21- Kötü Bir Şey Oldu

530 65 2
                                    

Dışarıyı koruyan Shi yuan azarladı,

"Leydim hâlâ uyuyor. Kalkana kadar bekleyin. "

Shuqing Bahçesideki hizmetçi endişeli sesiyle söyledi, "Ama efendi Ruan'a kötü bir şey oldu. kalkmasını beklersek geç kalırız."

Wu Ruo, hizmetçinin odanın dışında söylediği her şeyi duydu. Ağzının köşeleri yukarı kıvrıldı. Sıradan bir sesle "Dışarıda neler oluyor?" diye sordu.

Shi yuan kapının diğer tarafından, "Leydim, hizmetçisi efendi Ruan'a kötü bir şey olduğunu söyledi."

Wu Ruo endişe verici bir ses tonuyla sordu, "Zhizheng mi? O'nun nesi var? Shi yuan, içeri gel ve anlat."

Shiyuan kapıyı açıp içeri girerken, kapının önündeki hizmetçi Wu Ruo'ya uzaktan durumu söyleme şansını yakaladı,

"Efendim, dün gece eve dönerken, Bay Ruan'ın hizmetkarları yanlışlıkla amcanızın Shuli bahçesine gitmişler ve Shuli bahçesinin hanımefendisi ve hizmetçileriyle birlikte uyumuşlar. Şimdi Shuli Bahçesinin efendisi amcanız, Bay Ruan'ı sorguluyor ve onu cezalandırmak üzere. "


Wu Ruo sinirlenmiş gibi, "Bana haber vermeniz neden bu kadar uzun sürdü? Bu önemli bir olay! Zhizheng'in korumaları ne durumda? "


"Dövüldükleri söyleniyor." dedi hizmetçi, "Efendim, mesajı alır almaz size hemen anlatmaya geldim."

"Anladım. Hemen geliyorum. "

Hizmetçi ayrıldıktan sonra, Wu Ruo ona giyinmesine yardım eden Shiyuan'a "Çok düzenli olması gerekmiyor." dedi.

Shiyuan ne demek istediğini anladı ve Wu Ruo'nun elbisesini gevşetti, böylece acelesi varmış gibi görünmesini sağlamıştı.

Wu Ruo, Shijiu ve Shiyou'nun yardımıyla Shuqing Bahçesinden fırladı.

Düşmanının lehine konuşmak gibi bir niyeti olmadığından, sokakta kimse olmadığında yavaş yavaş gitmişti ama Shuli bahçesinin yakınındayken acele ediyormuş gibi hızlanmıştı.

Wu Ruo, Ruan Zhizheng'in, aşağılık dört korumasından ikisini, Ruan Sheng ve Ruan Ying'i , Shuli bahçesinin kapısının önünde bir ileri bir geri ilerlerken gördü.

Wu Ruo'yu görünce ona doğru koştular, "Bay Ruo, lütfen efendimizi kurtar. "

Wu Ruo nefes nefese, alnındaki teri silmek için ipek mendilini çıkardı, "Ne oldu?"

Rol değildi. Böyle devasa bir vücudu sürükledikten sonra gerçekten yorulmuştu.

Wu Ruo'nun gülünç yüzünü ve elbisesini gördüklerinde Ruan Sheng ve Ruan Ying duygulandı. Efendileri Ruan Zhizheng için aceleyle çıkıp doğru düzgün giyinemediği belliydi.

Wu Ruo şuan onların gözünde çok iyi bir arkadaştı.

Ruan Ying, "Dün gece, Shuqing Bahçesinden ayrıldıktan sonra, doğrudan güney bahçenin yan kapısına doğru gidiyorduk Ama sonunda kapıya vardığımızda, sadece Ruan Sheng, ben ve efendimiz vardık. O zaman buna fazla dikkat etmedik. Sadece Ruan Ying ve Ruan Yong'ın bize yetişemeyecek kadar sarhoş olduklarını düşündük. Bu yüzden biz ve efendimiz, onlar olmadan arabaya bindik ve ordan ayrıldık. Ruan Ying ve Ruan Yong evlerine ata binerek dönebilirlerdi sonuçta. Ancak gece yarısında, Shuli Bahçesinden bir koruma Ruan konağına geldi ve Ruan Yong ve Ruan Ying'in Shuli Yuan'ın ikinci kızının avlusuna gizlice girip hizmetçilere cinsel saldırıda bulunduğunu söyledi. Sonra sorgulamak için efendimizi Shuli bahçesine götürdüler. "

Wu Ruo, "Shuli Bahçesinin önünden sola dönerseniz yan kapıya gidebilirsiniz; eğer sağa giderseniz de , Shuli Bahçesine ve diğer bahçelere gidersiniz. Ama siz soldan giderken Ruan Yong ve Ruan Ying neden sağ tarafdan mı gittiler? "

Ruan Sheng üzgün bir yüzle açıkladı, "Ne olduğunu bilmiyoruz. O zaman beşimiz birlikte yan kapıya gidiyorduk. Ama nedense onlar Shuli bahçesine doğru gittiler. "

"Endişelenme. İçeri girip neler olduğunu göreceğim."

Ceza saati bitdiğinde, Shi jiu, Wu Ruo'ya haber verdi. "Efendim, Genç efendi Ruan sorgudan çıkıyor."

.
.
.

Çıkmaz olsun

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin