Bir zamanlar imparatorluk ailesinin öğretmeni olan Grior Bertoin, Elevenia Akademisi'nde profesör oldu.
Hatta akademiye gitmek üzere ayrılırken Illian'ı uğurlamak için saraya bile gitmişti ama kendisinin de bir haftadan kısa bir süre içinde akademiye geleceğini asla hayal etmemişti.
Akademide profesör olduktan sonra Grior, Illian'ın sırrını bilen tek kişiydi.
Herkes Illian'ı halktan biri sansa bile onun sessiz kalmaktan başka seçeneği yoktu.
Çünkü ağzıyla ona kötü davrandığı geçmişe dair anıları vardı.
Grior, tarih ve imparatorluk dilleri profesörü oldu.
Illian'la bir sırrı paylaştığı için ikisinin birlikte vakit geçirdiği birkaç gün vardı.
Artık altı ay sonra Grior akademideki hayata alışmıştı. Ama bu günlerde Grior'u yoran biri vardı. Profesör Melliot'tu bu.
Illian'dan fena halde nefret ediyordu. Sonuç olarak Illian'ın özel profesörü ona geldi ve dedikodu yaptı.
– Sıradan biri ama kibirli! Akıllı olmadığı halde akıllıymış gibi davranmak!
Onun dedikodularını duyan Grior, çayını yudumlarken düşündü. Ne kadar manipülatif olduğu hakkında...
Illian'ın ne kadar kurnaz olduğunu bilmiyordu, gerçekten de bilmiyordu.
Grior gözlerini kapattığında Illian'la ilk tanıştığı günü hatırladı.
Illian'ı avucunun içine alıp yuvarlamayı düşündüğünü hatırladı.
Ancak Profesör Melliot bundan habersiz her seferinde yanına gelerek Illian hakkında dedikodu yapıyordu.
Grior ritime uymadı ve daha sonra ona artık kendisine gelmemesini çünkü bunun zaman kaybı olduğunu söyledi.
Profesör Meliott o zamandan beri Grior'u görmezden gelmişti, belki de gururu incindiği için. Şimdi de diğer profesörlere Grior hakkında dedikodu yapıyordu.
Grior onu ne zaman böyle görse dilini çıkarıyordu. Gözlerinin önündeki devasa altını tanıyamaması üzücüydü.
Daha sonra Illian'ın kimliği ortaya çıktığında ensesini tutarken düşeceği açıktı.
Neyse, Grior istemeden de olsa Illian'la birlikte akademik festivale katıldı.
Bir şekilde bu kendisi ve Profesör Meliot arasında bir rekabet haline gelmişti ama Grior pek endişeli değildi.
Çünkü Illian'ın kendi başına başarılı olacağına inanıyordu.
"O zamanlar böyle olacağını bile bilmiyordum."
Geçmişte yenmek istediği bir çocuktu ama şimdi gülerek böyle bir akademik festivale birlikte katılacaklarını gerçekten bilmediğini söyledi.
***
Zaman hızla akıp gidiyor, eğitim-öğretim yılı yaklaşıyordu. Akademik festivalin yapılacağı gün akademi sabahtan itibaren hareketliydi.
Sabah ortaokul akademik şenliği, öğleden sonra ise ilkokul akademik şenliği gerçekleştirildi.
Lise bölümünün konu sayısı ve yarışma süreleri üstün olduğu için ertesi gün için ayrı bir programı vardı.
Sabah geldi ve Illian yurdun yakınındaki bir restoranın terasında kahvaltısını yaptı.
Hatta bugünün akademik festival olduğunu unutmuş biri gibi çayını bile yavaş yavaş içiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
أدب نسائيKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...