Prens Sarayı'na dönen Rosena, çok sayıda ilacı son derece dikkatli bir şekilde almak zorunda kaldı.
Şişliği azaltmaya iyi geldiği söylenen tüm ilaçları almış gibi hissetti.
Kesinlikle işe yaradı, birkaç gün sonra morluk ortadan kayboldu.
Rosena sabah erkenden uyandı ve dışarı çıkmak için hazırlandı. Bugün ilçeye tek başına uğrayacaktı.
Başkalarına ailesini göreceğini söylüyordu ama aslında babasının çalışma odasına bakacaktı.
Babası uzun süredir ona kraliyet ailesiyle ilişkisi olmamasını söylüyordu.
Belki konağa uğramak ona bunu neden söylediğine dair ipuçları verebilir.
Rosena, Yerhan'ın gelme ihtimaline karşı tek başına gitmek için bir bahane bulmaya çalıştı.
Ancak Yerhan da bir sebepten dolayı çok meşguldü, bu yüzden Rosena başka bir mazeret olmadan ilçeye tek başına gidebildi.
Ayrılmadan önce Rosena'nın Astania'lı Markiz Helis'e gönderilecek bir mektubu vardı.
Bir süre Astania'ya dönemeyeceği için kendisine bu haberi iletmek üzere bir mektup gönderecekti.
"O zamanlar böyle olacağını bilmiyordum..."
Rosena, Illian'ın hastalığını tedavi eder etmez Astania'ya dönmeyi planlamıştı.
Ancak her şey ters gitti ve Asania'ya dönmek yerine imparatorluk prensinin karısı oldu.
Marki ailesindekilerin bu gerçeği öğrendiklerinde nasıl tepki verecekleri onun için açıktı.
Rosena saraydan çıktığında bir arabanın kendisini beklediğini gördü.
Arabaya yaklaştığında siyah elbiseli, saçlarını yukarıda toplamış bir adam Rosena'yı görür görmez sırtını dikleştirdi.
"Ben bugün Majestelerine eşlik edecek olan Isaac'im."
"Ah sen..."
Rosena daha önce birlikte yemek yediklerini hemen fark etti. Yerhan'ın tuttuğu bir işçi olduğunu söyledi.
Hatta Prens Sarayı'nı bile onardı ve şimdi ona eşlik ediyordu... Çok yönlü bir yeteneğe sahip.
Arabayı sürdükten kısa bir süre sonra İmparatorluk Sarayı Kalesi'nin dışındaki manzara ortaya çıktı.
Rosena arabayı bir süre durdurdu ve bir şeyler alma bahanesiyle önceden tanıdığı bir mağazaya uğradı.
Astania ile bağlantısı olduğunu kimseye söylememişti, dolayısıyla mektubu gizlice göndermekten başka seçeneği yoktu.
Rosena tekrar arabaya bindikten sonra Estarot İlçesine doğru yola çıktı.
Güneş gökyüzünün ortasında eğilmeye başladığında Rosena nihayet ilçeye ulaştı.
Kendini huzursuz hissetti. Rosena ilçeyi ziyaret etme amacını hatırladı.
Babasının eşyalarını aramanın bir nedeni vardı ama aynı zamanda Macella ve Rania'ya da söyleyecek bir şeyi vardı.
Bunu kendisinin söyleyeceğini beklemiyordu.
Kontun malikanesine varan Rosena malikaneye baktı.
Yedi yıl önceki kadar renkli ve görkemli görünüyordu ama kötü yönetildiği hemen fark ediliyordu.
Bakımsız köşkün etrafına bakarken içeriden bir çalışan çıktı.
Rosena çocukluğundan beri malikaneyle ilgilenen yaşlı uşaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...