Dershanenin ikinci günü.
Illian sabah erkenden dadının kapıyı çalmasıyla uyandı.
Uykulu küçük bir çocuk gibi davrandıktan sonra sızlandı ve kıyafetlerini değiştirdi.
Eğer diğer çocuklar olsaydı, kalkmak istemedikleri için sinirlenme zamanı olurdu ama Illian'ın en sevdiği zaman sabahtı.
Nedeni basitti. Çünkü Rosena ile kahvaltı yaparak güne başlamanın vakti gelmişti.
Tüm hazırlıkların ardından Illian aceleyle yemek odasına gitti.
Rosena, Illian'dan daha erken geldi ve çay içiyordu. Rosena'nın karşısında oturan Illian, Yerhan'ın gelip gelmediğini görmek için etrafına baktı.
Ancak masada sadece iki tabak vardı. Yerhan sabah saraydan ayrılmıştı.
Illian'ın bütün sabah Rosena'nın dikkatini çekebildiği duygusu havaya uçtu.
"Hımm, baba da acıkmış olmalı ..."
Illian, onu görmek istemese de Yerhan'ı arıyormuş gibi yaptı.
Daha sonra Rosena, Illian'ın başını okşayarak onun iyi biri olduğunu söyledi.
Masa yemekle dolduğunda Illian bilerek seçici davranıyormuş gibi davrandı.
"Fasulyeyi sevmiyorum, havucu sevmiyorum, yeşil biberi sevmiyorum."
Rosena çatalla bütün sebzeleri ayıklarken onun yanına oturdu ve Illian'ın topladığı yiyeceklerle ilgilendi.
Kızmadan her zaman Illian yemeğini yiyene kadar beklerdi. Sonra Illian her lokmayı yavaşça yedi. Yavaşmış gibi davranıyordu.
Rosena ile rahat bir yemek yedikten sonra Illian, İmparatorluk Dili dersini almak için sakin bir şekilde çalışma odasına girdi.
Illian bir sandalyeye oturdu ve boş boş baktı.
Bu ona birkaç gün önce imparatoru ve imparatoriçeyi görmeye gittiği zamanı hatırlattı.
Orada Rosena imparatoriçe tarafından tokatlandı.
Illian hemen imparatoriçenin üzerine atlamak istedi ama kendini tuttu. Orada işler büyürse başa çıkmak imkansız olurdu.
Illian gençti ama imparatorluktaki durumun kabaca nasıl işlediğine bakıyordu.
Tahta geçecek olan veliaht prens henüz evlenmedi. Ayrıca imparatorun sadece birkaç çocuğu vardı ve tacın Illian'a gelme ihtimali vardı.
İmparatoriçe Yerhan ve Illian'ı kontrol altında tutuyordu. Yani Illian salakmış gibi davranmaya devam ediyordu.
"Haa, büyümek için sabırsızlanıyorum."
Illian derin bir iç çekti. Altı yaşındaki bir çocuğa göre küçük olan bedeninden hoşlanmadı.
Rosena'yı korumaya yetecek kadar değildi.
İmparatorluk Sarayı'ndayken pek çok tehlike olacaktı ama o şu anda Rosena'nın yükü ve zayıflığıydı.
Bir süredir depresyonda olan Illian başını kaldırıp baktı.
"Kılıç ustalığını öğrenmeli miyim?"
Eğer bir öğretmen tutacaksa, daha önce hiç öğrenmediği kılıç ustalığını öğrenmeyi ciddi olarak düşünüyordu.
Kapı açıldı ve dün tanıştığı öğretmen Grior içeri girdi.
Gece boyunca daha da sert görünüyordu. Çantasını elinden bırakmadan Illian'a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...