Sıcak bir bahar günü.
Arka bahçedeki çay masasının önünde oturan Rosena, eline bir çay fincanı alıp kokunun tadını çıkardı.
Bu yılın ilk açan güllerinden yapılan bir çaydı.
Koku burnunun ucuna doğru süzülürken Rosena istemsizce gülümsedi. Elinde tuttuğu mektubu bıraktı ve yavaşça başını çevirdi.
Yumuşak çimlerin üzerinde oturan Livita'nın gözleri takıldı. Daha önce onu bebek sandalyesine koymuştu ama görünüşe göre bir şekilde dışarı çıkmış.
Bu yıl üç yaşına giren Livita başının arkasını gösterdi.
Her hareket ettiğinde, çıkıntılı yanakları tekrar tekrar ortaya çıkıyor ve kayboluyordu.
Neye baktığını sorduğunda Livita'nın yakınında kanatlarını çırpan beyaz bir kelebek çırpındı.
Aniden aklına hamilelik rüyası geldi ve Rosena istemsizce güldü.
Rosena koltuğundan kalktı ve Livita'ya yaklaştı.
Rosena yaklaştıkça Livita'nın dudaklarının kenarları gevşedi.
Rosena, Livita'nın yanına oturdu ve elini uzattı. Sonra Rosena'nın parmağına beyaz bir kelebek kondu.
"Bu bir kelebek."
"Kelebek!"
Livita birkaç kez 'kelebek' kelimesini mırıldandı, belki de bu onun hoşuna gitmişti.
Bu günlerde Livita'nın söyleyebileceği kelimelerin sayısı artmıştı ve bunları kırık cümlelerle konuşmak için kullanıyordu.
Ayrıca Rosena'nın sıkı çalışması sayesinde imparatorluk dilini kendi yaşındaki diğer çocuklardan daha hızlı öğrendi.
"Annenle yürüyüşe çıkmak ister misin?"
Livita oturduğu yerden fırladı.
Rosena elini uzattı ve Livita'nın küçük elini tuttu.
Arka bahçede yürürken çok sayıda hayvan konuşup Rosena ve Livita'yı selamladı.
Livita defalarca gevezelik ediyordu ve belki de hayvanları anladığı için tepki vermişti.
Bunu izleyen Rosena yavaşça gülümsedi.
Livita da Illian gibi güçlerini miras aldığı için bazen hayvanlarla konuşuyordu.
Hayvanlarla konuştuktan sonra Rosena ve Livita arka bahçeyi tamamen terk ettiler.
Livita hâlâ genç olmasına rağmen enerjikti ve etrafta koşmayı seviyordu.
İmparatorluk Sarayı böyle bir Livita için mükemmeldi. O kadar genişti ki hâlâ gitmediği birçok yer vardı.
Livita ile birlikte yürüyen Rosena, umduğundan daha uzağa gittiğini fark etti.
Bir bağırış duyduğunda Yaz Sarayı'na geri dönmek üzereydi. Yakınlarda bir eğitim sahası olduğunu bir kez daha fark etti.
Şövalyeleri rahatsız etmemek için sessiz bir adım atmaya çalıştı ama Livita hareket etmedi.
Antrenman sahasına parlak gözlerle bakan Livita parmağını işaret etti.
"Baba!"
Rosena'nın başı doğal bir şekilde döndü.
Antrenman sahasının ortasında güneş ışığına benzeyen bir adam duruyordu.
Yerhan'ın bir elinde kılıç tutan yüzü, sıcak görüntüsünün aksine soğuklukla doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...