143- Hah K*çım

273 42 15
                                    


Tehlike gözler önündeydi. Wu Ruo canavara elini uzattı ve yumuşak bir sesle seslendi, "İyi çocuk. Uslu ol."

Canavara dokunduğu an, saldırgan canavar sanki Wu Ruo ona büyü yapmış gibi sakinleşti. Diğer canavar da Wu Ruo'yu memnun ediyormuş gibi Wu Ruo'nun etrafında dolaştı ve ondan sevilmesini istedi.

Wu Ruo hafifçe gülümsedi ve herkes dünyayı solgunlaştırabilecek bu gülümsemeye baktı ve akıllarını kaybetmeden edemedi.

Wu Ruo'ya daha yakın olanlar, Wu Ruo'ya sevgi dolu gözlerle baktılar, "Keşke onun tarafından okşanan kişi ben olabilseydim. Gözlerimin içine bakıp bana gülümseseydi hayatımda herşey yerine gelirdi."

"O kişi benim. Bakabileceği ve gülümseyebileceği tek kişi benim. Hiçbiriniz onu alıp götüremezsiniz."

"Onunla evlenip buralardan gideceğim."

Aniden bir adam öfkeyle bağırdı, "Sizi aptallar. Kendinize gelin!"

Seyirci sağ duyularına geri döndü ve boş boş birbirlerine baktılar.

"Bana ne oldu?"

"Neden buradayım?"

"Sevdiğim kız nerede?"

Birisi gözlerini devirdi: "Hepiniz ruh konuşma sanatına kendinizi kaptırmışsınız, Wu ailesinin ruh konuşma sanatı oldukça güçlüdür, tanrıları bile onunla kontrol edebilirler."

Arenada Wu Ruo, canavarların sırtlarını okşadı ve huysuz Wu Yu'ya baktı, onu işaret ederek aniden emretti:  "Şimdi öldür onu!"

Evcilleştirilmiş canavarlar aniden aşırı derecede vahşileşti ve Wu Yu'ya doğru koştu.

Wu Yu canavar ruhunu uzaklaştırdı ve Wu Ruo'ya baktı.

Lanet olsun! Wu Ruo canavarlarını manipüle edebiliyordu!

Wu Ruo'nun dudakları yukarı kıvrıldı ve kılıcı hızla savurdu. Wu Yu'nun yanında onunkinden çok daha büyük ve daha vahşi üç canavar belirdi ve sonra ona saldırdı.

Wu Yu onları kovmak için bir rün çıkardı. Ama canavarlar hiç caydırılmadı. Acı içinde çığlık atan Wu Yu'yu ısırdılar. Üç canavar vücudunun içinden uçtu ve Wu Yu farklı bir şey gördü. Başının her tarafında yaprak şekilli örgüler olan, lüks kırmızı ceketli bir iblis çocuk ortaya çıktı.

Wu Yu onu gördüğüne şaşırdı ve onun için kendini suçlu hissetti. (Jixi?)

Hayır! Doğru değildi! Hala yarışmadaydı. Bu şeytan çocuk nasıl burada olabilirdi? Yanılsamaydı.

İllüzyon olmalı!

Küçük iblis çocuk ona dik dik baktı, "Ya Üç-Yedi Taşımı geri verirsin ya da ölürsün!"

"Wu Ruo, bunun bir illüzyon olduğunu biliyorum. Ben buna asla kanmayacağım." dedi Wu Yu, başka yerlere bakarak.

İblis çocuk soğuk bir şekilde burnundan soludu ve avucunda bir karanlık enerji kümesi oluşturdu. Enerji Wu Yu'nun bel cebini vakumladı. Cebinden bulut gibi beyaz bir taş çıkarıldı ve iblis çocuğun avucuna yükseldi.

"Benim taşım o. Benim taşım!" Wu Yu, bir illüzyon olup olmadığını umursamadan çocuğa doğru koştu, "Onu bana geri ver! Onu bana geri ver dedim!"

"Yazık sana utanmaz insan! Belli ki bu saygıdeğer kişiden Üç-Yedi Taşı çaldın. Neden sana geri vereyim?" (Bu repliği her okuduğumda aklıma Mo-Ran'ın gelmesi peki)

İblis çocuk Wu Yu'yu Adem elmasını sertçe sıktı, "Yanındaki insan şimdi nerede? "

"Bilmiyorum." Wu Yu nefes almakta güçlük çekti.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin