Wu Qianqing, Wu Xuanran'ın onu ziyarete geldiğini bilmiyordu. O gece Wu Xuanran'ın bacaklarının Wu Qiantong'a karşı savaşırken kesildiği haberini almıştı.
Wu Qianqing'in buna inanması uzun zaman aldı. Babasının ve erkek kardeşinin işi buralara kadar getireceklerini hiç düşünmemişti. Nasıl olduğunu görmek için babasını ziyarete gidebilirdi. Bakımına hiç değer verilmediğinden endişeleniyordu. Bu nedenle birkaç şişe ilaç gönderdi. Ve bir daha bu konudan bahsetmedi.
Kuzey ve Doğu Avlu için de işler iyi değildi. Her avlu kavgalarında bir genç kaybettikten sonra sonunda ateşkes ilan ettiler. Ama kalplerinin derinliklerindeki nefret daha da güçlendi.
Wu Bufang'ın kontrolü dışında olduğu için, kendisi, yaşlılar ve aileleri bir süre imparatorluk başkentine gitmemeleri ve tüm sorunları dışarıda tutmak için Wu ailesini silahlar ve oluşumlarla kilitledi.
Wu Ruo haberi öğrendiğinde, Hei Xuanyi ona kılıç kullanmayı öğretiyordu.
"Sen mükemmel bir eşsin, yetenekli bir erkek ve güzel bir kadınsın." dedi Hei Xin onları kapıda izleyerek.
Hei Xuanyi sahte maskesini çıkarsa daha da iyi olurdu. Gördüğü en güzel çift olmalılardı. Öğretmen uzun boylu ve heybetliydi ve öğrenci öğretmenden daha kısaydı ve öğretmenin kollarına yaslanıyordu. Öğrencisi öğretmeni kadar güçlü olmasa da yüzü olağanüstü güzeldi. Birlikte olduklarında birbirleri için mükemmeldiler.
"Xin Amca, güzel kadın derken kimden bahsediyorsun?"
Daha fazla uygulama ve bitki banyosu almanın yanı sıra son yaşamdan edindiği deneyimleriyle, Wu Ruo'nun ruhsal gücü çok gelişmişti. Şimdi oldukça uzak bir mesafeden duyabiliyordu.
"Üzgünüm. Bu benim hatam. Güzel bir adam dedim, öylesin." dedi Hei Xin gülümseyerek.
"Hatanın cezasını çekeceksin. Hei Xuanyi, bıçakla onu." dedi Wu Ruo, kılıcı ona doğrultarak.
Hei Xuanyi şaşırmıştı. Bir kolunu Wu Ruo'nun beline atıp diğer elleriyle Wu Ruo'nunkini tutarak havalandılar ve hızla Hei Xin'e doğru koştular.
"Hanımefendi, özür dilerim. Ben sizin efendiliğinize uygun değilim."
Hei Xin hayatı için kaçtı.
Wu Ruo ve Hei Xuanyi, Hei Xuan'ın daha önce durduğu yere indi. Gülerek, "Xin Amca, seni bıçaklamayacağız. Geri gel ve bizimle pratik yap!" dedi.
"Pes ediyorum." Hei Xuantang yanından geçerken Hei Xin bağırdı, "Usta Xuantang, yardım edin."
Hei Xuantang sordu, "Neler oluyor?"
"Dövüşmem için bana meydan okuyorlar. Ama ben hiç iyi bir kılıç eşi değilim." dedi Hei Xin.
Hei Xuantang ın, meydan okumak ilgisini çekti. Kınından kılıç çıkardı, "Hei Xin, hadi onlara karşı takım olalım!"
"Bu daha da iyi. Siz takım kurun." Wu Ruo değişiklikten çok mutluydu.
Aniden kalbi kulaklarında atıp acıdı ve tutuşu gücünü kaybetti. Kılıç elinden düştü.
Düşen kılıcın sesi üçünün dikkatini çekti.
Onda bir şeylerin ters gittiğini ilk fark eden Hei Xuanyi oldu. Kalbi sıkıştı. Çok hızlı bir şekilde Wu Ruo'yu odasına geri taşıdı ve onu bir sandalyeye oturttu, "Neyin var?"
İstediği gibi, Wu Ruo'nun bedenini ruhsal güçle inceledi ama yanlış bir şey hissetmedi.
Hei Xin ve Hei Xuantang içeri koştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasiaTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...