Wu Zhu utangaçlıkla konuştu, "A-Ruo, eğitimi henüz tamamlamadım. Evlilik meselem hakkında konuşmak için çok erken değil mi? "
Normalde, önce Wu ailesindeki erkeklere göbek adı verilir ve eğitimde başarılı olduktan sonra evlilik düzenlenirdi.
Wu Ruo gülümsedi, "Öyleyse eğitiminin nasıl gideceğini görelim?"
Wu Qianqing sordu. "Senin için sorun olur mu, Uşak Hei, kehanette bulunur musun?"
Wu ailesinde, her çocuk eğitime gitmeden önce, ebeveynleri onlara hediyeler getirir ve gelecek eğitimlerinin iyi gidip gitmediğini sormak için kehanet sanatını bilen bir aile üyesine giderdi. Normalde, çocuklarının eğitimi geçip geçemeyeceği en önemli öncelik değildi. Umursayacakları en önemli şey, çocuklarının tek parça halinde geri dönecek olmalarıydı.
Wu Qianqing, Wu Zhu'nun önündeki yolculuğunu önceden görebilmesi için yaşlı bir kahine gitmeyi planlamıştı. Ama kıdemlilerin çok aç gözlü olduklarını, özellikle de bir sürü değerli nişan hediyesi ve paralar aldığını bildiği için vazgeçmişti. Gerçi tamamen suçlanamazlardı. Kehanet yapmak epey ruhani güce mal oluyordu.
"Bay Wu, aşırı düşünüyorsunuz. Genç efendi Wu Zhu için kehanet yapmak benim için onurdur. " Hei Xin hafifçe gülümsedi, "Öngörülmesini istediğin özel bir şey var mı, genç efendi Wu Zhu?"
Wu Zhu, ailesine bir göz atarak, "Sadece eğitimin iyi gidip gitmediğini merak ediyorum açıkçası." dedi.
Hei Xin, bel cebinden siyah bir kaplumbağa kabuğu çıkardı ve Wu Zhu'ya uzattı, "Lütfen sallayın."
Wu Zhu kendisine söylendiği gibi kabuğu salladı ve sonra masanın üzerine koydu.
Hei Xin kabuğu aldı ve tekrar salladı, sonra içindeki bakır paraları döktü. Üç madeni paradan ikisi ön yüzdeydi ve biri arka yüzdeydi. Sonra bozuk paraları kabuğa geri koydu ve tekrar salladı, sonra dışarı döktü. Bu sefer biri ön taraftaydı ve ikisi arkadaydı. Yine, bozuk paraları kabuğa geri koydu, salladı ve tekrar tekrar boşalttı ve sonunda onuncu kez aynı şeyleri tekrarladıktan sonra durdu.
Süreci izlerken tüm aile son derece gergindi. Wu Qianqing, Hei Xin durduğunda sordu, "Uşak Hei, eğitimi sorunsuz olacak mı?"
Hei Xin masanın üzerindeki bakır paraları toplarken, "Dürüst olmak gerekirse, kötü bir işaret var." dedi.
Guan Tong endişeyle sordu, "Ne kadar kötü?"
Hei Xin ona bakmak için durdu ve sonunda birkaç kelimeyi zorla söyledi, "Her şey felaketi işaret ediyor."
Wu Zhu. "..."
"Ha!" Guan Tong endişelendi, "Uşak Hei, bir hata yapmış olman mümkün mü?"
Wu Ruo kaşlarını çattı, "Anne, sakin ol. Önce onu dinleyelim. "
Wu Qianqing asık bir yüzle sordu."Uşak Hei, alâmetten ne gördüğünü merak ediyorum."
Wu Xi, Hei Xin'e bakarken,annesi Guan Tong'u rahatlattı.
Hei Xin açıkladı. "Bazı kötü adamlar ona zarar verecek. Genç efendi Wu Zhu onlardan uzaklaşamazsa, korkarım hayatı tehlikeye girer. "
Wu Ruo. "..."
Önceki yaşamında, ağabeyi için kehaneti yapan Yaşlı Rong da aynı şeyi söylemişti. Sonra babası ailedeki birkaç üst sınıfa sordu ve hepsi aynı şeyi söyledi. Ayrıca bunu geri almanın bir çözümü olmayacağını da söylediler.
Bununla birlikte, Wu ailesinin bir üyesi olarak, ağabeyi yine de eğitim için dışarı çıkmıştı ve sonunda ancak cansız bedeni eve geri getirilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantastikTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...