Dükün sözlerini duyan Tersia'nın yüzü çatladı.
"Sen ne yaptın?"
"Ah, önemli bir şey değil... Ona bir düğün hediyesi gönderdim."
"Baba!"
Tersia ilk kez yoğun bir duygu gösterdi. Ama Eloa Dükü sanki çok heyecanlıymış gibi Tersia'ya baktı.
Sakinleşmeyi başaran Tersia usulca sordu.
"Bir suikastçı mı gönderdin?"
"Zaten onu öldüremedim bile."
Tersia onun kaygısız cevabı üzerine bağırdı.
"Neden bunu yaptın?! Eğer onu pervasızca öldürürsen gelecekte ne yapacaksın?"
Tersia artık, eğer o pozisyon boşsa veliaht prensin yerine kimin geçeceğinden çok Yerhan'ın ölümü konusunda endişeliydi.
Eğer Yerhan şimdi ölürse Zigrit canavarlarla baş etmek için dışarı çıkmak zorunda kalacak. Şu anda biraz istikrarlı, ama bunu asla bilemeyeceğiz.
Yerhan bu sefer tek başına canavarları yenmek için Haylor'a sefere çıktı.
"Onu sonsuza kadar hayatta tutacak mısın?"
Bu şok edici sözler karşısında Tersia'nın omzu irkildi.
"En tehlikeli filizi kendi haline bırakırsak ne olur... garanti edebilir misin?"
"......"
Tersia hiçbir şey söyleyemedi.
Dükün dediği gibi Yerhan, Tersia'yı en çok tehdit eden varlıktı.
Yerhan'ın tahta çıkma hakkı düşüktü ve onu destekleyecek gücü yoktu. Ancak her ihtimale karşı oldu.
Şu anda bile kibirliydi ve canavarları öldürme gücüne inanıyordu.
Tersia dudağını ısırdı.
Her zaman mükemmeli arayan biri için Yerhan fazla kararsızdı.
"Neden bu kadar endişeleniyorsun?"
Tersia dükün sorusu karşısında kaşlarını çattı.
"Eğer yapabilseydim ondan bir an önce kurtulmak isterdim. Fakat...!"
"Neden yenisini almıyorsun?"
Dükün ince sözleri karşısında Tersia bir an için söyleyecek söz bulamayacak durumda kaldı.
Yerine başkasını aramadığı da söylenemez. Ancak yalnızca imparatorluk ailesi canavarlarla tamamen başa çıkabildi.
Normal şövalyeler yalnızca düşük seviyeli canavarlarla uğraşırdı.
"Eğer bir alternatifim olsaydı daha önce kullanırdım."
"Majesteleri."
Eloa Dükü sessizce Tersia'yı aradı.
"İlahi gücün gücü tüm imparatorluk ailesinde mevcuttur. Elbette üçüncü prensin yetenekleri çok güçlü."
"....."
"Ama eğer ilahi güce sahip birden fazla kişi varsa, bu üçüncü prensin payına eşit olmaz mı?"
Tersia titreyen gözlerle Dük'e baktı.
Tersia'nın şimdiye kadar gözden kaçırdığı bir şey vardı.
Kutsallığın gücü yalnızca imparatorluk ailesinin doğrudan soyuna akmıyordu. Zayıf olmasına rağmen ilahi güç, imparatorluk ailesinin dolaylı soyuna bile aktarılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...