2. Bölüm

1.4K 81 0
                                    


Şafak vakti herkes uyurken Rosena malikaneden ayrıldı.

Rosena daha özgürce dolaşmak için erkek gibi giyinmeye karar verdi.

Uzun zamandır uzattığı saçlarını kesip, pazardan halkın giydiği kıyafetleri satın aldı.

Erkek gibi giyinerek oldukça sıradan bir çocuğa benziyordu.

Tüm hazırlıkları tamamladıktan sonra Rosena, şafak vakti yabancı bir ülkeye gitmek üzere bir arabaya binerek ilçeden ayrıldı. Ve bunca zamandır gitmek istediği yerleri dolaşmaya başladı.

Sadece resimlerde gördüğü Işık Gölü'nü ziyaret etti ve yılda bir kez kurulan pazarı ziyaret etti.

Hâlâ imparatorluğun içinde olmasına rağmen Rosena herkesten daha özgürdü.

Konakta yaşananları hatırlamamasına neden olan tatmin edici bir hayattı.

Yolculuk sırasında pek çok insanla tanıştı.

Hayatı boyunca soyluların toplumunda maske takmayı öğrenen Rosena için bu insanlar rahat ve dürüsttü.

Rosena yavaş yavaş asil bir genç hanım olarak değil, sıradan bir çocuk olarak yaşamayı öğrenmişti.

Malikaneden ayrıldıktan sonra Rosena'nın kulağına bir haber geleli bir ay olmuştu.

Kont Estarot'un genç hanımının ortadan kaybolduğu haberiydi.

Kontes küçük bir ödül bile teklif etti ama kimse genç bayanı görmedi.

Elbette durum böyle olacaktı çünkü Rosena artık sıradan bir çocuk kılığına girmişti.

Şehrin merkezi çevresinden güneye doğru ilerleyen Rosena, öğleden sonra geç saatlerde yankı ormanına ulaştı.

Yankı ormanı imparatorluğun orta ve güney kısımlarını birbirine bağlayan büyük bir ormandı ancak insanların ziyaret etmesi için popüler bir yer değildi.

Çünkü orman o kadar geniş ki kaybolmak için mükemmel bir yer.

Yeni başlayanlar ormanın etrafından dolaşırlardı ama Rosena kasıtlı olarak ormanın içinden geçti.

Muhteşem manzarayı merak ediyordu ve doğrudan güneye gitmek istemiyordu.

Özellikle geçmek güvenliydi çünkü bir canavarın ortaya çıkacağına dair hiçbir haber yoktu.

Rosena etrafına bakındı.

İçinde neredeyse hiç insan izinin bulunmadığı yankı ormanı, kitapta okuduğu gibi beyaz ağaçlardan oluşuyordu.

Her yer beyaz ve soğuktu, o kadar soğuktu ki kendini karla kaplı bir alandaymış gibi hissetti.

Tam havanın biraz soğuk olduğunu düşündüğü sırada ılık bir rüzgar esmeye başladı.

Soğuk havayı dışarı atan bahar esintisi Rosena'yı sardı.

Küçülmüş yapraklar sanki Rosena'yı selamlıyormuşçasına çiçek açmıştı.

Gökyüzünde uçan kuşların cıvıltıları yankılanıp Rosena'nın kulaklarına ulaştı.

Rosena beyaz ağaçlarla dolu bir ormanın ortasında durdu ve gökyüzüne baktı.

Ağacın tepesinde asılı duran güneş, saat gibi yana doğru eğiliyordu.

Sanki geç kalırsa gün batımına kadar ormandan çıkamayacakmış gibi geliyordu.

İçeri girerken ormanda yaşayan sincaplar koşarak geldiler ve önden yürümeye başladılar.

Rosena, kendisine yön veriyormuş gibi hisseden sincapları görünce gülümsedi.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin