Ziyafet salonuna giren Illian içini çekti.
Rosena'nın çok endişeli olduğunu düşündü ve çocuklarla oynamak istiyormuş gibi davrandı...
Illian gözlerine dokundu. Daha önce, ikinci prenses Asilia'nın sebepsiz yere kavga çıkarması nedeniyle ağlıyormuş gibi yapmıştı, bu yüzden gözleri biraz ağrıyordu.
Şu ana kadar bu yöntem işe yaramış gibi görünüyordu, bu yüzden onu daha fazla kullanması gerektiğini düşündü.
Illian öne doğru bir adım attı, yavaşça perdeleri kaldırıp etrafına baktı.
Ziyafet salonunun arkasındaki alan çocukların oynaması için dekore edildi.
Rafta bütün gün oynamaya yetecek kadar oyuncak vardı ve yerler yumuşak kilimlerle kaplıydı.
Kızlar mini bir sosyal toplantı için ayrılmış küçük bir masaya oturdular.
Hatta birbirleriyle tanıştıkları zaman pratik yapacakları roller bile üstlendiler ve hatta çayı bile denediler.
Çocuklar oyuncaklarla ya da sallanan atlarla oynuyorlardı. Bu arada tanıdık bir yüz vardı.
Onlar dün ilahiyat töreninde tartıştığı Asilia'nın çocuklarıydı.
Illian'ın kuzenleriydi ama o bu kadar aptal ve çocuksu kuzenlerinin olmasını istemezdi.
Illian perdeyi tamamen çekip içeri girdi.
Kendi aralarında eğlenen çocuklar yaptıklarını bırakıp ona baktılar.
Çocuklar, Illian'ın sanki bir masal kitabından fırlamış gibi görünen güzel görünümü karşısında büyülendiler.
Parlak sarı saçları ve hiçbir yabancı madde içermeyen cam gibi kırmızı gözleriyle bir oyuncak bebek gibiydi.
Çocuklar koltuklarından kalkıp Illian'a yaklaşmaya başladılar.
"Merhaba ismin nedir?"
"Saçın güzel."
"Prens gibi görünüyorsun."
Cinsiyeti ne olursa olsun herkes Illian'a hayran kaldı, onunla ilgilendi ve onunla konuştu.
Gösteriyi hemen çalan Illian boş boş durdu ve gülümsedi. Daha sonra şunu bunu soran çocuklar konuşmayı bıraktılar.
On kelime söylemektense bir kez gülümsemek daha etkiliydi.
"Ne..."
Herkesin dikkati Illian'a döndüğünde, Asilia'nın ilk oğlu Lux kaşlarını çattı.
Lux şu ana kadar burada kaptan rolü yapıyordu ve Illian'ın görünüşü onu tüm ilgiden mahrum bırakmıştı.
Alındığını hisseden Lux uzun adımlarla ilerledi ve çocukları etrafına itti.
Illian'ın önünde duran Lux gururla bağırdı.
"Hepiniz ne yapıyorsunuz? Burada patron benim!"
Çocuklar şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırıp birbirlerinin yüzlerine baktılar.
"Ne? Patron?"
"Neden patron o?"
Maalesef küçük çocuklar statü ve güç konusunda cahildi. Tekrar patron gibi davranmaya çalıştı ama çocuklar gelmedi.
Lux şaşkınlıkla etrafına baktı. Ama kimse Lux'ın yanına yaklaşmadı.
"Bizimle oynayın."
Lux'u yalnız bırakan çocuklar Illian'a birlikte oynamayı önerdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
Chick-LitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...