Wu Ruo başka bir büyük fincan çay aldı,
"Evet, ben istedim. Ama ağabeyim olarak, onu yememe engel olmalıydın. Anlaşılan benimle dalga geçmek istiyorsun."
Bu sözler Wu Zhu'ya tekrar You Ye'yi hatırlattı. O zamanlar, You Ye onun için yulaf lapası pişirdiğinde, muhtemelen onu aptal yerine koyduğunu görmek istemişti, bu yüzden onu kasten cezalandırmıştı.
Wu Ruo, Wu Zhu'nun tekrar üzgün olduğunu anlayınca şöyle dedi, "Annem ve ben prensesden hiç bahsetmiyoruz çünkü seni üzmek istemiyoruz. Ama gördüğüm kadarıyla prensesi seviyorsun. Ve o da seni önemsiyor. Birbirinizden hoşlandığınıza göre neden tekrar bir araya gelmiyorsunuz? İkinizin arasında tam olarak ne olduğunu bilmiyorum. Ama böyle davranmanın asıl sorunu çözmediğini söyleyebilirim. Demek istediğim, onu hayatından attığın için hayatının geri kalanında pişmanlık duymanı istemiyorum.”
Tıpkı onun ve Hei Xuan'ın son yaşamlarında olduğu gibi, sonunda tekrar bir araya gelmeden önce on yıldan fazla zaman harcamaları gerekmişti. Ruo, onca yılın kaçırdıklarına o kadar pişman olmuştu ki!
Wu Zhu sessizdi.
Wu Ruo, Wu Zhu'nun tam da sorudan kaçındığını varsayarken Wu Zhu konuştu, "O bir kadın değil. O bir erkek. Ve o iblis klanının prensesi değil. Yüce imparator.”
Wu Zhu, Wu Ruo'ya bunu söyledi çünkü ailesinin onun için daha fazla endişelenmesini istemiyordu ve ayrıca böyle boğucu bir durumdan kurtulması için birinin ona yardım etmesini istiyordu. Ve bunu söyleyebileceği en iyi kişi Wu Ruo'ydu çünkü eşi bir erkekti. Durumu daha iyi anlayabilirdi.
Wu Ruo, içtiği çay suyunu zar zor ağzında tutuyordu, az kalsın tükürecekti. Yani gerçek şuydu ki, yengesi bir erkekti öyle mi? Bu yüzden boyu çok uzundu. Dahası, o iblis klanının imparatoruydu.
"Devam et. İblis klanının imparatoru mu demek istiyorsun?” Kaşlarını çattı, "Bu, aslında prensesin babası olduğu anlamına mı geliyor? Yani evli mi?"
Bu durumda, kardeşinin bu kadar öfkeli olması için iyi bir nedeni vardı. Wu Ruo olsaydı, adamı öldürürdü.
Wu Zhu üzgün bir şekilde cevapladı, "Evet. Başlangıçta gerçekte kim olduğunu bilmiyordum. Onunla kendin de tanıştın. Herkes onu bir kızla karıştırabilir. Yeji yüzünden düğünde yarı yolda bırakıldığı için onun için üzüldüm çünkü onun canavar klanının prensesi olduğunu düşündüm. O zaman benim yanlış anlamamı düzeltmedi. Sonra birlikte çok zaman geçirdik ve bu nedenle birbirimize düşkün olduk. O zamanlar bana karşı bir şeyler hissettiğini o kadar güçlü hissedebiliyorum ki... Bu yüzden evlenmeye karar verdik. Ama bana düğünümüzden önce onun imparator, prensesin biyolojik babası olduğu söylendi. Bana söyleyen de onun cariyelerinden biriydi.”
Wu Zhu'nun gözleri öfke ve nefretle doluydu. Yalanlardan, nefret ederdi. Özellikle de karşı taraf sevdiği biri olduğu için, onu affedemiyordu.
Wu Ruo büyük bir öfkeyle, "Cariyesi seni kırbaçlayıp aç mı bıraktı?" diye sordu.
"Evet, beni kırbaçlayan oydu. Ama yemek yemedim çünkü düğün gününden önce yedi gün üst üste yemek yememenin bir gelenek olduğu bana söylendi. Şimdi düşününce kandırılmışım. Yeterince zayıf olduğumda beni yakalamaya çalıştılar. Beni gizlice serbest bırakan gardiyan olmasaydı, korkarım sizi görme şansım bile olmayacaktı.”
Wu Ruo masaya yumruğunu vurdu, "Nasıl cüret ederler!" diye bağırdı.
Bu hayatında değer verdiklerini korumak için çok uğraşmıştı. Şimdi, erkek kardeşinin başkaları tarafından zorbalığa uğradığını ve işkence gördüğünü öğreniyordu, ki bu kabul edilemez bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...