Yerhan'ın kuruluş törenine katılacağı söylendiğinde Zigrit bunun bir fırsat olduğunu düşündü.
Yerhan'ın güneşe ayak basamaması için Yerhan'la arasındaki farkı biraz daha netleştirmesi gerekiyordu.
Zigrit, canavarı kuruluş töreninde kullanmayı planladı.
Yerhan'ın artan gücüne karşı temkinli davranan Zigrit, yeteneklerini soylulara göstermeye karar verdi.
İmparatorun iznini aldıktan sonra kraliyet mahallesinden insanları topladı ve canavar avına çıktı.
İlahi gücü zayıf olsa da, toplanan insan sayısı kadar kullanmaya değerdi.
Ve nihayet birçok kayıptan sonra bir canavarı canlı yakalamayı başardı.
Zigrit canavarı en derin zindana kilitledi.
Savaş sırasında yaralanan canavarın vücuduna birçok sınırlama getirildi.
Daha sonra kuruluş töreni gelene kadar canavara anestezi uygulandı.
Belki de anestezi işe yaradığı için canavar iradesini kaybetmiş ve biraz itaatkar olmuştu.
Zigrit'in planı basitti.
Soylular canavar hakkında bilgisizdi, bu yüzden korku duygusu yaratmayı ve gücünü göstermeyi amaçlıyordu.
Canavarı doğru zamanda serbest bıraksaydı ve onlara onu bastırabileceğini gösterseydi soylularla baş etmek çok daha kolay olurdu.
Yüzlerce kelime söylemek yerine bir kez göstermek daha iyi olur.
Ve kuruluş festivalinin ilk gününde Zigrit kendini yine Yerhan'dan aşağı hissetti.
Zigrit, ilahiyat töreninde önceki yıllara göre çok daha iyi bir iş çıkardı. Bunun nedeni Rosena ile birkaç teması olmasıydı.
Bu onun için yeterliydi ama Yerhan sanki ona gülüyormuşçasına muazzam bir güç çekiyordu.
İçinde kutsal su bulunan kase Yerhan'ın gücüne dayanamadı.
Kutsal su göğe yükseldi ve yağmura dönüştü.
Yağmurda dayak yiyen Zigrit perişan haldeydi.
Hiçbir imparatorluk rekorunda hiç kimse bu kadar başarılı olmamıştı. Tek imparator hariç, ilk imparator.
Zigrit, Yerhan'ın karşısında korkunç bir çaresizlik hissetti. Rosena sonsuza dek Yerhan'ın yanında olduğu sürece ne kadar mücadele etse de Yerhan'ı yenemezdi.
Gerginlik hisseden Zigrit, yeraltı canavarını serbest bıraktı. Daha sonra canavarı köreltmek ve sürüklemek için uygun anesteziyi kullandı.
Plan, ziyafet salonunun girişine saldıracak bir gevşetici yerleştirmekti. Sonra onlara canavarı nasıl yok edeceklerini ve Rosena'yı Yerhan'ın elinden nasıl alacaklarını gösterecekti.
Rosena elini tutmadığı için onu kendisine gelmeye zorlamaktan başka seçeneği yoktu.
İmparatorlukta çocukların bile bildiği ünlü bir efsane vardı.
Tanrısallığın ortağıyla buluştuğu gün, barışçıl saltanat geldi.
Zigrit, Yerhan'ın bir anlaşmazlık nedeniyle arkadaşı Rosena'yı çaldığını söyleyerek haberi yaymayı planlıyordu.
Ve herkese tanrısallığın gücünü göstererek Yerhan'ı canavarı getirmekle suçlamaya çalışacaktır.
Şu ana kadar her şey Zigrit'in düşündüğü gibi gitmişti. Tek bir şey dışında, sessiz canavarın çılgına dönmesi gerçeği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...