Federer taze pişmiş kurabiyeleri fırından çıkardı.
Sıcak kurabiyeler milföy ile güzel bir tabağa yerleştirildi ve çikolata şurubu ve ahududu ile süslendi.
"İşte çikolatalı kurabiyeler ve milföy hamuru."
Federer tabağı masaya koyduğunda Rosena ve Illian sevindiler.
"Teşekkür ederim."
Federer, Rosena'nın minnettarlık ifadesi karşısında utanç verici bir şekilde boynunun arkasını kaşıdı.
Daha sonra Federer, yandan gelen soğuk bakışı hissedince bir tabak daha koydu.
"Bunu yaptım çünkü Majestelerinin yemesini istedim."
Daha az şekerli cevizli tarttı.
Federer ile Yerhan arasında kısa bir bakışma yaşandı.
Federer, Prens Sarayı'nda işe girip tatlı yapmak için yoğun çaba harcamaya başladığından beri Yerhan sessizce yanına geldi.
- Tatlımın tatlı olmamasını istiyorum.
Bunu söyleyen Yerhan çok ciddiydi, bu yüzden görev duygusu taşıyan Federer sadece Yerhan için ayrı bir tatlı hazırladı.
Federer başını eğip geri çekildi; Yerhan'ın ifadesinden memnun görünüyordu.
"O halde yemeğinizin tadını çıkarın."
Federer mutlu bir şekilde tatlı yiyen kraliyet çiftine baktı ve bir an için Prens Sarayı'nda nasıl iş bulduğunu hatırladı.
Federer Grit, başkentin köşesinde bir fırın işleten halktan biriydi.
Çocukluğunda tatlı dünyasına adım attı ve uzun uğraşlar sonucu başkentte bir mağaza açtı.
Federer altın bir gelecek hayal ediyordu. Bir mağaza edindiğinde her şeyin yoluna gireceğini düşünüyordu.
Herkesten daha erken uyandığı ve tatlı yapmak için tüm kalbiyle çalıştığı bir gündü.
Mağazaya çok özel müşteriler geldi.
Evli ve küçük bir çocuk gibi görünen bir erkek ve kadındı ve mağazaya girdikleri andan itibaren muhteşem görünümleri dikkatini çekti.
Her zaman mutfakta kalan Federer, bilinçsizce çiftin yanına yaklaştı.
- Damak tadınıza uygun mu?
- Evet, her gün yemek isteyeceğim noktaya kadar.
Federer kadının iltifatı karşısında duyduğu sevinci gizleyemedi.
Pek çok iltifat duymuştu ama bir pastacı olarak böylesine mutlu bir yüzle karşılaşmak her zaman heyecan vericiydi.
Misafirlerin gittiği günün ertesiydi.
Aniden binanın sahibi fırına geldi. Federer'le solgun, hasta bir yüzle konuştu.
- Bu ayın sonuna kadar mağazayı boşaltmanız gerekiyor.
- Ne? Ne demek istiyorsun?
- ...Neyse, temizle!
Aniden ortaya çıkan bir cıvataydı.
Hatta Federer onu pantolonunun eteğinden yakalayıp yalvardı ama ev sahibi sözlerini hiç değiştirmedi.
Bir gecede yerini kaybeden Federer perişan oldu.
Zorlukla kazanılan bir fırındı. Hala ödenmesi gereken çok fazla borç vardı.
Kendini kaybolmuş hissettiği bir dönemdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
Chick-LitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...