171- Hayalet Haberciler 2

241 43 21
                                    

Wu Ruo ve diğerleri Hei Malikanesi'ne döner dönmez rahatladılar. Wu Ruo, Wu Qianqing'i ve diğerlerini odalarına dönmeleri için gönderdi. Sonra Hei Xuanyi'ye sordu, "Bize saldıran beyazlar içindeki kişi Wu Weixue'yi kurtaran güçlü kişi mi sence?"

Beyazlı kişi manevi gücünü üretirken, güç o kadar muazzamdı ki, vagon titriyor ve atlar kötü bir şey olacağını biliyormuş gibi sinirlenip tıslıyordu.

Neyse ki Hei Xuanyi ona Göksel silahı vermişti, aksi takdirde o ve ailesi şimdiye kadar ölmüş olurdu.

"Güç seviyesine göre o olmalı." Hei Xuanyi onu kollarına aldı, "Seni ve aileni öldürmek istiyor. Küs olduğun biri var mı? Ya da intikam alacak biri?"

Adam yüzünü kapatmak için bir maske takmış olmasına rağmen, beyazlar içindeki kişinin fırlattığı ultra güçten, arabadaki kişilere karşı beslediği bariz nefreti hissedebilmişti.

"Gaoling kasabasının Wu ailesinden Wu Chenzi ve Wu Weixue'den başka kimseyi gücendirmediğime eminim."  Wu Ruo kaşlarını çattı, "Bildiğin gibi, şişmandım ve geçmişte ruhsal gücüm yoktu. Birini nasıl gücendirebilirdim? Ve babamın manevi gücü yüksek olmadığı ve annemin de manevi gücü hiç olmadığı için imkansız. Hedefi ailemse, onları uzun zaman önce öldürmeliydi. Wu Xi desen imkansız. Peki ya abim..."

Hei Xuanyi'ye sordu, "İblis klanının imparatorunun cariyesi tarafından gönderilen bir suikastçı olabilir mi?"

Hei Xuanyi olumsuz bir şekilde kafasını salladı, "Onun ruhsal gücü saftı, iblis klanından olamaz. Ve iblis klanının imparatorunun cariyesi, böyle güçlü bir efendiyi komuta edecek kadar güçlü değil, aksi takdirde kendini kraliçe olarak taçlandırabilirdi. Wu Zhu'yu öldürmesine gerek bile kalmayacaktı. Bunun dışında, Wu Zhu sürücü koltuğunda oturuyordu. Eğer hedefi o olsaydı, beyazlar içindeki kişi neden tüm vagona saldırsın?" (yazar duruma nihayet el atıp siz düşünmeyin ben sizin yerinize analiz ettim diyor kısaca, Şükür)

"O Xiujun'la birlikte. Belki de senin düşmanlarından biridir?"

Hei Xuanyi başını yana salladı, "Böyle bir düşmanım olduğunu sanmıyorum. Bize karşı savaşmak için bir araya gelmiş olabilirler. Kimseyi bulamayacağımıza göre, şimdilik bırakmalıyız. Eninde sonunda öğreneceğiz."

O ve Wu Ruo odalarına geri döndüler ve hayalet Hei Yin'i çağırdılar, "Onları içeri getir."

"Emredersiniz."

Hei Yin ortadan kayboldu ve bir süre sonra bir grup kurumuş insanla birlikte geri geldi.

Wu Ruo şok oldu, "Bu insanlar büyünle kanlarını kuruttuğun cesetler değil mi?"

"Evet." Hei Xuanyi onları kontrol etti, "Kanlarını kuruttum ama ruhsal güçlerini değil. Artık onların ruhsal gücünü özümseyebilirsin." (kabul edin novel çapında hoş taktik)

Wu Ruo heyecanlandı, "Bunu yapabilir miyim ki?"

"Evet." Hei Xuanyi, Wu Ruo'nun gülümsemesini görmekten mutlu oldu, "Onların ruhsal güçlerini bir kez özümsediğinde, terfi alabilirsin."

Wu Ruo, bu kurumuş insanları küçük bir numarayla manipüle ederken, onların ruhsal güçlerini özümseme şansını yakaladı. Cesetlerin seviyeleri işe yaramazdı. Bu nedenle Hei Yin hepsini yaktı.

"Terfi almaya hazır mısın?" diye Hei Xuanyi sordu.

Wu Ruo yanıtladı, "Neredeyse, ama tam değil."

Yedinci seviyeye terfi etmek için hala daha fazla ruhsal güce ihtiyacı vardı.

"Acele etme. Manevi gücü özümsemek için bol bol başka şansın olacak."

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin