Bölüm 28

454 31 0
                                    

Düğün salonu sabahın erken saatlerinden itibaren dolup taştı.

Soylular, söylentilere göre üçüncü prensin varlığını merak ederek düğüne katıldı.

Üçüncü prensin ne kadar çirkin ve önemsiz olduğunu kendi gözleriyle görmek istediler.

Ancak düğünde soyluların çoğu, düğün salonunun hayal ettiklerinden çok farklı olması karşısında hayrete düştüler.

"Bu Kont değil mi? Geleceğini beklemiyordum."

"Uzun zamandır görüşemedik. Baron, daveti aldıktan sonra endişelendim ama merakımı yenemedim."

"Bu arada, bu çok beklenmedik bir durum. Bu kadar büyük olacağını beklemiyordum."

Baron alçak sesle fısıldadı.

Üçüncü prens, imparatoriçenin değil, imparatorun başkasıyla olan oğlu olarak biliniyordu.

Evlense bile bunun perişan ve önemsiz olacağını düşünüyorlardı.

Ancak bu kadar görkemli bir düğün beklemiyorlardı.

Birisi evlenen kişinin Veliaht Prens olduğunu düşünebilir.

"Eh, sonuçta o hala imparatorluk ailesinin bir üyesi, Majesteleri düşünceli davranmış olmalı."

"Haklısın. Çekirdek zayıf olsa bile kabuğun makul görünmesi gerekir." (PR/N: Karışık kan nedeniyle gerçek bir kraliyet mensubu olmasa bile yine de rolüne uygun görünmesi gerektiğini söylüyorlar.)

Kont, baronun sözlerine hafifçe güldü.

Onlar için üçüncü prens ve prensin yeni eşi şakadan başka bir şey değildi.

"Gelinin kim olduğunu söylemiştin?"

"Onun Kont Estarot'nun en büyük kızı olduğunu duydum."

"Eğer Estarot ise.... O düşen aile mi?"

Genç hanımlar ve evli soylu kadınlar hiç ara vermeden gelin hakkında konuşuyorlardı.

En büyük endişeleri yeni gelindi.

Düşmüş soylu bir aileden gelen genç bir hanımın imparatorluk ailesinin bir üyesiyle evlenmesi şaşırtıcıydı, ancak partnerinin önemsiz üçüncü prens olmasını o kadar da kıskanmıyorlardı.

"Her neyse, ya gelin çok çirkin, ya da maddi açıdan gerçekten sıkıntı çekiyorlar."

"Düğün salonu pırıl pırıl ama ne işe yarıyor?"

Kadınlar daha önce hiç görmedikleri gelini utandırarak kahkahalara boğuldular.

Düğün salonunda toplanan soylular selamlaşırken muhteşem bir müzik duyuldu.

İmparator ve İmparatoriçe ortaya çıktı.

Oturan soylular hep birlikte ayağa kalkıp onlara nezaket gösterdiler.

İmparator elleri yukarıda oturmasını işaret ettiğinde herkes oturdu.

Kısa süre sonra veliaht prens ve ikinci prensin ailesi ortaya çıktı.

Düğün salonundaki herkes veliaht prense baktı.

Güneşin altındaki sarışın eriyecekmiş gibi parlıyordu.

Tevazu duygusuyla yapılan bir yürüyüş insanların dikkatini çekmeye yetiyordu.

İmparatora en çok benzeyenin veliaht prens olduğunu herkes görebilirdi.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin