Wu Qianqing, yeğeni Wu Chu'ya ne olduğunu öğrendiğinde, önce Wu Chu'yu görmek için diğer bahçelerde beklemeye başladı ve sonra o ve Guan Tong, Shuqing bahçesinden dışarı çıktı.
Eskisinden farklı olarak, sıkıntıya düştüklerinde ziyaret eden ilk kişi onlar olmuştu.
Shujing bahçesinden ayrıldıktan kısa bir süre sonra hemen geri geldiler.
Wu ailesini hâlâ terk etmeyen Wu Ruo şaşkın bir şekilde, "Baba, anne neden bu kadar erken döndünüz?"
Wu Qianqing bir sandalyeye oturdu ve korkunç halde görünürken ona cevap vermedi.
Guan Tong sulanan gözlerle baktı, "A-Chu çok ciddi şekilde yaralanmıştı. Shujing bahçesine vardığımızda çoktan bu dünyadan gitmişti."
Wu Ruo, biraz şaşırırken hafifçe kaşlarını çattı. Yani, Wu Chu öyle mi ölmüştü?
Wu Zhu ve Wu Xi duyduklarına inanmadılar, "Nasıl olur? Kim yaptı?"
Wu Qianqing iç çekti, "Amcan, onun Anrun olduğunu varsayıyor. Onlarla yüzleşmek için çoktan Kuzey Avlusu'na gitti. A-Ruo, şimdi geri dönmelisin ve cenaze için daha sonra tekrar gelmelisin. "
"Mm." Wu Ruo ve Hei Xuanyi hemen ardından oradan ayrıldı.
Wu Ruo, Hei konağına döndükten sonra Shiyi'ye sordu, "Wu Chu nasıl öldü?"
Shiyi cevapladı, "Wu malikanesinden çıktığı anda adamlarımız, Wu Anrun'a Wu Chu'nun yalnız içmeye gittiğini söyleyen bir mesaj gönderdi. Sonra Wu Anrun, Wu Chu'yu öldürmek için insanlarını gönderdi. Wu Chu, kendisini koruyacak kadar güçlü değildi ve sonunda öldürüldü. Adamlarımız, Wu Qianjing ve diğerlerine biraz ipucu bıraktı. Böylece biraz çaba göstererek bunun arkasında Wu Anrun olduğunu öğrenecekler. "
"İyi." Wu Ruo gülümsedi, "Wu ailesi gelecekteki günler çok meşgul olacak."
Ertesi gün sabah erkenden Wu Zhu ve Wu Xi, Wu Chu'nun cenazesine katılmak üzere Wu Ruo'yu almak için Hei Malikanesi'ne geldi.
Küçüklerin cenazesinde büyük olmaması ve yaşlıların katılmasına izin verilmemesi nedeniyle, Wu Qianjing en büyük oğlu Wu Anqi'yi, Wu Chu'nun cenazesinin sorumluluğunu üstlenmesi için ayarladı.
Cenaze töreni, Gaoling kasabasının eteklerindeki Wu ailesinin atalarının evinde düzenlendi. Basit ve sessizdi. Sadece hepsi genç nesil olan insanlar vardı ve kimsenin yas tuttuğu yoktu.
Wu Xi arabadan indi ve fısıldadı, "İnsan hayatı gerçekten kırılgan. Genç bir adam aynen böylece öldü. " (Xi iç sesimizsin)
Wu Zhu kaşlarını çattı, "Anrun çok acımasız. Bir kadın için kendi ailesinden birini nasıl öldürebilir? "
Wu Ruo hiçbir şey bilmiyormuş gibi sordu, "Anrun olduğundan emin misiniz?"
"Evet. Suç mahallinde Kuzey Avlusu'na ait bir jeton bulundu. Qianjing Amca cana can talep etti ancak Wu Anrun'un babası tarafından reddedildi. Şimdi Kuzey ve Güney Avlusu çok gergin. Büyük büyükbaba bile bununla nasıl başa çıkacağını bilmiyor. İki tarafta kendi ailesi ve artık kimsenin öldürülmesini istemediği için herkese adil davranması gerekiyor. "
En üzücü olan şey, Wu Chu'ya "AN" göbek adı verilememesi ve bu nedenle ata salonuna eğitim için dışarı çıkamadığı için listelenememesiydi. Temelde Wu Chu'nun Wu ailesinin bir üyesi olarak görülmediği anlamına geliyordu.
Koridorun kapısına geldiklerinde hepsi sessiz kaldı.
Atalara ait salon beyaz renkte dekore edilmişti ve salonun ortasında siyah bir tabut vardı. Wu Anqi ve kardeşleri bir tarafta ağlıyordu. Yas tutanlar tütsü yakmak için yukarı çıktılar ve salondan çıkmadan önce aileye taziyelerini sundular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...