Konferans salonundan çıkan Yerhan, sertçe saçlarını taradı.
Ne kadar sakin olmaya çalışsa da içindeki öfkeyi bastıramıyordu.
İmparator ve Eloa Dükü, Yerhan'ı sonuna kadar kullanmayı ve ona ihanet etmeyi düşünüyordu.
Yerhan'ın gücünü artıracağından korktukları için bir sonraki en iyi çözüm olarak imparatorluk ailesinin dolaylı hatlarını önerdiler.
İmparatorluk ailesinin dolaylı soyundan olsalar da, ilahi gücün gücü içlerinde de akacaktı, bu yüzden canavarlarla başa çıkmak onlar için sıradan insanlardan çok daha kolay olacaktı.
Dük buna inandı ve Yerhan'ı devirmeye çalıştı.
Eğer uydurma deliller sunulsaydı soylular Yerhan'a 'günahları' nedeniyle baskı yapacaktı.
İmparator bu olayı Yerhan'ı terk etmek için kullanmaya çalıştı.
Veliaht prens de Rosena'nın peşindeydi, bu yüzden bunu yapmanın en iyi yolu onu göndermekti. Ondan boşanması ve kaçmasına izin vermesi en güvenlisiydi.
Dünkü ziyafette Rosena Astanca dilinde ustaca konuştu ki bu biraz pratikle mümkün değildi.
Belki geçmişte Astanya'da kalmıştı.
Bu yüzden imparatorluğu ne kadar ararsa arasın bir iz bile bulamadı.
Yani Astania'ya gizlice dönüp Illian'ı da yanında getirecekse...
Güvende olurdu.
Astania, zaptedilemez, işgal edilemeyecek bir kaleydi ve zaten onların umurunda olmayacakları için dikkatleri dağılırdı.
Her şey ideal bir plandı. Ancak...
"Onu göndermek istemiyorum."
Yerhan bencil olduğunu düşünüyordu. Böyle tehlikeli bir durumda bile Rosena'nın gitmesine izin vermek istemiyordu.
Eğer onu bırakırsa sonsuza dek geri dönmeyeceğinden korkuyordu.
Her şey yoluna girse ve istikrar gelse bile, o ortalıkta olmasa da... Rosena olmasaydı hayatı anlamsızlıktan ve boşluktan başka bir şey olmazdı.
Eğer ona sadece gülümseseydi hiçbir şeye açgözlü olmazdı ama nasıl bu hale geldi?
Yerhan uzun süre bahçede dolaştı, saraya doğrudan dönemedi.
"Siz-, Majesteleri....!"
Birisi içeri atladığında Yerhan Üçüncü Prens Sarayı'na doğru yavaşça yürüyordu.
Yerhan bir anda durdu çünkü Isaac ilk kez paniğe kapılmıştı.
Beyaz tenli Isaac'in gözleri şiddetle titredi.
Yerhan bunu görünce bir şeylerin ters gittiğini hissetti ve yüzü kasıldı.
"Majesteleri Prenses....!"
***
Bütün vücudu ağırdı.
Derin suyun altına çekildiğini hissetti.
Rosena ağır göz kapaklarını hareket ettirip gözlerini kırpıştırdı. Zemini olmayan karanlık dünyada Rosena süzülüyordu.
Rüya?
Rosena etrafına baktı ve ayaklarına baktı. Çok aşağılardaydı ve görünürde hiçbir şey yoktu.
Rosena ona bakarken göğsünü tuttu.
Kısa bir süre önce sanki bir ateş topu yutmuş gibi tüm vücudu yanıyormuş gibiydi.
Vücudundaki organlar parçalanacakmış gibi acıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...