Wu Chenzi, ara ara Wu Ruo'yu öldürmek için birkaç girişimde bulunmuştu, ancak Hei Malikanesi'ni koruyan büyük oluşum nedeniyle hepsi başarısız oluyordu. Şehirde büyük bir gürültü kopararak formasyona giremezdi. Daha da kötüsü, Wu Ruo evden zar zor çıkıyor, ona Wu Ruo'yu öldürme şansı vermiyordu. Fakat şimdi Hei Xuanyi'nin kardeşi Hei Xuantang'ın Wu aile üyelerini öldürdüğünü öğrendiğinde, sonunda olayı büyütmek ve Wu Ruo'yu öldürmek için mükemmel bir fırsat yakalamıştı. Hei Malikanesi'ni kuşatmak için asker göndermesi için hükümete başvurdu.
Wu Xi endişeyle sordu, "Kardeşim, sence Xuantang'ı alıp götürecekler mi?"
Hei Xuantang gülümseyerek sordu, "Benim için endişeleniyor musun yoksa?"
"Elbette öyle." Wu Xi gözlerini devirdi, hiç de bir hanımefendiye yakışır bir davranış değildi bu.
"Merak etme. Kardeşim benim başıma bir şey gelmesine izin vermez. Haksız mıyım abi?" Hei Xuantang, elini Hei Xuanyi'nin omzuna koydu.
Hei Xuanyi ona baktı.
Sonra omzundaki elini kaldırarak konuştu, “Yalnızca bir tanık var. Bunu inkar ettiğimiz sürece bize yapacakları bir şey olmaz.”
Wu Ruo kaşlarını çattı, “Mahkemede aleyhimize birden fazla tanığın olması çok olası. Wu Chenzi, diğerlerine ailesini senin öldürdüğünü söylemelerini sağlatabilir. Ve bizi Wu ailesini öldürmekle suçlarlar.”
Hei Xuantang. "......"
"Ruo haklı." dedi Wu Qianqing.
“Yenge, bizim de zindana götürüleceğimizi mi söylüyorsun?”
Wu Ruo başını salladı.
"Bu durumda, bir çözüm düşünmeliyiz."
Wu Zhu ve Guan Tong neler olduğunu bilmiyorlardı ama konuşmalarından Hei Xuantang'ın Wu ailesini öldürdüğünü öğrendiler.
Wu Ruo, Hei Xuanyi'ye döndü, "Xuanyi, sen ne düşünüyorsun?"
Büyük oluşum, üst üste bir dizi saldırıyı savunacak kadar güçlü değildi. Formasyon bir günden daha kısa sürede bozulacaktı. Bir çözüm üretmelilerdi.
Hei Xuanyi parmaklarını sandalyede vurmayı bıraktı ve sakince "Suçunu itiraf et!" dedi. (Ney)
Hei Xuantang. “!!!”
Wu Zhu ve diğerleri. "......."
"Suçluluğunu itiraf mı etsin?" Wu Ruo tüm planının bu olduğuna inanamadı, "Ne yapacaklar peki sonra?"
Hei Xuanyi gözlerini kıstı.
...
Askerler ve Wu ailesi, Hei Malikanesi'nin dışındaki formasyona girmenin bir yolunu arıyorlardı. Birden kapı açıldı. Dışarıdaki herkes siper aldı. Hei Xuantang dışarı çıktı ve imparatorluk şehrinin yargıcına, "Sizinle geleceğim!" dedi. (No!)
İmparatorluk şehrinin yargıcının yanında duran Wu ailesinin kıdemlisi soğuk bir şekilde seslendi, "Sadece sen değil. Hei ailesindeki herkes tutuklu.”
Hei Xuantang başını salladı. "Nasıl isterseniz."
Askerler ve Wu ailesi, manevi güç kilitme zincirini çıkardı.
Hei Xuantang, zincirdeki arttırılmış rünlere baktı ve takmalarını engelledi.
"Eğer yanılmıyorsam, bu zincir mahkumları bağlamak için. Bizi duruşmadan önce zincirlemek çok aceleci davranmıyor musunuz? Yoksa Wu ailesinin kendi söyledikleri yüzünden beni bir suçlu olarak çoktan mahkum mu ettiniz? Kesin yargıya varmak için erken değil mi? Majestelerinin gelecekteki davalar için size güveneceğini düşünüyor musunuz?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...