Bölüm 43

295 23 0
                                    

Rosena uyku pozisyonundan fırladı.

"Haa..."

Derin bir nefes verdi ve soğuk terle dolu elleriyle battaniyeyi kavradı.

Az önce gördüğü rüya sanki gözlerinin önünde yaşamışçasına canlıydı.

Uzun süre battaniyeye sarılan Rosena'nın yanaklarından sıcak bir şey aktı.

"Ha?"

Rosena kolunu kaldırdı ve yanaklarını ovuşturdu. Nemli gözyaşları parmaklarına bulaştı.

Rosena gözlerini ovuştururken rüyasındaki sesi hatırladı.

'Bu, Rosena'ların miras alması ve hatırlaması gereken geçmiştir.'

Hatırlanacak bir geçmiş...

Bunu sadece bir rüya olarak görmezden gelmek çok tarif edilemezdi.

Rosena oturduğu yerden kalkıp masaya oturdu. Ve babasının günlüğüne yazılan cümleyi hatırladı.

[Floe ölmeden önce bana Rosena ailesinin sırrını anlattı. İnanamadım.]

Rosena başını salladı.

Gördüğü rüyanın aile sırrıyla bir ilgisi olabilir miydi?

Rosena kafasını iyice karıştırıyordu ama düzgün bir cevap bulamıyordu.

Çocuğun kimliğini ya da rüyanın ona ne anlatmaya çalıştığını bilmiyordu.

"Göl....."

Rüyasında gördüğü göl belli ki dün Illian'la birlikte gittikleri yerdi.

Ve Yerhan'la aynı gözlere sahip olan çocuk...

Rosena pencereden dışarı baktı. Siyah bir gece denizi gibi olan gökyüzü yavaş yavaş maviye döndü.

Güneş o farkına bile varmadan doğuyordu.

***

Rosena her zamanki gibi sabah erkenden uyandı ve Illian'la kahvaltı yaptı.

Daha sonra yatak odasına döndü ve kendisine gönderilen mektupları kontrol etti.

Evliliklerinin ilk birkaç gününde inanılmaz sayıda mektup alıyordu ama şimdi günde yalnızca beş ya da daha az mektup alıyordu.

Her ne kadar imparatorluk ailesine girdiği söylense de Rosena, güçsüz üçüncü prensin karısıdır.

Üstelik davet reddedilince herkes pes etti ve başka bir mektup gönderme zahmetine girmedi.

Her ne kadar istemeden de olsa inzivaya çekilse de Rosena'nın hiçbir şikayeti yoktu.

Aslen kont bir aileden olmasına rağmen mümkün olduğunca sosyal çevrelerden uzak durdu.

Gösterişle dolu bir yerde çabuk kırılan cam gibi dostluklar kurmak istemiyordu.

Zaten daha sonra Astania'ya dönecekti, bu yüzden bir prensin karısı olarak asgari görevi yerine getireceğini düşünüyordu.

Ölçülü bir şekilde yanıt veren Rosena son mektubu aldı.

Kırmızı zarf, diğer harflerden göze çarpan altın varakla süslenmişti.

"Bu....."

Rosena imparatorluk mührünü taşıyan mektubu kontrol etti. Bunu yazabilecek tek kişi imparatorluk ailesinden biriydi.

Rosena hemen gönderenin adını belirledi.

[Asilia Herbet]

İkinci şehzadenin eşi Yerhan'ın kardeşinin adıydı.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin