196- Çok Çetin Hapşuruyorsun

212 41 7
                                    

Wu Ruo gözlerini kıstı, demek başkaları tarafından hor görülüyordu öyle mi!

Hemen gözlerinde bir parıltı parladı ve onlara doğru ağzını açtı: "Ha-pşu--"

Bir anda ağzından güçlü bir hava çıktı ve iblis grubuna doğru fırladı. Hızı oldukça fazlaydı. Yakışıklı adam dışında, gülen grup bunu fark etmedi. İblislerin vücuduna sanki bir kırbaç değdi ve iblis hayvanlar acı çekerek geçidin duvarına çarpmaya başladılar. Aniden, ortam kaosa döndü.

Sürücü şaşkınlıkla dilini şaklattı.

Wu Ruo, sürücüden yola devam etmesini istedi.

Sürücü iblis arabasını yavaşça yanındaki ekibin yanından geçirdi.

"Hahahaha-pşu----"

Wu Ruo birkaç kez uzun ve zayıf adama doğru hapşurdu, bu sefer öncekinden çok daha az güçle yapıyordu bunu. Bu yaptığı, uzun zayıf adama vurmak birkaç kez kırbaçlamak gibiydi adeta. Hafif ya da ağır... Uzun boylu zayıf adam çok sinirlendi.

"Siktir, hapşırıyor musun yoksa  gürlüyor musun? Bu çok vahşice!!!"

Wu Ruo burnunu ovuşturdu ve parlak bir şekilde gülümsedi: "Özür dilerim, son zamanlarda rüzgar ve soğuktan dolayı acı çekiyorum."

Bu hile, Xi Hua'dan* gemideyken öğrendiği gizli ilahi teknikti.(unatanlar için gemideki keşiş)

Ses yoluyla ruhu paramparça edebilir, insanların zihinlerini kontrol edebilir, insanları bayıltabilir ya da karşı tarafın heyecanını uyandırarak insanları görünmez bir şekilde öldürebilirdi. (Yazarın genel kültürüne şapka çıkardım biliyorsunuz gerçek hayatta da bu tür teknikler var, sibernetik tıp ya da Ruhani Similasyon denio)

Uzun boylu, zayıf adam ona ters ters baktı.

Wu Ruo daha da gülümsedi ve uzun ve zayıf adama karşı az önce nefret ettiği hareketin aynını yaptı- Parmağıyla işaret edip onu hor gördü.

Eggie de aynı hareketi babasıyla yaptı. Sırıtarak, uzun, ince adamı küçümsemek için iki parmağını ona uzattı. Sonra, Jixi'nin klanının sihirli kükremesini üzerlerine fırlattı ve onları yakalamasına izin verdi.

"Lanet olsun, seni ölümlü küçük velet!" Uzun boylu, zayıf adam öfkeyle kollarını sıvadı.

Eggie kıkırdadı ve ona bir surat yaptı.
"Hey, sen kötülük bağımlısısın, değil mi? Bugün sana ders vermeyeceğim, benden büyüksün, amcamsın!"

Eggie aceleyle Wu Ruo'nun arkasına saklandı, ve dedi ki, "Ji Xi, kötü adamların sonuna kadar bunu yaptığını ve ölümlüleri batıya gönderdiklerini söyledi."

Oğlunun iyi vakit geçirdiğini gören Wu Ruo onu durdurmadı ve ekibin başındaki yakışıklı adama el salladı: "Üzgünüm, biz önden gidiyoruz."

Yakışıklı adam gözlerini kıstı ve alçak bir sesle, "Size yetişeceğiz!" dedi. (Öhöm)

"Yakalamanızı dört gözle bekliyorum." Wu Ruo arabanın iblislerinin arkasına bir hız tılsımı yapıştırdı ve bir duraksamanın ardından gözlerinin önünde kayboldu.

Uzun, zayıf adam öfkeyle bağırdı, "Kahretsin, onları bir daha görmeme izin verme, yoksa onu öldürürüm!"

Yakışıklı adam başını çevirdi ve "Sen onun rakibi bile olamazsın!" dedi. (😏)

Uzun, ince adam "......"

Sürücü, arkasındaki iblis grubundan uzaklaştıktan sonra aceleyle Wu Ruo'ya şöyle dedi: "Lordum, onlarla uğraşmak kolay değildir. Gelecekte onlarla tekrar karşılaşırsan uzak dur."

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin