Üçüncü prens ve ailesini taşıyan araba, uzun bir yolculuğun ardından İmparatorluk Sarayı'na döndü.
Rosena İmparatorluk Sarayı'na varır varmaz valizini açtı.
Seyahat ederken aldığı o kadar çok şey vardı ki sanki dolabı patlayacakmış gibi hissediyordu.
Rosena çantasından kıyafetleri çıkardı ve Yerhan'ın dolabına baktı. Dolabı zaten doluydu ve artık eşya koyacak yer yoktu.
Rosena düşünüyordu, sonra tekrar Yerhan'ın dolabına baktı.
Düşününce onun dolabına bakacağını hiç düşünmemişti. Sapa bir mandal takıp dikkatsizce açmaya çalışmak biraz kabalıktı.
"Kıyafetlerimi buraya koyabilir miyim?"
Rosena dolaba yaklaşırken Yerhan hızla onu engelledi.
"Dolapta önemli bir şey var, yani..."
Yerhan sanki dertliymiş gibi sözlerini ağzından kaçırdı.
Rosena onun hafif kırmızı yanaklarına bakarken bir şeyler mi sakladığını merak etti.
Rosena bunu düşündü ama pek ilgilenmedi. Ona gösteremediği bir şey olabilir.
Böyle düşününce biraz hayal kırıklığına uğradı.
Yerhan'a da söylemediği çok şey vardı ama onun da ondan saklayacak bir şeyleri olduğuna nasıl üzülebilirdi ki...
Rosena her ne kadar düşünüyor olsa da hayal kırıklığından tamamen kurtulamıyordu.
"Bagajların geri kalanını yan odaya taşıyacağım."
Yerhan bir hizmetçiye bagajları yan odaya taşımasını söyledi.
Tüm bagajları taşıdıktan sonra yatak odası her zamanki gibi düzenliydi.
Rosena sonunda yatağa oturdu ve dolaba baktı.
Buna gereğinden fazla dikkat etmemesi gerektiğini düşündü ama aklı başına geldikten sonra bile dolaba bakmaya devam etti.
Yerhan, Rosena'nın dolabından rahatsız olduğunu bildiği için paniğe kapıldı. Rosena'nın ifadesini okuduktan sonra koltuğundan kalktı.
"Merak ediyorsan açayım."
Sanki mandalı gerçekten çekecekmiş gibi davranan Rosena başını salladı.
"HAYIR. Aslında pek merak etmiyorum."
Rosena da öyle söyledi ama gözlerini dolaptan tamamen alamıyordu.
Dolapta ne olduğunu merak etti ki bu pek de iyi bir şey değildi.
Şu ana kadar Yerhan'ın ondan saklayacak hiçbir şeyi yoktu, bu yüzden durum daha da şüpheliydi.
Ama göstermek istemediği için onu zorlamak istemedi.
Birlikte yaşayabilmek için birbirimizin mahremiyetine saygı duymak gerekiyordu.
Yerhan dolabın önünde durup Rosena'ya baktığında başını çevirdi. Dikkati dolaptan uzaklaştırmayı düşünüyordu.
Rosena bir şeyler yapmak için masaya doğru yürüdü ve masanın üzerinde onun için yığınla mektup vardı.
Uzun süre uzaktaydı ve bu normalin iki katıydı.
Rosena masasına oturdu ve bir mektup aldı. Ve en çarpıcı altın zarfı aldı.
Zarfın ucuna imparatoriçenin mührü basılmıştı.
Rosena şaşırdı ve zarfı açtı. Daha sonra içinden düzgün bir kağıt çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...