Ülke gribi tedavi etmekle meşgulken, Hei Malikanesi'nde hayat çok huzurluydu. Salgından korunmak için evde kalmayı tercih ettiler.
Sabahları Wu Ruo, Hei Xuanyi'den her gün kılıç becerileri ve yetiştirme becerileri öğrendi ya da başkalarıyla eşleşerek dövüş becerilerini geliştirdi. Öğleden sonra Numu'dan tıbbi beceriler ve iksir rafine etme becerileri öğrendi. Oğluyla kaliteli zaman geçirdi. Hayatı yoğun ama huzurluydu. Kin, birbirini öldürme, kimseye karşı savunma yapmasına gerek yoktu.
Ancak evde kalmak, sorunlardan uzak durmak anlamına gelmiyordu.
Bir gün Wu Ruo ve Hei Xuanyi güzel bir öğle yemeği yedikten sonra mola vermek üzereyken kapıcı geldi, "Leydim, bir kişi sizi görmek istiyor ve sadece sizin için bir mektubu olduğunu söylüyor!"
Wu Ruo bunun kim olabileceğini tahmin edemiyordu.
"Kim olduğunu söyledi mi?" diye sordu, Mektubu kimin yazdığını söyledi mi?”
"İkisinden de bahsetmedi."
Hei Xin herhangi bir gizli tehlike konusunda endişeliydi, "Gidip ilk önce kim olduğunu göreceğim ve geri gelip sana söyleyeceğim."
Wu Ruo başını salladı.
Hei Xin gittikten çok kısa bir süre sonra kapıda yanlış bir şeyler oldu. Wu Ruo salondan dışarı koştu ve kapıya vardıklarında birinin içeri girdiğini gördüler. Kılıcı Hei Xin'in boynuna dayayarak Hei Xin'in hayatını tehdit etti.
Herkes ileri adım atmaya ürkmüştü.
Hei Gan bağırdı, "Sen kimsin? Kahyamızı neden tehdit ediyorsun?”
Adam Hei Xin'in arkasından yürüdü. Wu Ruo ve Hei Xuanyi daha yakından baktılar ve adamın birkaç gün önce Jixi'yi arayan iblis adam olduğu ortaya çıktı.
Adam Wu Ruo'ya baktı. Asıl planı Wu Ruo'yu dışarı çıkarıp kandırmak ve hayatını tehdit etmekti. Bunun yerine, kandırdığı kahyaydı.
Sonra Jixi'nin Wu Ruo'nun yanında durduğunu gördü. Parladı ve Jixi'nin önünde ortaya çıktı.
Jixi utanmıştı ve kaçmak üzereydi.
Adam yakasını yakalayacak kadar hızlıydı.
Soğuk bir şekilde söyledi, "Kaçmak mı istiyorsun?"
Güçlü formasyon köşkü korumak için kurulu olmasaydı, içeri girip onu yakalamak için mümkün olan her yolu riske atardı.
Jixi kükredi, "Yeji, ellerini üzerimden çek!"
Yeji gözlerini kıstı ve altı yaşında bir erkek çocuğu olan Jixi'yi kollarında tuttu, "Neden bu forma dönüşüyorsun?"
Jixi kollarını göğsünde kavuşturdu, "Neden sana söylemem gerekiyor?"
Onları izleyen Wu Qianqing, Wu Ruo'ya alçak sesle sordu. "Birbirlerini tanıyorlar mı?"
Wu Ruo kaşlarını çattı ve yanıtladı, "Belki öyledir. Baba, sen ve annem avlunuzda dinlenebilirsiniz. Xuanyi ve ben ne yapabileceğimizi görmek için burada kalacağız.”
Wu Qianqing başını salladı ve Guan Tong ve Wu Xi'yi kendi avlularına geri götürdü.
Numu, iblislerle ilgilenmekle ilgilenmedi. Esnedi ve "Ben kendi bahçemde biraz kestireceğim." dedi.
"Üç-Yedi Taşı nerede?" diye sordu Yeji.
"Bir yere sakladım." dedi Jixi kendinden emin olmayan bir şekilde.
"Gizledin mi?" Yeji homurdandı, "Başka biri üzerinde kullanmış olmalısın."
"Ne demek istiyorsun?" Jixi'nin kafası karışmıştı. Ama sonunda iyice düşündükten sonra endişeyle, "Üç-Yedi Taş'ını biriyle birlikte kullandığımı söylüyorsun?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasiaTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...