Bölüm 62

255 13 0
                                    

Hazırlıklar sorunsuz geçti.

Üç gün boyunca Üçüncü Prens Sarayı'ndaki Illian dışında herkes doğum günü partisine hazırlanmakla meşguldü.

Rosena, Yerhan ve çalışanlar kullanılmayan odayı dekore etti. Yeni duvar kağıdı uygulandı, masa gerçek çiçeklerle süslendi ve kafes şeklindeki üç katmanlı tepsi atıştırmalıklarla dolduruldu.

Parlak ve canlı renkli halı, iyi paketlenmiş hediyelerle doluydu.

Federer'in özel pişmiş pastası masaya konduğunda Ibella geldi. Elinde müthiş büyüklükte bir hediye tutan bir hizmetçiyi yanında getirdi.

"Geldiğiniz için teşekkür ederim."

Rosena, Ibella'yı kocaman bir gülümsemeyle selamladı. Ibella hediyeyi bıraktı ve odayı hayranlıkla izleyerek etrafına baktı.

"Bildiğim doğum günü partilerinden farklı."

Bir imparatorluk çocuğunun doğum günü partisi resmi bir yerde düzenlendi ve soylular bir ziyafete davet edildi.

Tam tersine, partinin yetişkinler için sosyal bir toplantıya dönüştüğü durumlar da sıklıkla yaşandı.

Ancak bu doğum günü partisi yalnızca Illian'a özeldi. Ölçek küçüktü ama sevimli ve sevimliydi.

Tüm düzenlemeler tamamlandığında çalışanlar odadan çıkmadan kenarda durdu. Bunun nedeni Rosena'nın onlardan birlikte kutlama yapmalarını istemesiydi.

Rosena'nın hizmetçisi Ella işlemeli bir mendil hazırladı ve Federer bir paket kurabiye getirdi.

Herkes heyecanlıydı ve Illian'ı bekliyordu.

Rosena, dersini yeni bitirmiş olan Illian'ı almaya gitti.

Illian kocaman bir gülümsemeyle Rosena'nın yanına koştu.

Rosena avucuyla Illian'ın gözlerini kapattı.

"Anne?"

"Illian, annemin sana göstereceği bir şey var."

Illian başını eğdi ama yavaşça Rosena'yla birlikte yürüdü.

Odanın önüne gelen Rosena, Illian'ı hafifçe yönlendirdi.

Bulanık olan manzara artık ardına kadar açıktı ve Illian'ın önünde başka bir dünya belirdi.

"Doğum günün kutlu olsun, Illian."

Rosena'nın dost canlısı sesiyle birlikte büyük alkışlar koptu.

Illian şaşkın bir yüzle içeri girdi. İçeride zaten tanıdık insanlar toplanmıştı.

Rosena, Illian'ı odanın ortasına götürdü. Illian gözlerini kocaman açıp etrafına bakarken Rosena kapıya baktı.

Yerhan'ın bahsettiği arkadaşlarının gelme zamanı gelmişti.

Tak, tak.

Kapının çalınmasıyla herkes bir ağızdan kapıya baktı.

Oturan Yerhan yavaşça ayağa kalktı.

"Sanırım arkadaşlarım burada."

Rosena sanki kendi arkadaşları gelmiş gibi heyecanla ayağa fırladı. Ve kapıyı açtığı anda Rosena duraksadı.

Arkadaşları, ayılar kadar büyük olan Tiriad şövalyeleriydi.

İçeri girdiklerinde geniş alanın dolduğunu hissettiler.

Her zamankinden farklı olarak Tiriad şövalyeleri bugün sevimli kıyafetler giymişlerdi. Illian'a bakıp utanarak şöyle dediler:

"Doğum günün kutlu olsun, Genç Efendi."

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin