"Bu benim cevabım."
Sanki yanakları yanıyormuş gibi sıcaktı.
Rosena yanağını sararken İmparatoriçe sanki hiçbir şey olmamış gibi sakin bir yüzle çay içiyordu.
"Oğlunuzun aptal olmasına sevindim. Ellerimi kirletmeme gerek yok."
Rosena'nın yüzü bembeyaz oldu. İmparatoriçe şimdi, Illian'ın diğerleri gibi normal bir çocuk olsaydı bunun kaymasına izin vermeyeceğini söylüyordu.
İmparatoriçe, imparatordan sonra imparatorluğun en güçlü ikinci kişisiydi.
İmparatoriçenin nefret ettiği kişilerin bir gecede öldürülmesi garip değildi.
Rosenna, Illian'ı korumaya ne kadar uğraşırsa uğraşsın sonuçta her şey imparatoriçenin avuçlarında.
Rosena titreyen parmaklarını avuçlarının içine alıp sıktı.
Sonra boğazına dolan kaba kelimeleri yuttu ve kelimeleri seçti.
"Ne hakkında endişelendiğini biliyorum."
İmparatoriçe, tahta geçme hakkına sahip olan Yerhan'a karşı ihtiyatlıydı.
Onun için Yerhan ve onun varlığı beyaz örtü üzerinde bir lekeydi, rahatsız etmesi kaçınılmazdı.
"Hiçbir zaman gücümün ötesinde açgözlülük yaşamadım. Her zaman olduğu gibi ölü gibi yaşamaya devam edeceğim."
İmparatoriçe ona konuşmaya devam etmesini söyler gibi çenesini kaldırdı. Sonra Rosena kararlı bir şekilde konuştu.
"İmparatoriçe çocuğuma zarar verirse ben de yerimde durmam."
"Hareketsiz kalmayacak mısın?"
İmparatoriçe güldü. Ama gözleri buz gibi soğuktu.
"Tıpkı imparatoriçe gibi ben de prens karısı olmadan önce bir çocuk annesiyim."
"Çok kabasın. Senin hayatını elinde tutan benim."
Onun soğuk sözlerini duyan Rosena dudağını ısırdı. İmparatoriçenin onun hayatına ya da buna benzer bir şeye sahip olması önemli değildi. Ancak İmparatoriçe, zayıflığının Illian olduğunu açıkça biliyordu.
İmparatoriçe Rosena'nın yüzüne şöyle bir baktı ve ona soğuk sözler söyledi.
"Beni dinlesen iyi olur. Çocuğunuzun güvenliği konusunda endişeleniyorsanız."
İmparatoriçe çay fincanını bıraktıktan sonra elini sıktı.
"Gidebilirsin."
Rosena koltuğundan kalktı ve yanağındaki acıyı hissetti.
Hizmetçinin ona ne kadar sert vurduğunu bile hissedemediği için derisinin yırtıldığını hissetti.
Sert vücudu biraz gevşedi ve Rosena kapıyı açtı.
Dışarıya çıkmaya çalıştığı anda kapıda Yerhan'ı gördü.
Onun orada olacağını düşünmediği için Rosena durakladı.
Yerhan'ın mavi gözleri bir içgüdü gibi Rosena'ya döndü.
Gözleri buluştuğunda Rosena boğuldu.
İmparatoriçe ile yalnız kaldığında bastırdığı duygular bir anda patlak veriyordu.
Aslında gergin olmadığından değildi. Olabildiğince sakinmiş gibi davranıyordu ama aslında korkuyordu. Çünkü geleceğin imparatoriçenin söylediklerine bağlı olduğunu biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...