Bölüm 92

203 17 0
                                    

"Ben, sanırım canavarların sözlerini anlayabiliyorum."

Yerhan şaşkınlıkla gözlerini kocaman açtı. Rosena'nın hayvanların dilini anlayabildiğini biliyordu ama canavarın sözlerini duyabildiğini ilk kez duyuyordu.

Yehan'ın yüzü hızla ciddileşti. Kimse buna inanmazdı ama Yerhan Rosena'ya hiç şüphesiz hemen inandı.

"Gerçekten bir canavarla konuşabildiğimden emin olmak istiyorum."

"......"

"Elimden geleni yaparak sana yardım etmek istiyorum."

Rosena gerçekten Yerhan'a yardım etmek istiyordu.

Onun samimi gözlerine bakan Yerhan daha fazla bir şey söyleyemedi.

"Ama o canavarın ne yapacağını bilmiyoruz."

"Onunla pervasızca tanışmak istemiyorum. Tamamen hazır olacağım."

Yehan uzun süre konuşmadı. Uzun uzun düşündükten sonra nihayet ağzını açtı.

"O zaman bir şartımız var."

Yerhan onu canavarlarla tanıştırmak yerine bir şart öne sürdü. Şart, canavarla onunla buluşması gerektiğiydi.

Rosena onaylayarak başını salladı.

Yerhan hâlâ memnun değildi ama artık karşı çıkmıyordu.

Her şey düzelir düzelmez Rosena pencereden dışarı baktı. Soğuk bir rüzgar esti ve pencereyi çaldı. Hâlâ kışın sonlarında olan imparatorluğun aksine, sıcak güneşin doğduğu Astania gözlerinin önünden geçti.

Rosena doğal olarak Illian'ı düşündü. Astania'dan ayrılalı iki ay olmuştu.

Çocuklar kısa sürede hızla büyüyorlar ama ne kadar büyüyecek?

Illian Astania'dan aranırsa iki ay daha geçecekti.

Rosena'nın yüzü kasvetli bir ifadeye bürününce dedi Yerhan.

"Sana göstereceğim biri var."

Yerhan'ın sözleri üzerine Rosena başını çevirdi. Ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdü. Daha sonra hizmetçiyi çağırdı ve bir şeyler söyledi.

Ona kimi gösterecek?

Rosena sessizce beklerken uzaktan ayak sesleri duyulabiliyordu.

Koridorda koşan ayak sesleri tanıdıktı. Ve birisi açık kapıdan içeri koştu.

"Anne!!"

Illian'dı bu.

Rosena sanki bir şeylerin ters gittiğini görmüş gibi gözlerini ovuşturdu. Ama yanlış değildi. Belli ki kapıdan içeri giren çocuk Illian'dı.

"Nasılsın burada..."

Belli ki Rosena, Illian'ı Astania'da bırakmıştı. Çünkü Illian'ı getirirse kötü bir şeye bulaşıp karışmayacağını bilmiyordu. Peki Illian buraya nasıl geldi?

Rosena, Illian'ın omuzlarını ve yüzünü okşadı. Sıcak yanaklarına dokunulduğunda Illian genişçe gülümsedi ve Rosena'nın elini tuttu.

"Annemi takip ederek geldim."

"Ben....?"

Rosena henüz anlamadığını belirten bir bakışla sordu.

"Illian, bana ne olduğunu anlat."

Rosena'nın bakışlarını karşılayan Illian tereddüt etti ve itiraf etti.

"Annemin gemisine gizlice girdim."

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin