Bölüm 24

502 35 1
                                    

Yerhan'ın sözleri karşısında herkes dudaklarını ısırdı.

Özellikle Macella ve Rania'nın gözbebekleri artık büyüyemeyecek kadar genişlemişti.

"Ne, koca derken neyi kastediyorsun?"

Macella birdenbire sordu. Yanlış mı duyup duymadığını soruyor gibiydi.

Yerhan Rosena'nın omzunu hafifçe okşadı ve fısıldadı.

"Henüz düğünümüz olmadı ama ben onun kocasıyım."

Rania hareketsiz durdu ve hiçbir şey söyleyemedi.

Rosena'nın kocası, bu adamın Rania'nın düşündüğünden çok uzak olan üçüncü prens olduğu anlamına geliyor.

"Ne, ne tür bir saçmalık..."

Rania kekeledi, yere düşen vantilatörü alıp havalandırdı.

Geç de olsa kendine gelen Macella da güldü.

"Ne demek kocam? Ne kadar şeffaf bir yalan."

Ağzının kenarları hâlâ gülümsüyor olan Yerhan anında bayıldı.

Elini Rosena'nın omzundan çekti ve bir adım daha yaklaştı.

Belki de çok uzun olduğu için, yaklaşımından kaynaklanan baskı büyüktü.

"Yalan dedin ki..."

Alçak sesi Macella'nın kulağına buzdan yapılmış bir baykuş gibi bastırdı.

"Kraliyet ailesinin sözlerinin yalan olduğunu nasıl söylersin?"

Çok büyük bir şeyin ağırlığını hissettiğini hissetti. Macella'nın vücudu titredi.

Ne diyeceğini bilemeden korku dolu gözlerle Yerhan'a baktı.

"Ro, Rosena."

Yerhan'a karşı koymaya cesaret edemeyen Macella, aceleyle Rosena'yı aradı.

Rosena bir adım öne çıkıp başını sallayarak Yerhan'a baktı.

Bu annesiyle onun arasında bir meseleydi.

Yerhan geri çekilirken Masela rahatladı.

"Bu arada sen... Sana gönderdiğim mektubu gördün mü? Mektupta konağa geri dönmen isteniyordu."

"HAYIR."

Rosena başını sallarken Macella'nın yüzü yeniden zehirli bir hal aldı.

"Yakın gelecekte konağa uğrayın."

Rosena derin bir nefes aldı.

Artık imparatorluğa geri döndüğü için bir gün ailesiyle tanışacağını düşünüyordu ama henüz çok erkendi.

Rosena acı bir ruh hali içinde doğrudan Macella'ya baktı.

Macella her zaman olduğu gibi vücudunun her yerinde her türlü aksesuarı takıyordu.

Başında ağır bir mücevher iğnesi ve uzaktan göze çarpan büyük bir safir kolye takıyordu.

Düşen kontes için her şey çok fazla görünüyordu.

Rosena sakin bir yüz ifadesine sahipti.

Geçmişte ailesi için mücadele ederken annesi ve Rania da böyle yaşardı.

Bu ona, fedakarlıklarını olduğu gibi kabul eden ve onu bir şekilde daha fazla sömürmek isteyen kadınları hatırlattı.

O zamanlar aile denilen çitten kaçmayacak kadar aptaldı.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin