Bölüm 63

215 18 0
                                    

Rosena'nın gezisi Prens Sarayı'nı altüst etti.

Saraya varır varmaz hizmetçiler Rosena'yı karşılamak için dışarı koştular.

Yağmur suyundan sırılsıklam olan şövalyeler bile o sırada biraz rahatlamış görünüyordu.

Yalnız ve kararlı olan Illian, Rosena'nın ortadan kaybolduğu gerçeği karşısında şok olmuş olmalı ve Rosena'nın yüzünü görür görmez ona sarıldı ve elbiseleri ıslanana kadar bile bırakmadı.

Rosena'nın hepsini bir araya toplayıp açıklaması gerekiyordu.

Kısa gezinin nasıl kontrolden çıkmış bir kargaşaya dönüştüğünü bilmiyordu ama geç dönmenin sorumluluğunu almak zorundaydı.

Ertesi gün Rosena, ıslak pamuk kadar ağır olan vücudunu kaldırmaya çalışırken başarısız oldu.

Tekrar tekrar ayağa kalkmaya çalıştı ama sanki yatak vücudunu zorla aşağı çekiyormuş gibi hissetti.

Rosena sersemlemiş bir yüzle gözlerini kırpıştırdı.

"Tavan neden dönüyor...?"

Tavandaki desenler birkaç parçaya bölündü ve daha sonra tekrar tekrar birleştirildi.

"Ah?"

Boğuk bir sesle birlikte sıcak nefesler akıyordu.

Biraz hareket etmeye çalıştı ama tek parmağını bile hareket ettiremedi.

Dün çok yağmur yağdığı için olsa gerek.

Yaz sonu ile sonbahar başı arasında olduğu için hava henüz soğuk değildi ama ıslak bir vücutla dolaştığı için üşütebilirdi.

Dün sokakta duran birine karıştığı için üşüttüğüne inanamıyordu...

Rosena kendine acıyarak içini çekti. Artık Kuruluş Günü'ne sadece birkaç gün kalmıştı ama vücuduna gerektiği gibi bakamamıştı.

Rosena öksürdü ve gözlerini kapattı. Tekrar uykuya daldı ve kapısının çalınmasıyla uyandı.

"Anne?"

Bu Illian'ın sesiydi. Rosena kasvetli haliyle zorlukla cevap verebildi. Cevap verebilse bile ne diyeceğini bilmiyordu.

Daha sonra kapı dikkatlice açıldı. Kapı kolunu tutan Illian yanına geldi.

Illian hâlâ yatağında yatan Rosena'yı görünce yatağın yanına oturdu. Illian endişeli bir sesle sordu.

"Anne, hasta mısın?"

"...Illian, çık dışarı."

Rosena çatlak sesini zar zor çıkardı. Diğer her şey onun için sorun değildi ama soğuk algınlığının Illian'a bulaşması ihtimalinden nefret ediyordu.

Henüz zayıf bir çocuk olduğundan üşüttüğü takdirde uzun süre hasta kalırdı.

"Ah..."

Illian erteleyip gitmeyi reddederken Rosena bir şekilde ayağa kalktı.

"Üşüteceksin."

"Sorun yok......"

Rosena öksürdü.

"HAYIR. Annem yakında iyileşecek ve seninle oynayacak."

Rosena kararlı bir şekilde onu iterken Illian tereddüt etti ve sonunda başını salladı.

Illian odadan çıktı ve Rosena yatağa uzandı.

Biraz ilaç alması gerekiyordu ama o kadar hastaydı ki hiçbir şey yapmak istemiyordu.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin