Wu Xi mırıldandı, "Bu durumda, dünya bu gizli yetenek için çılgına döner. Ama efsane efsanedir. Henüz doğru olup olmadığını bilmiyoruz. Ne olduğunu bilmeden o gizli yeteneği bulmak için hayatımızı riske atarsak büyük bir kayıp olur. Dünyada 1 numara olmak gibi bir hırsım yok ve dünyada 1 numara olduktan sonra ne yapacağımı da bilmiyorum doğrusu. Yani Gölge Hırsızlığı ile hala ilgilenmiyorum."Wu Qianqing'in düşündüğü de buydu. Kızının da aynı şekilde düşünmesinden çok memnundu. (Amca sen zaten sus bilioz seni)
Hei Xuantang gülümseyerek söyledi, "İlgilenmiyorsan odana dönmeli, güzel bir banyo yapmalı, kıyafetlerini değiştirmeli ve vücudundaki kanı temizlemelisin. Her şeyi yaptıktan sonra gel ve salonda yemek yiyelim."
"Tamam. Odama gidiyorum."
dedikten sonra Wu Xi salondan ayrıldı.Wu Ruo, "Xuanyi, gizli yetenek hakkında ne düşünüyorsun?" diye sordu.
Hei Xuanyi gözlerini kıstı, "Belki birileri söylentiyi bir şeyler amaçlamak için kullanıyordur."
"Bu benim de düşündüğüm şey."
Wu Ruo, başkalarının dikkatini çekmemek için gizli beceride ustalaşmış olmasına rağmen, başkalarının becerilerini kullanmamak suretiyle ruhsal güç seviyesini artırmaya karar verdi.
......
İki gün sonra Wu Chenzi işe döndü. Yan Usta ve veliaht prens daha önce yaptığı suçları ve hataları bulamamış olsalar da, o işe dönmeden önce birçok görevlinin mevkisi değiştirilmişti. Şimdi İmparatorluk Astronomi İdaresindeki yetkililerin çoğu, onun talimatını takip etmiyordu. Bazı önemli pozisyonlardaki arkadaşlarının görevleri imparator onaylı değiştirilmişti. İyi bir sebep veya uzun bir süre olmadıkça onları geri almak zordu.
Wu Chenzi, işe ilk döndüğünde Üstat Yan'ın arkadaşlarına çok sinirlendi. Yetkililer onu dinliyormuş gibi davrandılar ama tam tersini yaptılar. Kısacası hiçbir şey yolunda gitmedi. O kadar sinirliydi ki dört saat sonra eve döndü. Bir fincan çay içmek onu daha iyi hissettirmedi. Öfkesini birinden çıkarmak için çok çaresiz hissetti.
O sırada Wu Ruo'nun yarışma gününde imparatordan isteğini düşündü. (Bizde diyorduk nerde ekşın, sıkıldık)
Wu Chenzi'nin bir plan yapması bir saat sürdü. Ve sonunda soğuk bir şekilde gülümsedi. Bu sefer Wu Ruo'dan kurtulmaya çok kararlıydı. Wu Ruo, evde bu kadar uzun süre cezalı kalmasının esas nedeniydi.
Wu Ruo'ya önceden hazırlanma şansı vermemek için bir arabaya bindi ve ertesi günün sabahı çok erken saatlerde Hei Malikanesi'ne geldi. Wu Ruo'ya Lianfo Tapınağı'na gidip Göksel Silahı görebileceğini bildirdi.
Wu Ruo haberi daha yataktayken duydu. Sonunda Wu Chenzi bir hamle yapıyordu.
Wu Ruo ve Hei Xuanyi'nin kıyafetlerini giymeleri, kendilerini tazelemeleri yarım saat sürdü. Sonra Wu Chenzi'yi görmek için Wu Malikanesi'nden dışarı çıktılar.
Wu Chenzi ne yapacaklarını anlattı ve sonra birlikte Liangfo Tapınağı'na gitmek için kendi arabalarına bindiler.
İmparatorluk Şehrinden çıktıklarında Wu Ruo kollarındaki Hei Xuanyi'ye sordu, "Göksel silahı göreceğin için mutlu musun?"
Hei Xuanyi gülümseyen gözlerle, "Evet." dedi ve Wu Ruo'nun saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.
Wu Ruo gülümsedi, "Eyalet efendisinden bunu ben istedim. Beni nasıl ödüllendireceksin?"
Hei Xuanyi aşağı baktı ve Wu Ruo'yu dudaklarından öptü ve nazikçe emdi.
"Ödülü beğendim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...