96- Davet Mektubu

343 51 0
                                    

Ertesi gün kahvaltıdan sonra Wu Ruo, Wu Xi'ye dün satın aldığı mavi yeşim bel kolyesini verdi ve ondan beline bağlamasını istedi: "Bugünlerde çok kez dışarı çıkman gerekecek. Etrafı bir turlayıp, yakından tanı. Bu kolyeyi şimdilik koruyucu olarak tak. Dışarı çıkarken de yanına iki muhafız alacaksın, anlıyor musun?"

Wu Xi bir süre imparatorluk şehrinde kalacağı için yakın bir mevkide yürüyüşe çıkması fena olmayacaktı. Bu yüzden yanında korumalarıyla konaktan ayrıldı.

Wu Qianqing, Wu Ruo'nun gizli bir niyetinin olması gerektiğini hissetti, bu yüzden sordu: "Xi'den tam olarak ne yapmasını istiyorsun?"

Wu Ruo derinden gülümsedi, "Xi için efsun öğreneceği bir shifu arıyorum."

Son hayatında, kuzeni Wu Yu, bir parça mavi yeşim kolye almak için 5.000 tael harcamıştı. Böylece Wu ailesinin en umut verici insanlarından biriyle tanışabilmişti. Ve onu shifu olarak seçme fırsatını yakalamıştı.

Bu yüce kişi Wu Chenzi ile aynı kuşaktan, Wu Chenliu' ydu. Bir şekilde evliliğini mahvettiği için Wu ailesinden kovulmuştu. Çünkü aile geçmişi olmayan bir kızla evlenmek istemişti. Aksi takdirde, bu kişi bugün imparatorluk başkentinde Wu ailesinin reisi olacaktı. Yeşim kolye Wu Chenliu'nun karısının yadigarıydı, bu yüzden çok değerliydi. Ama bir gün, yadigar yanlışlıkla kayboldu.

Wu Ruo 'Ancak, bu hayatta Wu Chenliu'nun gözde öğrencisi artık Wu Yu olmayacak!' diye düşündü.

Guan Tong merak ediyordu: "Yürüyüşe çıkarak bir shifu bulabilir mi ki?"

"Usta ve çırağın kaderi böyle yazılı ve bunu istese de kimse engelleyemez."

Guan Tong: "....."

Wu Qianqing sordu: "'Xi için gizlice büyü mü yaptırdın?"

Aksi halde, bir shifu neden Wu Xi'yi sebepsiz yere çırak olarak kabul etsindi ki!

Wu Ruo gözlerini devirdi ve dedi ki, "Baba, ne düşünüyorsun böyle? Bir shifuyu lanetlenmesi o kadar kolay olsaydı, buna zahmet bile etmezdim."

Wu Qianqing, Wu Ruo'nun efsun gücünün olmadığını da hesaba kattı ama yine de bu ihtimali düşünmeden edemedi.

Wu Ruo, Wu Qianqing'in işin derinine ineceğinden endişeliydi, bu yüzden oradan ayrılmak için bir bahane uydurdu. Büyük canavarı bulmak için Eggie' nin bahçesine gitti.

Avluya girer girmez Ji Xi'nin sesini duydu: "Bugün sana iblis sisi yapma büyüsünü öğreteceğim..."

Wu Ruo kaşlarını çattı ve hızla içeri girdi. Eggie'nin gerçekten Ji Xi'nin dersini dinlediğini görünce, aceleyle araya girip sözlerini kesti: "Ji Xi, gerçekten Eggie'ye iblis ırkının büyüsünü mü öğretmek istiyorsun?"

Ji Xi havaya uçtu ve Wu Ruo yla göz göze gelecek kadar yükseldi: " Eggie'nin kaslarının sıradan insanlarınkinden farklı olduğunu keşfettim. İblislerden ve hayaletlerden sihir öğrenebilir. Üstelik son derece yetenekli. Bir kez öğrendiğinde, onu bir çırak olarak kabul etmek benim için bir onurdur."

"......"

Wu Ruo kaşlarını çattı: "O zaman senin şeytani sihrini öğrendikten sonra, onu insan dünyasında kullanamayacağını da öğretecek misin? İnsan ırkı tarafından bir iblis ya da uzaylı olarak görülücek ve dışlanıp kovulacak."

"Hey, insan ırkının çok sıkıcı fazla kuralları var."

Ji Xi mutsuz görünüyordu ve ona arkasını döndü.

Wu Ruo, bir baş ağrısıyla beyin akupunktur noktalarını ovuşturdu: "Siz iblis ırkından insanlar, insan ırkının efsun sanatlarını öğrenemezsiniz. Bu da sizler tarafından hor görülür değil mi?"

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin