Bölüm 41

332 24 0
                                    

Rosena günü her zamanki işlerini yaparak geçirdi.

Sabah erkenden uyandı ve basit bir yemekten sonra aldığı mektuplara cevap yazdı.

Hepsini bitirdiğinde öğle yemeği civarındaydı ve o andan itibaren Prens Sarayı'nın her santimine baktı.

Artık düzeltilmesi gereken göz kamaştırıcı büyük alanlar yoktu, ancak hala biraz çalışma gerektirebilecek küçük alanlar vardı.

Rosena, kaba bir incelemenin ardından hayvanları beslemek için binadan ayrıldı.

Arka bahçeye gelen Rosena en sevdiği çiçek bahçesine baktı ve başını salladı.

"Bu garip."

Düne kadar çiçeklerle oldukça zengin olmasına rağmen çiçek bahçesinin biraz boş olduğunu hissetti.

Bu bir yanılsama mı?

Rosena bir süre düşündükten sonra omuz silkti.

Prens Sarayı'nın nadiren ziyaret edilen arka bahçesiydi, çiçekleri kimse çalamazdı.

Rosena çiçek bahçesini sulama kabıyla suladı ve yemlik kutusuyla arka bahçenin köşesine yöneldi.

Kollarını uzattığında kuşlar hızla uçtu.

Kediler, köpekler ve hatta küçük karacalar. Kuşlar fındıkları toplarken, İmparatorluk Sarayı kalesinin her köşesinde yaşayan hayvanlar etrafı gözetliyordu.

İmparatorluk Sarayı kalesinde otlatmak için ayrı bir alan vardı, ancak kötü yönetim nedeniyle aç hayvanlar sıklıkla otlatma alanının dışına çıkıyordu.

Hayvanları besleyen Rosena'ya, hayvanlar aracılığıyla İmparatorluk Sarayı'nda yaşananlar anlatıldı.

Bugün bir hizmetçi çamaşır taşırken bir taşa takıldı ve bir ayakçı çocuk İkinci Prens Sarayı'nda atıştırmalık çaldığı için azarlandı....

Rosena'nın kulaklarına çok küçük hikayeler geliyordu.

Bunların arasında bazen imparator ve imparatoriçeyle ilgili hikayeler birbirine karışıyordu ama ikisinin enerjisi o kadar güçlüydü ki hayvanlar ona sadece uzaktan gördüklerini anlatıyordu.

Rosenna, Yerhan ve Illian hakkındaki hikayeleri bilerek dinlemedi.

İkisi arasında bir sır olmalı ve sanki gizlice ona göz atıyormuş gibi hissetti.

Rosena'nın ne düşündüğünü bilen hayvanlar Yerhan ve Illian hakkında konuşmuyordu.

Hayvanları sessizce dinleyen Rosena gözlerini kocaman açtı.

Ahırda yaşayan bir kedinin anlattığı bir hikaye yüzündendi.

"Gerçekten mi?"

Kedi kuyruğunu sallayarak cevap verdi.

"Teşekkür ederim."

Rosena ona hikayeyi anlatan kedinin kafasını okşadı. Sanki kedi kahverengi kürküne dokunmayı hoş bulmuş gibi hafif bir 'nyaaa' sesi çıktı.

Rosena ayağa kalkarak kedinin ne dediğini kontrol edeceğini düşündü.

Rosena hemen saraya döndü ve kısa bir gezi için hazırlandı. Uzak bir yol değildi, bu yüzden minimum miktarda bakım yeterliydi.

Hazır olan Rosena binadan çıktı. Daha sonra Yerhan'ın bahçede yürüdüğünü fark etti.

Yerhan da Rosena'yı görünce acele etti.

Yerhan, sanki dışarı çıkıyormuş gibi giyinen Rosena'ya bakarak hızlıca sordu.

"Nereye gidiyorsun?"

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin