Herkes çığlık attı. Tilkilerin Rosena'ya zarar vereceğini düşünüyor gibiydiler.
Ancak Rosena'ya koşan tilkiler onun önünde durup kuyruklarını salladılar. İyi eğitimli köpeklere benziyorlardı.
Rosena tilkilere bir bakış attı ve elini uzattı.
Tilkiler dilleriyle onun elinin arkasını yaladılar. Herkes bu garip manzara karşısında büyülendi.
Hanımlar kendi gözleriyle gördüklerinde bile inanamadıkları için şaşkın bir yüz ifadesine sahiptiler.
Tilki ne kadar evcilleştirilmiş olursa olsun, bir yabancıya bu kadar nezaket göstermesi nadirdi.
Üstelik sadece bir ya da iki değil, buradaki tilkilerin çoğu Rosena'nın etrafında geziniyordu.
Tilkiler Rosena'nın sevgisini arzulayarak yanaklarını ve ellerinin arkasını yaladılar, hevesle kuyruklarını salladılar.
"O şapka..."
Sahneyi aptalca izleyen Asilia, tilkisinin Rosena'nın önünde sevimli davrandığını görünce yumruğunu sıktı.
Asilia'nın tilkisi akıllıydı ama onu dinlemedi ve bugün onu buraya getirmekte zorlandı.
Ama ilk kez gördüğü Rosena'ya öyle sevinçle koştu ki.
Gururu incinen Asilia, tilkiyi çağırdı. Ancak tilki dinlemedi ve Rosena'nın önünde yüz üstü yattı.
Asilia imparatoriçenin önünde küfür bile edemedi, bu yüzden sadece yüzünü buruşturdu.
"Majesteleri, iyi misiniz?"
Hanımlar izlerken hizmetkarlar ve Ibella solgun yüzleriyle ortaya çıktılar. Tilkilerin Rosena'ya saldırdığını düşünerek şaşırmış görünüyorlardı.
Rosena hiçbir şey olmadığını söyleyerek başını salladı.
"Ben iyiyim."
Rosena, çevresindekilerin bakışlarının acı verici bir şekilde yayıldığını hissetti ve tilkilere çok yumuşak bir şekilde fısıldadı. Sonra tilkiler üzülerek geri çekildiler.
Sahiplerinin yanına dönerken Rosena'ya bakmayı unutmadılar.
Ancak o zaman hanımların aklı başına geldi ve tilkilerini azarlamaya başladılar.
Rosena'nın tilkisi diğer tilkilere baktı ve gururlu bir yüzle burnunu seğiriyordu.
Burada bulunan tilkiler arasında kazanan Rosena'nın tilkisiydi.
Rosena'nın etrafındaki insanlar yavaş yavaş dağılırken, dedi Ibella korkmuş bir yüz ifadesiyle.
"Tilkiler aniden koşarak geldiğinde gerçekten şaşırdım."
Rosena, endişelenen Ibella'ya masum bir yüzle cevap verdi.
"Belki de sahipleri onlarla oynamadığı için sıkılmışlardır. Gidelim mi?"
Rosena hemen ata bindi. Eldivenli elleriyle dizginleri sıkıca tuttu ve ormana doğru yola çıktı.
Ibella çok geçmeden ata bindi ve Rosena'ya katıldı.
Av başladı ve hanımlar meşgul oldu. Sırf katılmanın önemi için gelen hanımlar avı erken bırakıp geride kaldılar ama çoğu imparatoriçenin kazanana hediye edeceği broşu almak istedikleri için ava aktif olarak katıldılar.
"Kyaaaa!"
Her yerden çığlıklar geliyordu. Çoğu, bakıcılar tarafından yetiştirilen hayvanları getiriyordu, bu yüzden onları gerektiği gibi dinlemeyen ve avlanmayı reddeden tilkiler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
Literatura FemininaKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...