Wu Ruo salona geldiğinde, giyim mağazasının sahibinin önünde üç büyük kutu ve kuyumcunun elinde iki küçük kutu gördü.
İki dükkan sahibi, Wu Ruo'ya büyük bir gülümsemeyle karşıladılar, "Efendim, bunlar üç gün önce özelleştirdiğiniz kıyafetler ve takılar. Lütfen bir göz atın."
Wu Ruo'nun kapsamlı bir kontrol yapması için tüm kapakları açtılar.
Wu Ruo onlara baktı ve işten memnun kaldı. Böylece son ödemeyi yaptı. Sonra gardiyanlar kutuları arka bahçedeki yatak odasına taşıdı.
Tekrar yatak odasına döndüğünde, Hei Xuanyi masanın yanında oturmuş kitap okuyordu. Wu Ruo gülümsedi ve kucağına oturmak için ilerledi, "Senin için birkaç kıyafetim ve mücevherim var."
Hei Xuanyi kitabı kapattı ve kapağı aşağı gelecek şekilde masanın üzerine koydu. Wu Ruo'yu kollarında tutarak kutulara bir göz attı, "Sadece bu kadar mı?"
Wu Ruo, Wu Weixue tarafından kışkırtıldıktan sonra eskisinden daha az utangaçtı. Hei Xuanyi'ye karşı artık çok sırnaşıktı. Eskisinden çok daha yakındılar. Wu Ruo onun kendini kollarına alma şeklini seviyordu ve daha fazlasını bekliyordu.
"O kadar çok değiller ve senin için daha fazlasını alacağım."
Wu Ruo, Hei Xuanyi'nin kollarını tutarak, son hayatında söz verdiğini tekrarladı, "Gelecekte yeterince para kazandığımda, ne istersen alacağım. Hayatını destekleyeceğim." :(((
"Hayatımı destekleyebileceğinden emin misin?" Hei Xuanyi eğlenmişti.
"Para kazanmak için elimden geleni yapacağım." Wu Ruo, onu ayağa kaldırarak devam etti, "Git, uygun mu diye kıyafetleri dene. Eğer uymuyorlarsa, onlara değişiklik yapmalarını söyleyeceğim."
Kutulardan birinin yanına gidip açtı, "Bunlar senin, diğer kutu benim" dedi. Kıyafetlerimiz eş olacak." (Bildiğin sevgililer için çift kıyafetlerinden bahsediyor🫠)
Hei Xuanyi en üstteki kıyafeti kaptı ve Wu Ruo onu durdurmadan önce denemek için diğer odaya gitmek üzereydi, "Burada deneyebilirsin."
Wu Ruo kapıyı kapattı ve Hei Xuanyi'nin daha önce oturduğu sandalyeye oturdu, "Seni izlemek istiyorum."
Hei Xuanyi kıyafeti sandalyenin bir kenarına koydu ve üstendeki gömleğinin düğmelerini açtı. Kıyafeti çıkardıktan hemen sonra Wu Ruo'nun tüten sıcak bakışlarını hissetti.
Başını kaldırdığında Wu Ruo dikkatle göğsüne bakıyordu.
Hei Xuanyi'nin güçlü ve seksi göğüs kasları, atletinin düşük dekoltesi nedeniyle ortaya çıkmıştı.
Wu Ruo onun kuru dudaklarını ve boğazını hissedebiliyordu. Hei Xuanyi onun bakışlarını yakaladığında başka yere baktı.
Hei Xuanyi'nin dudakları yukarı kıvrıldı ve Wu Ruo'ya sırtını döndü.
Wu Ruo, Hei Xuanyi'nin göğsüne baktığında neredeyse salyaları akacak kadar hassas olduğu için hayal kırıklığına uğradı ve bundan nefret etti.
Beklerken, kitabı açıp bir göz attı. Sayfada iki çıplak adam birbirine tutunmuş, diğer sayfalarda ise çeşitli pozisyonlarla onu tahrik ediyordu.Wu Ruo sonunda kitabın adını kontrol etti ve üzerinde "Seks Sanatı" yazıyordu.
Hei Xuanyi'nin gündüz vakti ciddi bir kitap okuduğunu varsayıyordu. Bunu beklemiyordu.
Wu Ruo kitabı kapatabilmeyi diledi ama sayfaları tekrar tekrar çevirmeden edemedi.
Hei Xuanyi sordu, "Hoşuna gitti mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...