Bölüm 85

188 12 0
                                    

"Herbet İmparatorluğu, Üçüncü Prenses Rosena Herbet'in teslim edilmesini isteyen resmi bir mektup gönderdi."

Soylular bir süre kıpırdandı. Buradaki Rosena'yı çok az soylu biliyordu.

Bunun nedeni, yabancıların Astanyalı olarak kabul edildiği çok az sayıda vakanın bulunmasıydı.

Çoğu kişi onun Marquis Helis'in ailesiyle yakın bir ilişkisi olduğunu da biliyordu.

Kral konuşmayı bitirir bitirmez soylulardan biri konuştu.

"O imparatorluk ailesinin bir üyesi ama aynı zamanda Astania'nın da vatandaşı."

"Bu doğru. Onların taleplerine boyun eğmek zorunda değilsiniz."

Konuşan soylunun yanında oturan kişi ona güç veriyordu.

Astanyalılar gurur duyuyorlardı ve başka ülkelere boyun eğmekten nefret ediyorlardı.

Resmi mektup, işbirliğini savunma kisvesi altında zorlayıcı bir emirden başka bir şey değildi.

Kral yavaşça gözlerini kapattı. Ayrıca Rosena'yı imparatorluğa teslim etmeye de niyeti yoktu. Ama ayrı bir sorun vardı.

"Marki Helis."

Marki, kralın sözlerine baktı.

"Resmi mektupta Kayla'dan da bahsediliyordu."

Markinin gözleri titredi.

İmparatorluk Akademisi'nde okuyan Kayla artık rehin tutuluyordu.

İki ülkenin ilişkileri bozulursa Kayla'nın güvenliği garanti edilemez.

Marki dudaklarını sertçe ısırdı.

Kayla, markinin en küçük sevimli kızıdır.

Küçük kızı için her şeyi yapardı. Kayla da İmparatorluk Akademisine gitmek istiyordu.

O bunu söylediğinde, bunu onaylamak için bir kraliyet toplantısı bile düzenlediler.

O zaman reddetmesi gerekirdi ama artık çok geçti.

"Rosena'yı imparatorluğa teslim etsek bile Kayla'nın sağ salim dönüp dönemeyeceğini bilmiyoruz."

Marki dağınık zihnini düzeltti ve soğuk bir tavırla konuştu.

İmparatorluk şu ana kadar Astania'nın peşindeydi. Bunun üzerine Kayla'yı bırakmazlar ve iki tavşanı da yakalamaya çalışırlar.

"Hiçbir talebe boyun eğmemeliyiz"

Marki'nin sözlerine herkes sessiz kaldı. Çocuğu rehin tutulduğunda, bu kadar çok şey söylemesine herkes karşı çıkamazdı.

"O halde savaşa hazır olmalıyız."

Kral sakalını sıvazlayarak mırıldandı.

İmparatorluk şövalyeleri Astania'ya saldırırsa kazanacaklarından emindi.

Astania'nın donanması imparatorluk şövalyelerinden çok daha üstündü.

Ancak Astania imparatorluğa saldırırsa ne zaferi ne de yenilgiyi garanti edebilirdi.

İmparatorluk sayıları Astania'nınkini çok aşıyordu ve kara savaşı için optimize edilmişti.

Konferans salonunu kasvetli bir enerji kapladı.

Herkes ağzını rahat açamayınca kapı çalındı.

"Kralım, Herbet Prensesi geldi."

Kalabalık kargaşa içindeydi.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin