladı.
Kardeş Jiu ve Fu Fu çabucak yolunu kesti: "Sana soruyoruz, seni aptal, biraz kokuşmuş parana mı güveniyorsun, bu yüzden mi bize cevap vermeye zahmet bile etmiyorsun?"
Kardeş Jiu, Eggie'yi ondan almakla tehdit etti. (Selası okunanlarda bugün)
Wu Ruo'nun yüzü düştü ve ayağını kaldırır kaldırmaz Kardeş Jiu'yu yere tekmeledi.
Adam bir süre afalladı ve öfkeyle şöyle dedi: "Demek insanları dövmeye cüret ediyorsun! Kahretsin, bugün sana yalnızca ders vermeyeceğim, senden soyadını* da alacağım." (Şey demek istedi sanırsam itibarını zedeleyeceğim)
Elini kaldırdı ve salladı. Aniden, bir ateş saldırısı geldiğinde, o kadar korktu ki, aceleyle elini geri çekti.
Yaşlı kadın bir köşeden yanan odunu elinde tutarak dışarı çıktı ve öfkeyle kardeşlere döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasíaTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...