30-Sihirli Silahlar İçin Malzeme Yok mu?

524 65 4
                                    

Wu Ruo ve babası Wu Qianqqing salona geldiler ve odadan gelen kahkahaları duydular. Ama odaya girdiklerinde kahkahalar hemen durdu ve garipleşti ve çok geçmeden sanki hiç kahkaha yokmuş gibi ortam normale döndü.

"İşte buradasın, Qianqing." Amcası Wu Qianjing güldü, "ve seni de burada görmek büyük sürpriz Ruo."

Wu Ruo büyükbabasını ve amcalarını selamlayarak gülümsedi,

"Büyük büyükbabam Bufang'ı ziyaret etmek için buradayım."

Daha sonra büyükbabası Wu Xuanran'a döndü, "Büyük büyükbabam'dan sonra seni ziyaret etmeyi planlıyordum ama burada olmanı hiç beklemiyordum. "

"Böyle harika bir kalbe sahip olman iyi." dedi dedesi Wu Xuanran sakince.

Wu Qianqing, kendi babasının, oğluna böyle kayıtsız davrandığını görünce kaşlarını çattı, "Büyükbabamın sadece beni görmek istediğini sanmıştım. Sizler de buradasınız."

Amcası Wu Qianbin gülümsedi, "Ben de buraya gelmeden önce dedemin beni yalnız görmek istediğini düşünmüştüm. Benim için de sürpriz oldu, demek ki hepimizi görmek istiyor. Yeni Yıl ile ilgili sanırım Güney Bahçesinde işlerin nasıl gittiğini bilmek istiyor. Diğer üç avlunun ticari faaliyetlerde zaten idare ettiğini söylemişti. "

Wu Qianqing başını salladı.

Wu Qianbin diğer kardeşleri ile göz teması kurdu ve artık başka birşey söylemedi.

Kısa süre sonra şef Wu Bufang salona geldi ve oturdu,

"Güney Bahçesinde bu yıl şehrin güvenliğiyle sizin ilgilendiğinizi hatırlıyorum. Doğru mu?"

Dedesi Wu Xuanran yanıtladı. "Evet."

Wu Bufang'ın yüzü karardı, "Tiyatro binası birkaç gün önce parçalara ayrıldığında ne oldu? Kimin yaptığını buldunuz mu? " (Haşmetlimiz el attı😌)

Wu Ruo'nun aklına ilk gelen şey Hei Xuanyi idi.

Dedesi Wu Xuanran ve diğer dört oğlu çok utanmış görünüyordu.

Wu Xuanran, "Dükkan sahibi ve yoldan geçenler bunu yapanların hayaletler olduğunu söyledi. Halkımız bunu araştırdı ama hiçbir hayalet izi bulamadı. "

"Bunu söylemeye utanmıyor musun?" Wu Bufang öfkelenmişti, "Hayaletler kasabaya gizlice girmiş ama fark etmemişsin bile. Sence diğer vatandaşlar artık Wu ailesimize hayatını emanet edecek mi? Sence hala korumamız için para ödeyecekler mi? Bunun gelirimizin önemli bir kaynağı olduğunun farkındasın değil mi? "

Dedesi Wu Xuanran, amcası Wu Qianjing ve diğerleri dahil ses çıkarmaya bile cesaret edemedi.

Wu Bufang derin bir nefes aldı, "Sorun yaratan hayalet grubunu bulmak için üç ayınız var ve tiyatro binasını yeniden inşa etmek için de para ödemeniz gerekiyor. "

Ve hiç kimse itiraz etmeye cesaret edemedi.

Wu Bufang'ın öfkesi azaldı, "Şimdi bana geçen yılki iş operasyonunu söyleyin."

Amcası Wu Qianjing, Güney Avlu'nun hesap defterini şef Wu Bufang'a verdi ve yıllık işleri bildirdi,

"Büyükbaba, Yeni Yıl'dan sonra, birkaç gencimiz sınavlara girecek ve eğitim için dışarı çıkacak. Ama büyülü silahlar yapmak için malzemeye ihtiyaçları var ve biz bu malzemeleri çok kısa sürede toplayamayız. Bu nedenle, şimdilik malzemeye ihtiyaç duymayanlardan borç alıp alamayacağımızı soracaktım. Eğitimden döndüklerinde, aynı malzemeleri onlara iade edebiliriz. Siz ne düşünüyorsunuz?"

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin