37-Mahvoldular

508 68 11
                                    

Göz açıp kapayıncaya kadar, kış festivalinden bu yana yedi gün geçti.

Wu ailesi eskisi gibi normal durumuna döndü. İnsanlar genellikle ne yapıyorlarsa aynı şeyi yapmaya devam ettiler ve herkes adak törenindeki üç kırık tütsü çubuğu olayını unutmuş gibi görünüyordu.

Güney Avlunun dokuzuncu oğlu Wu Shi ve onuncu oğlu Wu Bai, ritüelden bu yana okuldan sonra her gün kumarhaneye gitmeye devam ettiler.

O kadar kötü oynadılar ki herkes bu ikilinin kumar oynarken on elden dokuzunu kaybedeceğini biliyordu.

Kumar oynadılar ve para kaybetmeye devam ettiler. Bir gün içinde kazandıkları gümüşü ve aileden aldıkları aylık ödeneği kumara yatırdılar. Sonunda, her şeyi geri kazanmak için kumarhaneden büyük miktarda gümüş ödünç aldılar ve yedi gün içinde iade edeceklerine dair bir anlaşma imzaladılar. Ne yazık ki, tüm gümüşü yarım gün içinde kaybettiler.

İkisi de paniğe kapıldı, çünkü ailelerinden gümüş istemeye veya onlara bir kelime söylemeye cesaretleri yoktu. Sonunda kumarhanenin sahibi, Ceset Kemikten Ejderha Çivisi, Hayalet Flüt ve Kara Diş Yelpazesini borçlarını ödeyene kadar rehin vermelerini söyleyerek yeni bir anlaşma sundu.

Wu Shi ve Wu Bai, gazino sahibinin evlerinde bu üç sihirli silahın olduğunu nasıl bildiğinden şüphelendiler.

Ama yakında çözüme vardılar. Buraya hergün farklı türde kumarbazlar geliyordu, ve elbette bunların çoğunun gazino sahibi ile iyi ilişkileri vardı. Sihirli silahları bilmesi garip değildi. Böylece şüpheyi bıraktılar ve malzemeleri almak için evlerine gittiler.

Sorun şuydu ki, sihirli silahların kilitlendiği depoyu açmak için anahtarları ailelerinden almak zorundaydılar.

Wu Shi ve Wu Bai sabırla evde iki gün boyunca bekledi ,sonunda Wu Qianbin ve Wu Qiantong aynı anda devriye gezerken şanslarını yakaladılar. Annelerinden depoyu açmasını istemek için bir bahane bulmaya çalıştılar.

"Anne, okuldaki herkes bana perişan giyindiğim için gülüyor, iyi bir kolyem bile yok. Hizmetkârlardan bile daha fakir gözüküyorum. Artık okula gidecek yüzüm kalmadı. " Wu Bai, annesi Dong Mingji'nin elini tutarak şikayet etti, "Anne, lütfen depodan birkaç değerli aksesuar almama izin ver, böylece sınıf arkadaşlarımın önünde göstererek çenelerini kapatabilirim."

"Kuzenlerin daha mı iyi giyiniyor?" Dong Mingji, değerli oğlunun okulda zorbalığa uğradığını duymaktan memnun kalmamıştı, "Son kez okula gittiğimde, çok az kişinin senden daha iyi giyindiğini gördüm. Sana nasıl gülebilirler? Sırf bel kolyen bile imparatorluk başkentinde bir usta tarafından oyuldu üstelik saf yeşimden. Bekle. Bel kolyen nerede? "

Wu Bai, sahip olduğu her değerli parçayı rehin verdiğini söyleyemeyecek kadar suçlu ve korkmuş hissediyordu, "Odamda bıraktım çünkü onu giymek utanç verici."

"Nasıl utanç verici olabilir? Onun..."

Wu Bai aceleyle onu böldü, "Anne, Batı ve Doğu Avlu'daki her kuzenimin antika yeşimden kolye, bilezik ya da büyülü silahlar giydiğini bilmiyor musun? Hepsi de benden daha iyi giyiniyor. "

"Gerçekten mi?" Dong Mingji, değerli oğlunun herkesten daha perişan giydiğini duymaktan gerçekten rahatsız oldu ve kayınbiradileri tarafından güldürülme duygusu içini endişe ile doldurdu. Bu nedenle ayağa kalktı ve deponun anahtarını aldı, "Hadi, benimle depoya gel."

Wu Bai planının işe yaradığını görünce çok heyecanlandı. Annesini erkeklerin giyebileceği üç değerli aksesuar seçmek için depoya kadar takip etti ve daha sonra kendisini büyülü silahların olduğu gizli odaya götürmesi için annesine yalvardı.

Dong Mingji'nin onu reddedecek zalim bir kalbi yoktu, bu yüzden içeri girmesine izin verdi.

Wu Bai, annesi dikkatle diğer aksesuarlara bakarken Kara Diş Yelpazesini ve Hayalet flütü kol yenlerine attı. Deponun dışına çıktıktan sonra Shutong Bahçesinden ayrılmak için doğru anı yakaladı ve planladığı gibi Wu Shi ve kendisini dışarıda bekleyen arabaya girdi.

Yaklaşık bir saat sonra Wu Shi de ona katıldı.

"Alabildin mi?" diye sordu Wu Bai endişeyle.

"Kim olduğumu düşünüyorsun? Nasıl başarısız olabilirim? " dedi Wu Shi, "Aklıma anneme depoyu açması için yalvarmak geldi." diye sırıttı.

Wu Bai mutlu bir şekilde gülümsedi ama kısa süre sonra üzüldü, "Babam büyülü silahı borcum karşılığında rehin vermek için çaldığımı öğrenirse, bacaklarımı kırar."

Wu Shi'nin de sırıtışı soldu, "Endişelenme. Baban ve babam son zamanlarda bunları pek kullanmıyor. Tek yapmamız gereken onlar fark etmeden önce parayı bulmak ve silahları geri almak. "

"Ama o kadar parayı nasıl hemen bulacağız? Bekle. Annem depodayken bana üç değerli aksesuar verdi. Bununla ödeyebiliriz."

Wu Shi gözlerini devirdi, "Aptal mısın nesin? Bunları hergün giymen gerekiyor. Annen onları görmezse, ne söylemeyi planlıyorsun? "

"Haklısın. O zaman ne yapmalıyız? "

"Yeni Yıl geliyor. Çok sayıda kırmızı zarf alacağız ve o zamana kadar borçlarımızı ödemek için paramız olacak. "

(Ç/N: kırmızı zarf bir çin geleneği imiş buradaki bayram gibi zarfların içi para ile doluymuş.)

"Doğru." Wu Bai gülümsedi, "çok akıllısın."

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin