Koridorda yürüyen Rosena sanki aniden hatırlamış gibi bir yüzle konuştu.
"Ah, Illian kılıç ustalığını öğrenmek istiyor, o yüzden senin fikrini duymak isterim."
Yerhan Rosena'ya boş boş baktı.
Gelir gelmez Illian'ın durumunu duydu ama yine de iyiydi. Gerçekten bir aile içinde olmak, kendi başına karar vermek yerine fikir almak gibi bir duyguydu.
"Onun yaşındaki çocuklar artık öğrenmeye başlıyor, o yüzden bir göz atacağım."
"Teşekkür ederim."
Bu sözlerden sonra Rosena ağzını kapalı tuttu. İşin garibi, kalbi hala sakinleşmemişti.
Bir hafta önce geldiği için mi, yoksa uzun süre sonra tanıştıkları için mi...
Doğal olarak yatak odasının önüne gelen Rosena bir şeyler hatırladı.
Yerhan uzaktayken yatak odasında kalmaya devam etti ve adımları bilinçsizce doğrudan yatak odasına gitti.
Oturma odasına gitmek üzereydi ama Yerhan uzanıp yatak odasının kapısını açtı ve başını eğdi.
"Lütfen önce içeri girin..."
Rosena zorla yatak odasına girdi ve kapıyı kapattı.
Rosena'nın vücudu kapının kapanma sesiyle irkildi. Yerhan, Rosena'ya tuhaf bir şekilde baktı ve ceketini çıkararak sordu.
"Bu süre zarfında hiçbir şey olmadı mı?"
"Özel birşey yok..."
Hatta çay partisinde ikinci prensin eşiyle tanışmış, yeni bir arkadaş edinmiş ve dışarı çıktıktan sonra veliaht prensle tanışmış.
Rosena anılarına dönüp baktığında kısaca veliaht prensi hatırladı ve kaşlarını çattı. Çünkü o zamanlar söylediklerini hatırlıyordu.
Zihninin derinliklerine gömülmeye çalıştı ama aniden ortaya çıktı.
İlahi gücü, varlığı ve Yerhan'ın onunla evlenme sebebi.
Veliaht prensin sözlerine inanmamaya karar vermişti ama yine kafası karışmıştı.
Rosena başını salladı ve konuşmanın konusunu değiştirdi.
"İşini iyi bitirdin mi?"
Pelerinini çıkaran Yerhan bir an durakladı.
"Evet düşündüğümden daha kolay oldu. Oh ve..."
Yerhan pelerininden bir şey çıkardı.
Rosena aşağıya baktı ve onun çıkardığı şeyi gördü. Küçük bir kutuydu.
"Bu sefer Haylor'a gittim ama oraya hiç gitmediğini söylediğin şeyi hatırladım, o yüzden onu getirdim."
Rosena kutuyu açtığında içinden bir dal çıktı. Hayatında hiç görmediği çiçekler dallarda açmıştı.
Açmış olan çiçekler her an dökülecekmiş gibi görünüyordu.
"Manzarayı oradan getiremedim..."
Yerhan sözlerini bulanıklaştırdı.
Rosena'ya Haylor'un manzarasını göstermek istedi ama bu kısa sürede ressam bulamadı.
Uzun uzun düşündükten sonra, başkente gelirken havalar ısınınca açsınlar diye, üzerinde açık çiçek tomurcuğu olmayan bir dalı kopardı.
Birkaç gün sonra çiçekler tamamen açtı.
"....."
Rosena çiçek açan dallara baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
Romanzi rosa / ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...