Haylor'a sürgündeyken suikastçıların saldırısına uğrayan vagonda oturan Yerhan, ortalığın sessizleştiğini hissetti.
Pencere yoktu, bu yüzden dışarıdaki durumu anlamak imkansızdı ama ona eşlik eden tüm şövalyelerin öldürüldüğü gerçeği açıktı.
Yerhan'ın silahı yoktu ve bir arabanın içinde mahsur kalmıştı.
Yerhan, ne zaman öleceğini bilmediği bir durumda bile herkesten daha kaygısız görünüyordu.
Daha sonra vagonun kapısı kırıldı ve suikastçılar içeri daldı.
"!"
Ancak kılıç Yerhan'a ulaşamadan bedenleri geriye fırlatıldı.
Suikastçılar gerçeği bilmeden toprak zeminde yuvarlanıyorlardı.
Daha ayağa kalkamadan iki kılıç uçtu.
Bir anda suikastçılar tek bir çığlık dahi atmadan öldüler.
"Önder."
Aniden başını arabaya uzatan kişi Crayle'dı. Sessizce oturan Yerhan dönüp ona baktı.
"Geç kaldığım için özür dilerim."
Crayle özür dilemek için başını eğdiğinde Yerhan yavaşça ayağa kalktı.
Yerhan arabadan indi ve etrafına baktı. Yerhan'ı başkentten buraya getiren iki imparatorluk şövalyesi yerde yatıyordu.
Yanlarında suikastçıların siyahlar içindeki cesedi yatıyordu. Arabacının cesedi orada olmadığına göre suikastçılarla irtibat halinde olabilir.
"Peki ya arabacı?"
"Baş lider bununla ilgilenmeye gitti."
Bunları duyan Yerhan'ın gözleri hayatta kalan suikastçiye takıldı. Yoldaşlarını kaybeden ve tek başına hayatta kalan suikastçı, Yelvin tarafından esir tutuldu.
"Bir tanesi hayatta."
Yerhan iyi iş çıkardığını belirtmek için başını salladı. Yelvin, Crayle ve Elsid, başkentten sürgündeki Haylor'a giderken Yerhan'ı takip etmeye devam ettiler.
Yerhan kılıcı Crayle'den aldı. Diz çökmüş suikastçıya yaklaşarak kılıcını boynuna doladı.
"Sana kim emir verdi?"
"...Beni öldür."
Suikastçı mümkün olduğu kadar sakinmiş gibi yaparak titreyen bir ses çıkardı. Meslektaşları zaten öldürülmüş olduğundan, sonunun da farklı olmayacağını bekliyor gibiydi.
Yerhan suikastçının yüzüne baktı ve kayıtsızca şöyle dedi:
"Yaşamana izin vereceğim."
"...?!"
Şaşıran suikastçı başını salladı. Sonra suikastçı ile Yerhan'ın gözleri buluştu. Suikastçı mavi gözlerindeki korku hissinden dolayı içgüdüsel olarak irkildi.
Sanki yırtıcı bir hayvanın önüne atılmış küçük bir hayvana dönüşmüştü.
Sorun yalnızca gözleriydi ama her zaman ölüme yakın yaşayan bir suikastçı olarak herkesten daha duyarlı olması gerekiyordu.
"Ancak bunun da şartları var."
Suikastçı 'durum' kelimesi karşısında şaşkın bir ifade takındı.
Yerhan eğilip onunla göz göze geldi.
"Müşterinin yanına dön ve onlara bana suikast düzenlemeyi başardığını söyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...