13- Senin Yumurtan

574 65 9
                                    

Ruo uyuduktan sonra uzun bir rüya gördü.

Rüyasında Wu ailesinin geçmişte, abisi Wu Zhu'nun cesedini Shuqing bahçesine'a geri getirdiklerini ve Wu Zhu'yu kaybettikten sonra anne babasının nasıl acı çektiğini görüyordu.

Shuqing bahçesi, Wu Xi evlenene kadar tüm yılı üzüntü ile geçirmişti ve sonunda mutlu olacak bir şeyleri vardı. Ailesi yavaş yavaş sonunda daha az üzgün hissetmeye başlamıştı.

Ancak, iki yıl sonra da kızkardeşi Wu Xi'nin ölüm haberini aldılar. Wu Ruo'nun ebeveynleri, bir oğlu ve bir kızı kaybetmenin büyük acısı nedeniyle aniden yaşlandılar. Wu Ruo Uzun Ömür kaplamasını kırana ve ruhani güçlerini kazanana kadar aile yasla dolmaya devam etti. Yavaş yavaş Ruo'nun güçleriyle ün kazandılar. Sonra beklenmedik şekilde, bu sefer ailesi ve kendisi, arkadaşı tarafından ihanete uğrayıp katledildi.

Wu Ruo ölmeden önce yaptığı laneti de görürken birden uyandı.

Gözlerinin hemen önünde bir çift kapalı göz belirdi, bu da onu korkuttu. Yatağının yanında, havada uçan biri vardı ve konuşmaya başladı;

"Şişko adam, neden beni çağırdın?"

Beş ya da altı yaşında bir çocuktu. Kollarında büyük beyaz bir yumurta tutuyordu. Süslü kırmızı bir cüppe giyiyordu ve kafasında sayısız örgü vardı. Güzel ama kibirli bir tipti. Havada süzülürken Wu Ruo'ya küçümseyerek baktı.

"Seni mi çağırdım?" Wu Ruo'nun kafası karışıktı. Hâlâ rüyada mıydı? Ne zaman bu çocuğu çağırmıştı ki? Rüyasında yapmış olabilir miydi?

Çocuğu süzdü ve öğrenci olmadığını, hayalet ya da iblis türünden biri olabileceğini anladı. Ayrıca, bu çocuk Wu Ruo'ya tanıdık geliyordu ve daha dikkatli düşünüp baktığında onun, önceki hayatında güçlerini kazandıktan sonra kontrolü altına aldığı iblis bir çocuğa benzediğini fark etti.

Bir an sonra ise bu iblis çocuğun geçen hayatında gerçekten de kontrolü altına aldığı Jixi olduğundan emindi.

Çok heyecanlanmıştı ve nerdeyse ona ismiyle seslenmek üzereydi, ama sonra kendisinin önceki hayatında Efendisi olduğunu çocuğa söylerse gurur yapıp, ona itaat etmeyeceğini fark etti. Onun yerine ondan şüphelenebilirdi. Çünkü son hayatında, bu cocukla birlikte bir çok badire  atlattıktan sonra nihayet çocuk onu efendisi olarak görmüştü.

Heyecanını içinde tutarak Wu Ruo özür diledi, "Çok üzgünüm. Seni uykudayken yanlışlıkla çağırmış olmalıyım. "

"Beni uykudayken mi çağırdın?" Jixi gözlerini daralttı. Görünüşe göre Wu Ruo'nun söylediklerine inanmadı ama çağrıldığında adamın uyuduğu doğruydu. Çevresinde çağırma formasyonu da yoktu.Bu adam gerçekten onu rüyasında mı çağırmıştı?

"Evet." dedi Wu Ruo ciddi bir şekilde.

"Şişko, bir şeytanı davet etmenin kolay ama ondan kurtulmanın zor olduğunu bilmiyor musun?"

Onu çağırdığı için onu göndermek cidden zor olacaktı.

Wu Ruo'nun gözleri parladı. Niyeti Jixi'yi burda tutmaktı. Kara büyülü bir şeytan olarak, kendisine Efsun uygulaması için büyük bir yardımı olabilirdi.

"Ne istiyorsun?"

"Seni öldürebileceğimden korkmuyor musun?" dedi Jixi soğukça.

Wu Ruo tek kelime etmedi.

İblisleri tanıyordu. Onlar soğukkanlıydılar ama kendilerinden daha az güçlü olan insanları öldürmek için de fazla gururluydular.

Jixi, Wu Ruo'nun ifadesiz yüzünü görünce sıkıldı ve büyük beyaz yumurtayı Wu Ruo'ya attı, "Al yumurtan."

.
.
.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jixi de tam taş yalnız🥵

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jixi de tam taş yalnız🥵

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin